Oke ja daarom had dus over een concept waarbij je echt van desktop naar tablet omgeving kan, niet alleen door keyboard aan/los koppelen maar ook switch van OS (mode). Dan heb je echt een uniek product waar zeker vraag voor is denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 15:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar jij had het over W8 RT, daar kan dat sowieso niet mee. De Surface Pro, die later uitkomt kan dat overigens wel...die krijgt gewoon een I5
Surface Pro inderdaad. Maar momenteel kan dat ook al met een aantal machines van Lenovo, Dell en Samsung bv.quote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oke ja daarom had dus over een concept waarbij je echt van desktop naar tablet omgeving kan, niet alleen door keyboard aan/los koppelen maar ook switch van OS (mode). Dan heb je echt een uniek product waar zeker vraag voor is denk ik.
Maar Surface Pro wordt dat dus? Dan kan je zowel als een desktop bedienen en gewone PC software draaien en het ook als tablet hanteren? Dat wil ik dan wel kopen als prijs <700 is.
Oh echt? Onder welke noemer gaan die dan?quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Surface Pro inderdaad. Maar momenteel kan dat ook al met een aantal machines van Lenovo, Dell en Samsung bv.
Voor minder dan 700 kun je voorlopig vergeten waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Maar Surface Pro wordt dat dus? Dan kan je zowel als een desktop bedienen en gewone PC software draaien en het ook als tablet hanteren? Dat wil ik dan wel kopen als prijs <700 is.
Windows Messenger ? Als in Windows Live Messenger ?quote:Op zondag 4 november 2012 16:10 schreef 12345r het volgende:
Vraagje; ik kan sinds gister opeens niet meer online komen via dat windows messenger, ook mijn contactpersonen zie ik niet meer online...
Meerdere mensen last van?
Hmm, ja ik bedoel dus eigenlijk dat berichtencentrum...quote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Windows Messenger ? Als in Windows Live Messenger ?
In het berichtencentrum van windows 8 ben ik in ieder geval gewoon online.
Heeft Canon geen supportforum of iets dergelijks waar je deze vraag kan neerleggen?quote:Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand misschien een manier waarop je de Canon Pixma IP3500 werkend kan krijgen? Die drivers werken allemaal niet van Canon en ook Windows 8 kan zelf niet de goede drivers bieden. Of is dit gewoon een nieuwe printer kopen?
Goed nieuws voor je: MSN gaat verdwijnen, je moet gaan Skypen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Windows Messenger ? Als in Windows Live Messenger ?
In het berichtencentrum van windows 8 ben ik in ieder geval gewoon online.
ik gebruik msn al nooit meer eigenlijk. Skype of facebook messaging gebruik ik wel.quote:Op maandag 5 november 2012 17:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je: MSN gaat verdwijnen, je moet gaan Skypen.
http://mobiel.nu.nl/inter(...)ekt-stekker-msn.html
Je vergeet whatsapp.quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik gebruik msn al nooit meer eigenlijk. Skype of facebook messaging gebruik ik wel.
wat bedoel je en welke hinder ervaar je precies?quote:Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef Ireyon het volgende:
Bij Windows 7 werd ik gewoon afgemeld als ik de pc afsloot maar Windows 8 heeft blijkbaar besloten dat ik aangemeld wil blijven de volgende keer dat ik 'm opstart. Dit wil ik niet, weet iemand hoe dat te veranderen is? Het enige wat Google oplevert is die achterlijke "How to make Shut Down tiles" zooi.
De pc wordt hier door 2 personen, voor 't gemak Kees en ik, gebruikt. Kees sluit de computer af zonder zich af te melden, wanneer ik 'm dan weer opstart is Kees nog steeds aangemeld, dus moet ik hem eerst afmelden voordat ik mezelf aanmeld. Bij Windows 7 was Kees wel gewoon afgemeld en kon ik dus gelijk mezelf aanmelden. 't Is maar een hele kleine extra stap maar wel een irritante.quote:Op maandag 5 november 2012 19:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
wat bedoel je en welke hinder ervaar je precies?
aha, volgens mij komt dat omdat win8 de pc niet echt afsluit, maar hem in een soort hibernate stand zet, zodat ie veel sneller opstart. Misschien moet je dan zoeken hoe je in win8 die hibernate startup uitzet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De pc wordt hier door 2 personen, voor 't gemak Kees en ik, gebruikt. Kees sluit de computer af zonder zich af te melden, wanneer ik 'm dan weer opstart is Kees nog steeds aangemeld, dus moet ik hem eerst afmelden voordat ik mezelf aanmeld. Bij Windows 7 was Kees wel gewoon afgemeld en kon ik dus gelijk mezelf aanmelden. 't Is maar een hele kleine extra stap maar wel een irritante.
Hmm ik zal er eens naar kijken. De snelheidswinst lijkt me nauwelijks een issue met een SSD. Bedanktquote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Palomar het volgende:
misschien dat dit helpt: http://www.windowsitpro.c(...)ion-windows-8-143523
(op eigen risico).
Hebben jullie geen wachtwoord ingesteld?quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De pc wordt hier door 2 personen, voor 't gemak Kees en ik, gebruikt. Kees sluit de computer af zonder zich af te melden, wanneer ik 'm dan weer opstart is Kees nog steeds aangemeld, dus moet ik hem eerst afmelden voordat ik mezelf aanmeld. Bij Windows 7 was Kees wel gewoon afgemeld en kon ik dus gelijk mezelf aanmelden. 't Is maar een hele kleine extra stap maar wel een irritante.
Dan is de driver waarschijnlijk raar gaan doen. Zet je computer eens in de slaapstand en dan weer aan, grote kans dat 'ie het dan weer doet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef ArnosL het volgende:
Vreemd, opeens kan ik niet meer zachtjes op m'n touchpad tikken om iets te openen of te selecteren, maar moet ik hard drukken. Met het zachte tikken doet ie helemaal niks meer. Scrollen doet het ook niet.
Ik had m'n touchpad even uitgezet om te gaan gamen, maar na het weer aanzetten doet ie het opeens niet meer. Irritant.
Hmm, die indruk kreeg ik mede doordat je "eyecandy" een primaire doorslaggevende reden vindt voor een OS om het goed te noemen en ook nog ergens "Office 2007+" noemde, waar ik vanuit gebruikers in de laatste jaren voldoende kritiek heb ontvangen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je me een fanboy noemt.
Ik ben niet blind voor je kritiek en begrijp best dat Windows 8 minder 'functioneel' is en meer eye-candy. Ik val gewoon voor dat laatste.
Ik zei het toch.quote:Op maandag 5 november 2012 23:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hmm, die indruk kreeg ik mede doordat je "eyecandy" een primaire doorslaggevende reden vindt voor een OS om het goed te noemen en ook nog ergens "Office 2007+" noemde, waar ik vanuit gebruikers in de laatste jaren voldoende kritiek heb ontvangen.
Mijn oprechte excuses als dat niet je intesies waren.
Ik sta open om een discussie te voeren over Windows 8 en als jij of anderen me kunnen aantonen, wat er nu makkelijker is bij Windows 8 als desktop OS met de Metro-GUI, dat me overtuig tov het geniale menu-systeem van Menu-systeem sinds Windows 95:
Ik herhaal het nogmaals: Leuk voor touchscreen-devices, maar een achteruitgang voor thuisgebruikers, die een nieuwe laptop kopen of voor het bedrijfsleven waar productiviteit belangrijk is
Wat is trouwens het voordeel van tiles (ipv icoontjes): Minder functioneel qua ruimte!
Het ontbreken van een tab-omgeving (taskbar omgeving, JUIST zo gewaardeerd over Windows) en juist goede multi-task-desktop/scherm ondersteuning (Linux paradepaardje sinds jaren) is echt een gebrek en een drama voor het bedrijfsleven qua productiviteit.
Maar nogmaals: Ik daag je uit waarom de Windows 8 GUI beter werkt dan de klassieke Windows START-desktop of de iMAC of Ubuntu Unity-omgeving voor een Desktop/laptop (non-touchscreen omgeving)
Ik heb hem zojuist even opnieuw opgestart en heel even deed ie het, om daarna het niet meer te doen. Drivers zijn nog wel up to date in ieder geval, dat heb ik al gecontroleerd.quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan is de driver waarschijnlijk raar gaan doen. Zet je computer eens in de slaapstand en dan weer aan, grote kans dat 'ie het dan weer doet.
Hmm, van welk merk is dat touchpad? Synaptics?quote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist even opnieuw opgestart en heel even deed ie het, om daarna het niet meer te doen. Drivers zijn nog wel up to date in ieder geval, dat heb ik al gecontroleerd.
Edit: In slaapstand gezet en weer eruit gehaald. 5 seconden werkte het weer en nu valt het weer uit![]()
Geen idee, laptop is een Asus N56VM S3088V in ieder geval.quote:Op maandag 5 november 2012 23:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, van welk merk is dat touchpad? Synaptics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |