Misschien heb je hier iets aan;quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:01 schreef egelhond het volgende:
Nou dus nog steeds problemen met mijn beeld dat maar 80% is.
Ik heb alle drivers en alles van ATI/AMD van mn pc geflikkerd. Gewoon netjes de drivers geinstalleerd.
Maar ik heb geen Catalyst Control Center. Kan het ook nergens vinden. Iemand?
ik heb een collega van me vorige week nog met windows 8 op eduroam zien connecten, zonder problemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
Vandaag stond ik voor een niet al te leuke verrassing met Windows 8. Ik wilde verbinding maken met Eduroam, het netwerk op het HvA (en vele andere scholen over de hele wereld). Dit is echter, naar nu blijkt, niet mogelijk doordat Windows 8 de certificaten niet accepteert. Na een beetje googlen ("windows 8 eduroam") bleek ik niet de enige te zijn.
Nu kan ik dus niet op school op internet, wat toch wel enigszins als een vereiste wordt gezien. Ik ben nu op zoek naar een oplossing, anders wordt het toch weer snel terug naar Windows 7
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb vanmiddag mijn mobiel als wifi-hotspot moeten gebruiken om op zoek te gaan naar een oplossing op internet, de servicebalie wist het namelijk ook niet op te lossenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb een collega van me vorige week nog met windows 8 op eduroam zien connecten, zonder problemen.
Dat zou niet zo mooi zijn. Enduroam hebben we ook bij mij op het hbo namelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
Vandaag stond ik voor een niet al te leuke verrassing met Windows 8. Ik wilde verbinding maken met Eduroam, het netwerk op het HvA (en vele andere scholen over de hele wereld). Dit is echter, naar nu blijkt, niet mogelijk doordat Windows 8 de certificaten niet accepteert. Na een beetje googlen ("windows 8 eduroam") bleek ik niet de enige te zijn.
Nu kan ik dus niet op school op internet, wat toch wel enigszins als een vereiste wordt gezien. Ik ben nu op zoek naar een oplossing, anders wordt het toch weer snel terug naar Windows 7
http://www.shef.ac.uk/cics/windows8/eduroamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb vanmiddag mijn mobiel als wifi-hotspot moeten gebruiken om op zoek te gaan naar een oplossing op internet, de servicebalie wist het namelijk ook niet op te lossen
Yup. Werkt ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.shef.ac.uk/cics/windows8/eduroam
iets dergelijks als op bovenstaande link heb je geprobeerd ?
Balk aan de rechterzijkant "e-mail" selecterenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef 12345r het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je in Windows 8 Mail kan zoeken?
charms bar oproepen, bij search je keyword ingeven en daarna de e-mail applicatie selecteren in de lijst eronder.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef 12345r het volgende:
apart? ik meende hier te lezen dat iemand zonder problemen W8 kon installeren over illegale W7quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef JohnB52 het volgende:
Mijn. Vader wilde het ook op zijn pc installeren, officieel gekocht.
Heeft nu een niet legitieme versie van win7 er op staan, dus krijgt het niet geinstalleerd.
Hij heeft wel n orginele Vista liggen.
Volgens mij kan je ook van Vista naar W8, maar dan neemt ie niet al je instellingen en progammas mee, plus dat ik dan eerst van Win7 naar Vista moet en dan pas naar W8...
Weet iemand een workaround? Dus van de niet legitieme Win7 naar W8?
Ik zou gewoon iets anders gebruiken, die app is echt om te grienen. Verder kan je wellicht via de website een mail account toevoegen in je hotmail, vaak werkt dat wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Jump het volgende:
Pfff, mijn Microsoft account is een mailadres van mijn eigen domein. Waar pas ik de mailservers aan van de Mail app? Deze staan nu blijkbaar fout en vind het nergens
Gister een email hierover gestuurd. Maandag komt er een oplossing.. Ligt zowel aan windows 8 als het schoolnetwerkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
Goeie service toch wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gister een email hierover gestuurd. Maandag komt er een oplossing.. Ligt zowel aan windows 8 als het schoolnetwerk
normaal gesproken staan deze in de account settings, dus mail app openen, charms bar opvragen en settings kiezen, dan heb je daar de optie om je account instellingen te bekijken. In mijn geval stond de server ergens onderin de settings. En als het niet werkt kun je een account toevoegen denk ik met de juiste instellingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Jump het volgende:
Pfff, mijn Microsoft account is een mailadres van mijn eigen domein. Waar pas ik de mailservers aan van de Mail app? Deze staan nu blijkbaar fout en vind het nergens
zelf niet getest, maar misschien rechtsklik op tile, open file location, en dan daar het pictogram aanpassen ?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef n00b13 het volgende:
Hoe kun je het pictogram van een app (of programma) wijzigen?
Ik heb nu een java app, zonder pictogram
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef 12345r het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balk aan de rechterzijkant "e-mail" selecteren
Je kan gewoon beginnen met typen als de mailapplicatie open staat. Dat kan overigens in bijna elke app.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
charms bar oproepen, bij search je keyword ingeven en daarna de e-mail applicatie selecteren in de lijst eronder.
Ik heb gisteren nog gewoon kunnen internetten via een Eduroam-netwerk, op de HU. Hij zegt wel dat hij de certificaten niet op kan halen of iets en dat hij daarom niet zeker weet of het een veilige verbinding is, maar die melding is gewoon te negeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |