leuk teamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
team van die gast waar ik dus xbox coins voor koop(nog steeds)http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
IF Messi is next als 't goed is
Aguero: 17 op 34quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
team van die gast waar ik dus xbox coins voor koop(nog steeds)http://www.ea.com/soccer/(...)-off#erAc8DQWrJn:360
haha iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aguero: 17 op 34
Balotelli: 37 op 48
Messi: 1 op 5
Value for money kon beter
RTquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor mijn betoog over pensioenleeftijd?
Langer werken, eerder stervenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand nog een leuke titel voor mijn betoog over pensioenleeftijd?
En hij heeft dat totaal gefinancierd door coins te kopen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:03 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
Duidelijk die laatste!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
- Bij de koffieautomaat wisselen we rimpeltips uit. - Dudeweiser
Het werkpatroon van de rimpelsaurus - Dudeweiser
Fossielen op de werkvloer - Dudeweiser
Klysma's klaar? Werken maar! - Dudeweiser
Boateng kan alles, of heb je die al op CDM ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk die laatste!
Wie o wie op CAM in 352 uit de serie A? Twijfel of Hernanes het kan belopen nameljk.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
- "Is het nou godverdomme nog geen pauze" en andere bejaardenkwaaltjes. - Dudeweiser
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk die laatste!
Wie o wie op CAM in 352 uit de serie A? Twijfel of Hernanes het kan belopen nameljk.
Giovinco is een LF kan je niet tot CAM omtoveren helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?
Giovinco is LF in Fifa13.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je genoeg geld hebben: Giovanco omturnen tot CAM? Heb je die al in je voorhoede?
Ja en dan gewoon Ben Arfa CDM.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik was bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ze gaan 2 uur lang zoeken naar die status issuequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef DannyDeko het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ik doe het zelfde onderwerp en ga de derde of de vierde nemen. Die vind ik echt heel erg goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Status issue?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze gaan 2 uur lang zoeken naar die status issue
Dat Fut Founder het niet meer doetquote:
"Sluit jij af, afgetakelde seniele graftak?" - dtmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het zelfde onderwerp en ga de derde of de vierde nemen. Die vind ik echt heel erg goed.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Sluit jij af, afgetakelde seniele graftak?" - dtm
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
Niet bij je eigen begrafenis kunnen zijn omdat je moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |