SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef AppelCake het volgende:
Hallon iedereen!
Ik heb een nieuwe sc gevonden.
kus x
Doeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef AppelCake het volgende:
Hallon iedereen!
kus x
Opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef AppelCake het volgende:
Hallon iedereen!
kus x
kanker dan gewoon op, wat ontzettend redundant om dat hier te melden, vond je de voorkant van een trein maar eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef AppelCake het volgende:
Hallon iedereen!
kus x
Je moest hem negeren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
En nou wegwezen.
Als jullie me de hele tijd blijven quoten heeft het natuurlijk geen zin!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
En nou wegwezen.
Quote-alerts kun je uitzetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als jullie me de hele tijd blijven quoten heeft het natuurlijk geen zin!
kan je hem ook uitzetten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Quote-alerts kun je uitzetten.
Tyf gewoon op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als jullie me de hele tijd blijven quoten heeft het natuurlijk geen zin!
Maar je zit fout.quote:
voor tablets welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |