Ik zie genoeg jonge portieren bij de deur staan onder de 28quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef practics het volgende:
Denk niet dat ze een studentje (a 20 tot 28 jaar) Als portier ergens voor een deur neer zetten.
Ja maar geen gemiddelde student.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zie genoeg jonge portieren bij de deur staan onder de 28
Tja je moet sowieso geen gemiddeld persoon hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef practics het volgende:
[..]
Ja maar geen gemiddelde student.
Stoere boiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben 1,90 en 90kg zwaar. Doe 3x per week krachttraining en heb wedstrijden gebokst
Ahw, een schattige portier. Ach tjah, sommige tenten hebben daar een voorkeur voor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben 1,90 en 90kg zwaar. Doe 3x per week krachttraining en heb wedstrijden gebokst
Ik geef gewoon antwoord op de vraag aangezien sommige hier denken dat ik een ecto van 60 kilo benquote:
k get jeetog welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heh, ken je nagaan... ik zie nog wel dat er examens in Zoetermeer worden afgenomen. TS: als je nu die zooi aanvraagt kan je in februari examen doen, is best haalbaar aangezien het een cursusje is en geen volledige opleiding. (En neem daarbij in je achterhoofd het niveau van een gemiddelde portier en je bent in feite al geslaagd)quote:
Ik heb trouwens ook als portier gewerkt bij grote feesten en diverse horeca gelegenheden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef marcosta het volgende:
lol ik heb ook mijn beveiligingspapieren en het is echt van een bedroevend niveau.
Maarja dat is het gemiddelde IQ van een beveiliger ook.
En om toch aanwas te kweken hebben ze gewoon het niveau verlaagd
Nachtportier is ook niet te vergelijken met horecaportier in een club/discoquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef probeer het volgende:
Heb van mn 20e tot mn 23e als nachtportier bij een hotel in Nijmegen gewerkt.
Geen cursus voor gedaan, en ik ben een enorme ecto. (1m90 en 75kg)
(OK, dat is dan Nijmegen .. totaal niet vergelijkbaar met Rotterdam)
Ooow horecaportier.. waarom / hoe las ik daarin hotelportier :S Mybad!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:22 schreef Teeno het volgende:
[..]
Nachtportier is ook niet te vergelijken met horecaportier in een club/disco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |