Dan blijven we in West Brabant ben ik bang ^^ .. Oost mag ook hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef KaBuf het volgende:
Daar heb ik niks over gezegd![]()
Wanneer ik de loterij win, trakteer ik op zo'n reisje, deal?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef KaBuf het volgende:
Daar heb ik niks over gezegd![]()
Wanneer ik de loterij win, trakteer ik op zo'n reisje, deal?
Ook goed. Er passen er, naast mij, nog vier in m'n auto. De rest heeft pechquote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo duur is een treinkaartje toch niet?
Daar was ik vrijdag nog!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo duur is een treinkaartje toch niet?
Jaaaaa! Maar waar moeten Kper en ik en T-P en d'r vent dan slapen?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef KaBuf het volgende:
We gaan gewoon een weekendje weg?:P
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/meerdal
Mwa, doe maar twee, ik ga Kper niet delen.quote:
Uuhm, weet ik veel. Het was maar een grapjequote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Mwa, doe maar twee, ik ga Kper niet delen.Maar ik bedoelde: moeten wij dan zo heel burgerlijk met zijn vieren in een huisje, omdat wij de 'stelletjes' zijn? En dan een vrijgezellenhuisje ook?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Uuhm, weet ik veel. Het was maar een grapje![]()
![]()
Die moet sowieso mee. Die hond is epischquote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de stelletjes dan toch burgelijk moeten doen.. neem ik m'n burgelijke blonde labrador retriever ook mee ^^
Ja dan moeten we zeker gaan glowgolfen.. kan hij achter de balletjes aan ^^quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Die moet sowieso mee. Die hond is episch
Gaat die dan ook bij jouw in bed?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als de stelletjes dan toch burgelijk moeten doen.. neem ik m'n burgelijke blonde labrador retriever ook mee ^^
ik neem z'n eigen mandje wel mee ^^quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gaat die dan ook bij jouw in bed?
opel astraquote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef teknomist het volgende:
Labrador is inderdaad - samen met de Westy - wel de meest burgerlijke hond ooit.
Heb je ook een Volvo?
Ook het toppunt van burgerlijkheid! Alles is Volvo i.c.m. Labrador echt een combo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |