nee sorry, heb al een galaxy s2. Het liefst heb ik gewoon geld.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:30 schreef vlutje het volgende:
Eventueel geïnteresseerd in een ruil voor een desire HD met bijbetaling van mijn kant? Ca. 2 jaar oud, scherm is krasloos, verder kleine gebruikerssporen.
Zal hiervoor even het bonnetje moeten opzoeken. Zal ik morgen even doen!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef Hamsik het volgende:
Wanneer en waar heb je het toestel gekocht? Inzake cashback aktie van Nokia
en waarom zou ik hem daar voor weg doen als ik al een bod van 180 euro heb gehad via marktplaats?quote:
vind altijd mooi ik heb een bod op mpquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef vlutje het volgende:
Het is en blijft marktplaats. Je hoeft het ook niet te accepteren.
Sta open voor een goed bod. Daarbij betwijfel ik of je er dan zoveel accessoires bij krijgt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef 16meter het volgende:
Nieuw op Marktplaats voor 230-250 te krijgen. Succes met de verkoop.
Zit alleen geen witte Nokia Lumia bij, die zijn iets duurderquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef thijsvanegmond het volgende:
Belcompany bied hem nu voor 170 aan met de mogelijkheid tot cashback.(minimaal 50 euro)
http://www.belcompany.nl/(...)&gsm=Nokia-Lumia-800
Deze persoon wil liever een witte en vind de accessoires ook belangrijk. Afspraak is verzet naar as vrijdagquote:Op maandag 19 november 2012 16:04 schreef Hamsik het volgende:
Diegene heeft dus niet op de website van de belcompany gekeken ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |