Limited Edition. De enige limited edition die hier in de VS is uitgekomen, want geen Join or Die of Freedom Editions hier (op de Ubiworkshop edition na). In eerste instantie was er geen collector's / limited edition aangekondigd en was ik van plan om een Freedom Edition ergens te bestellen, maar dat was me teveel werk. En toen werd er gelukkig toch nog een limited edition aangekondigd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke editie heb jij? Is dat een vlag
[ afbeelding ]
Ik heb dus de freedom edition, dus baal er wel van dat ik er geen vlag bij zitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Limited Edition. De enige limited edition die hier in de VS is uitgekomen, want geen Join or Die of Freedom Editions hier (op de Ubiworkshop edition na). In eerste instantie was er geen collector's / limited edition aangekondigd en was ik van plan om een Freedom Edition ergens te bestellen, maar dat was me teveel werk. En toen werd er gelukkig toch nog een limited edition aangekondigd.
En ja, da's een vlag. Rechtsonderin zit ook nog een belt buckle ingepakt.
Zijn ze de weg kwijt naar Boston?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Rickazio het volgende:
Zit dat bonus materiaal van de PS3 gelijk in begin? Ik zit al tering lang op een boot naar Bosten![]()
Godverdomme, echt hè?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:21 schreef Jivis het volgende:
En was heeft Desmond opeens een lelijk hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Iemand al overigens de multiplayer geprobeerd/gedaan en werkt het een beetje?
Ik heb de exclusieve PS3 missies nog niet ingevoerd omdat mijn PSN een eikel is, en ik had dat ook. Dus dat is gewoon voor alle versiesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Rickazio het volgende:
Zit dat bonus materiaal van de PS3 gelijk in begin? Ik zit al tering lang op een boot naar Bosten![]()
auto-savequote:
moet je die handmatig downloaden? of stond je PSN uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik heb de exclusieve PS3 missies nog niet ingevoerd omdat mijn PSN een eikel is, en ik had dat ook. Dus dat is gewoon voor alle versies
Ik denk dat niet dat je manual kan saven, hij autosavet na bijna alles.quote:
Mijn internetconnectie op PS3 doet het wel goed genoeg om de patch te downloaden maar ik heb maar een hele kleine kans om op PSN in te loggen. Maar in het hoesje zit wel een folder met een code waarop staat exclusieve PS3 Benedict Arnold missies, 1 uur extra content. Ook een code voor een of ander wapen en kostuum. Er staat op dat je eerst je U-Play moet activeren, dan naar extras/exclusive content in het menu en daar de code invoeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
auto-save
[..]
moet je die handmatig downloaden? of stond je PSN uit?
voor 55 euro had je meer (ingame content, waar het om gaat) mits je een PS3 hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb er 99 euro voor betaald
ja dat vind ik echt storent, dat de graphics minder zijn vind ik geen probleem maar dan nog steeds een lage fps hebben is wel echt klotequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef Captainp00face het volgende:
De framerate op mijn PS3 valt zwaar tegen, lijkt soms net alsof ik met 15fps zit te spelen.
xboxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
voor 55 euro had je meer (ingame content, waar het om gaat) mits je een PS3 hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
Indrukwekkend dat Boston. Maar eens even op mn gemak de stad gaan verkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
Ja klopt het zuigt heel erg. Erg glitchy ook :/quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef SoldMayor het volgende:
Meer mensen die er last van hebben of ben ik gewoon slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |