Nu we het toch over het nieuws hebben: ik zat daarstraks eens te inventariseren wat dat nieuwe regeerakkoord allemaal voor gevolgen gaat hebben voor mij. Word ik niet zo vrolijk van...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Disney heeft Lucasfilm overgenomen lees ik nu.
Nieuwe Star Wars films, hmm interessant wat ze er van gaan maken.
Je kan ook gewoon naar China verhuizen? Of nog beter: Noord-Korea.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:14 schreef DutchSL het volgende:
Monarchie afschaffen, alle bezittingen en aandelen (Shell) confisqueren, daar heb je je 16 miljard (en nog meer).
Vive la revolution.
Dit dus jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef DutchSL het volgende:
(VVDvolgende keer maar D66 stemmen ofzo )
Ja, ik ben tegen een links plan dus verhuis naar de meest linkse staat ter wereld. Slim!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar China verhuizen? Of nog beter: Noord-Korea.
Koscielny en kaboul !quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Allebei bazen, ligt eraan wie je er naast hebt staan.
Dat had ik toen nog niet gezien: jij had het over het overnemen van alle persoonlijke bezittingen. Ik kan niet ruiken dat dat niet serieus bedoeld wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik ben tegen een links plan dus verhuis naar de meest linkse staat ter wereld. Slim!
Mangala is nog een stuk sneller en verder ongeveer net zo goed als Sakho.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef leoon. het volgende:
Zie nu dat LLoris 92k is.Spaar ik toch liever door voor Hart in anders team. Maar Mandanda goeie tweede keus?
Dit was trouwens een edit van net:
Maar in geval dat ik Diakité hou is hij de middelste. en anders wordt Kaboul de middelste..
Sakho is wel even iets sneller maarja.. Diakité kan beter koppen enz....
Jep heb mangala gekocht. Alleen heb ik nu een centrale CB die sneller is als me RCB.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mangala is nog een stuk sneller en verder ongeveer net zo goed als Sakho.
Klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:42 schreef Michaelvanb het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/721465/
Net een half uur bezig geweest om een team te maken.
Kan iemand aub checken of de chem klopt? Vorige keer kocht ik een heel team waarbij chem ingame niet gelijk was
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij PES zijn de servers hebben ze 1 server en die is nooit offline.
Persoonlijk vind ik hem tegenvallen, maar je merkt het snel genoegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef Fenomeno het volgende:
Net IF Coloccini gekocht, schijnt echt een beest te zijn, ben benieuwd
quote:
Dankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reina, maar die is ook een stuk duurder...en vraag me af of hij dat extra geld wel helemaal waard is.
Vind Ben Arfa beter, die skillmoves doen het hem echt!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
Ik twijfel voor RM tussen Ben Arfa en Valencia, iemand een mening hierover?
Ben Arfa, 5*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
Laat je team eens zien..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
Lekker team hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#fy9PKh5YnHWNb:ps3
Gourcouf is wel een baasje. Maar wel stuk minder ten opzcihte van vorig jaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef leoon. het volgende:
Hm, door N'zogbia heeft pastore geen 9 chem meer maar 7. Misschien dan toch gourcuff halen.
Mensen ervaring met een franse CAM en geen Nasri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |