abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118678135
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:01 schreef egelhond het volgende:
Nou dus nog steeds problemen met mijn beeld dat maar 80% is.

Ik heb alle drivers en alles van ATI/AMD van mn pc geflikkerd. Gewoon netjes de drivers geinstalleerd.

Maar ik heb geen Catalyst Control Center. Kan het ook nergens vinden. Iemand?
Misschien heb je hier iets aan;
http://www.sevenforums.co(...)ng-wont-install.html

Gaat wel over win7, maar wellicht kan het ook met 8.
Currency War, Trade War, Real War
pi_118682422
Vandaag stond ik voor een niet al te leuke verrassing met Windows 8. Ik wilde verbinding maken met Eduroam, het netwerk op het HvA (en vele andere scholen over de hele wereld). Dit is echter, naar nu blijkt, niet mogelijk doordat Windows 8 de certificaten niet accepteert. Na een beetje googlen ("windows 8 eduroam") bleek ik niet de enige te zijn.

Nu kan ik dus niet op school op internet, wat toch wel enigszins als een vereiste wordt gezien. Ik ben nu op zoek naar een oplossing, anders wordt het toch weer snel terug naar Windows 7
pi_118682817
quote:
13s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
Vandaag stond ik voor een niet al te leuke verrassing met Windows 8. Ik wilde verbinding maken met Eduroam, het netwerk op het HvA (en vele andere scholen over de hele wereld). Dit is echter, naar nu blijkt, niet mogelijk doordat Windows 8 de certificaten niet accepteert. Na een beetje googlen ("windows 8 eduroam") bleek ik niet de enige te zijn.

Nu kan ik dus niet op school op internet, wat toch wel enigszins als een vereiste wordt gezien. Ik ben nu op zoek naar een oplossing, anders wordt het toch weer snel terug naar Windows 7
ik heb een collega van me vorige week nog met windows 8 op eduroam zien connecten, zonder problemen.
pi_118682952
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik heb een collega van me vorige week nog met windows 8 op eduroam zien connecten, zonder problemen.
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb vanmiddag mijn mobiel als wifi-hotspot moeten gebruiken om op zoek te gaan naar een oplossing op internet, de servicebalie wist het namelijk ook niet op te lossen
pi_118682994
quote:

Dat zou niet zo mooi zijn. Enduroam hebben we ook bij mij op het hbo namelijk.
pi_118683105
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb vanmiddag mijn mobiel als wifi-hotspot moeten gebruiken om op zoek te gaan naar een oplossing op internet, de servicebalie wist het namelijk ook niet op te lossen
http://www.shef.ac.uk/cics/windows8/eduroam

iets dergelijks als op bovenstaande link heb je geprobeerd ?
pi_118683129
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

http://www.shef.ac.uk/cics/windows8/eduroam

iets dergelijks als op bovenstaande link heb je geprobeerd ?
Yup. Werkt ook niet
pi_118683439
Weet iemand toevallig hoe je in Windows 8 Mail kan zoeken?
pi_118683499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef 12345r het volgende:
Balk aan de rechterzijkant "e-mail" selecteren
pi_118683516
quote:
charms bar oproepen, bij search je keyword ingeven en daarna de e-mail applicatie selecteren in de lijst eronder.
pi_118683611
O, kijk. Stom dat ik dat nog niet had gezien.
Bedankt! :)
pi_118684191
Mijn. Vader wilde het ook op zijn pc installeren, officieel gekocht.

Heeft nu een niet legitieme versie van win7 er op staan, dus krijgt het niet geinstalleerd.

Hij heeft wel n orginele Vista liggen.

Volgens mij kan je ook van Vista naar W8, maar dan neemt ie niet al je instellingen en progammas mee, plus dat ik dan eerst van Win7 naar Vista moet en dan pas naar W8...

Weet iemand een workaround? Dus van de niet legitieme Win7 naar W8?
pi_118685029
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef JohnB52 het volgende:
Mijn. Vader wilde het ook op zijn pc installeren, officieel gekocht.

Heeft nu een niet legitieme versie van win7 er op staan, dus krijgt het niet geinstalleerd.

Hij heeft wel n orginele Vista liggen.

Volgens mij kan je ook van Vista naar W8, maar dan neemt ie niet al je instellingen en progammas mee, plus dat ik dan eerst van Win7 naar Vista moet en dan pas naar W8...

Weet iemand een workaround? Dus van de niet legitieme Win7 naar W8?
apart? ik meende hier te lezen dat iemand zonder problemen W8 kon installeren over illegale W7
je moet geen upgrade maar clean install doen volgens mij.. (pin mij er niet op vast, ik heb de upgrade niet liggen)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:20:47 #89
76108 bluuf
Powershell fan
pi_118685140
Je kan voorzover ik weet niet van 7 naar vista downgraden.

Vandaag op mijn werklaptop windows 8 enterprise op een vhd geinstalleerd (boot from vhd) om deze te testen in een echte AD omgeving ipv in een volledig virtuele omgeving.

Morgen ga ik ook nog even spelen met remoteFX (3D acceleratie in een RDP sessie), dat schijnt ook verbeterd te zijn in windows 8
pi_118689871
Nee, volgens mij ook niet, dus dan weer cleane install van vista en dan naar W8
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:21:11 #91
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118691959
'Rechthoekig is het nieuwe afgerond'

Dat wilde ik gewoon even kwijt.
  Lieve Belg woensdag 31 oktober 2012 @ 23:33:27 #92
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_118692418
Pfff, mijn Microsoft account is een mailadres van mijn eigen domein. Waar pas ik de mailservers aan van de Mail app? Deze staan nu blijkbaar fout en vind het nergens :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_118694390
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Jump het volgende:
Pfff, mijn Microsoft account is een mailadres van mijn eigen domein. Waar pas ik de mailservers aan van de Mail app? Deze staan nu blijkbaar fout en vind het nergens :')
Ik zou gewoon iets anders gebruiken, die app is echt om te grienen. Verder kan je wellicht via de website een mail account toevoegen in je hotmail, vaak werkt dat wel.
pi_118696320
quote:

Gister een email hierover gestuurd. Maandag komt er een oplossing.. Ligt zowel aan windows 8 als het schoolnetwerk
  donderdag 1 november 2012 @ 10:42:26 #95
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118698190
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Gister een email hierover gestuurd. Maandag komt er een oplossing.. Ligt zowel aan windows 8 als het schoolnetwerk
Goeie service toch wel.
pi_118698585
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Jump het volgende:
normaal gesproken staan deze in de account settings, dus mail app openen, charms bar opvragen en settings kiezen, dan heb je daar de optie om je account instellingen te bekijken. In mijn geval stond de server ergens onderin de settings. En als het niet werkt kun je een account toevoegen denk ik met de juiste instellingen.
  donderdag 1 november 2012 @ 11:57:06 #97
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_118700335
Hoe kun je het pictogram van een app (of programma) wijzigen?
Ik heb nu een java app, zonder pictogram :')
pi_118700435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef n00b13 het volgende:
Hoe kun je het pictogram van een app (of programma) wijzigen?
Ik heb nu een java app, zonder pictogram :')
zelf niet getest, maar misschien rechtsklik op tile, open file location, en dan daar het pictogram aanpassen ?
pi_118701858
quote:
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:

[..]

Balk aan de rechterzijkant "e-mail" selecteren
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

charms bar oproepen, bij search je keyword ingeven en daarna de e-mail applicatie selecteren in de lijst eronder.
Je kan gewoon beginnen met typen als de mailapplicatie open staat. Dat kan overigens in bijna elke app.
pi_118701963
quote:

Ik heb gisteren nog gewoon kunnen internetten via een Eduroam-netwerk, op de HU. Hij zegt wel dat hij de certificaten niet op kan halen of iets en dat hij daarom niet zeker weet of het een veilige verbinding is, maar die melding is gewoon te negeren.

Deze melding kreeg ik in Windows 7 trouwens ook altijd al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')