Dag of twee moet genoeg zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef trovey het volgende:
Gewoon wat langer in de week zetten na afloop, water krijgt alles los.
Sneller met een flinke scheut afwasmiddel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dag of twee moet genoeg zijn
Eet smakelijk - Lasagne is altijd +1
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ben benieuwd of de creatie wat gaat smaken. Heb er een thais groentepakket ingeknikkerd, nog wat extra pepers, oesterzwammer, 2 teentjes knoflook, sjalotten, tomatenschijven op de lasagnebladen. omnom
Hij is man?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
Vreemd hé, ik weet gelijk of jij man of vrouw bent.
Afwasmiddel met citroen om te weken is het codewoord in deze!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Sneller met een flinke scheut afwasmiddel.
Ik heb alleen maar afwasmiddel met citroen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Afwasmiddel met citroen om te weken is het codewoord in deze!
met 12 artikelen kieper ik het hele mandje om boven de band, lekker makkelijk (behalve de eieren natuurlijk)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Alleen mannen hebben het over 'inkieperen', 'creatie', 'eropgegooid' als het over koken gaat.![]()
Ik heb ooit eens de slappe lach gekregen van een (leuke) vent die na mij aan de beurt was bij de supermarktkassa. Hij had een mandje met een stuk of 12 dingen erin. Eén voor één gooide hij ze nonchalant mét een boogje op de band.![]()
Ja, maar dat die erin zaten merk je vaak pas als ze op de band liggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef new_moon het volgende:
[..]
met 12 artikelen kieper ik het hele mandje om boven de band, lekker makkelijk (behalve de eieren natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |