PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Nee hoor, valt weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, is ongefundeerde mongolenpraat die je daar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu voetbal kijken en zo maar weer verder
De eerste microseconde dat ik die foto zag dacht ik een stuk tepel te zien. Ik kwam bedrogen uit.quote:
Je kan toch gewoon normaal doen? Wat heeft Wijnaldum nou misdaan? Hij heeft nog geïnvesteerd in Feyenoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee hoor, valt weinig aan toe te voegen.
Dat had ik dus ook hèhè.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste microseconde dat ik die foto zag dacht ik een stuk tepel te zien. Ik kwam bedrogen uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
Tering AC2 is echt zoveel beter dan de eersteDie zweer
![]()
Ik ben nu net voorbij dat stuk waar ze EzioZeiden toch dat het de moeite waard was eerst 1 te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu voetbal kijken en zo maar weer verderMaar het wordt nog veel vetter
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik doe toch normaal. Omdat hij een donatie heeft gedaan, moet ik ineens anders over hem denken. Heeft hij alleen maar gedaan om zijn eigen hachje te redden. Misluktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon normaal doen? Wat heeft Wijnaldum nou misdaan? Hij heeft nog geïnvesteerd in Feyenoord.
Je zegt dat alle aids op de wereld samenkomt in hem. Dat vind ik niet normaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doe toch normaal. Omdat hij een donatie heeft gedaan, moet ik ineens anders over hem denken. Heeft hij alleen maar gedaan om zijn eigen hachje te redden. Mislukt
Okéquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zegt dat alle aids op de wereld samenkomt in hem. Dat vind ik niet normaal.
Chill, het is voor die gasten zo anders als voor supporters. PSV is een werkgever. Voor supporters is voetbal emotie, voor die gasten is het gewoon werken, en als je ergens anders meer kunt verdienen ben je pleite. Heb ik laatst ook gedaan, mijn team verlaten om meer te gaan verdienen, en iedereen geeft me gelijk, en wenst me geluk toe.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doe toch normaal. Omdat hij een donatie heeft gedaan, moet ik ineens anders over hem denken. Heeft hij alleen maar gedaan om zijn eigen hachje te redden. Mislukt
Ik ben het met je eens, het is vreemd uitgedrukt..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zegt dat alle aids op de wereld samenkomt in hem. Dat vind ik niet normaal.
En moncholeraquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, het is vreemd uitgedrukt..
Beter zou zijn "Alle aids en tyfus op de wereld komt samen in hem."
Om jouw voorbeeld te volgen. Jij loopt niet rond met een extreme liefde voor je bedrijf. Je kan het er misschien leuk hebben, maar ik geloof niet dat je er liefde voor hebt. Niet zolang het niet je eigen bedrijf is (indien je de branche te gek vindt).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill, het is voor die gasten zo anders als voor supporters. PSV is een werkgever. Voor supporters is voetbal emotie, voor die gasten is het gewoon werken, en als je ergens anders meer kunt verdienen ben je pleite. Heb ik laatst ook gedaan, mijn team verlaten om meer te gaan verdienen, en iedereen geeft me gelijk, en wenst me geluk toe.
@Danny, moet even dat filmpje op foon kijken, geluid van laptop is kapot
Het mag hier eigenlijk niet he..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |