abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118633855

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118633881

_O-
pi_118634186
pi_118634666
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Idem.

Ambi, dat doet mijn oma ook altijd. _O-
I know! Ik word ook altijd erg zielig aangekeken, want ook met fany uiteten gaan doe ik het.

quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Bu ne hahaha :D
pi_118634801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef Weissman het volgende:
Yarin bir daha hatirlatin, vandaag gaat niet meer lukken.
Seni gidi fotoşopcu seni.
pi_118634961
Ellenlange toespraken op afscheidsrecepties van mensen die jij alleen van gezicht kent :N
Net zoveel çiğ köfte en ayran als je maar wilt :Y
pi_118635082
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
lol hahahhaaha _O- _O-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_118635644
Turkije in trek na première Skyfall

Istanbul en Turkije zijn 'hot' na de Britse première van de nieuwe James Bond-film. De Engelse boekingsite Directline Holidays meldt een grote stijging in het aantal boekingen naar Istanbul.

In Skyfall, de nieuwste film over agent 007, spelen veel scènes zich af in de Turkse miljoenenstad Istanbul. Zo is de openingsscène van de film geschoten op het iconische Sultanahmet Plein en in het museum van de Hagia Sophia.

Volgens Michael Lerman, de assistent-regisseur van de film, zijn de acteurs verliefd geworden op de filmlocaties in Turkije.

Veel Turkse toerismeinstanties organiseren massaal Skyfall-promotietrips. Hierbij trekken toeristen langs locaties die in de film te zien zijn.
Bron
pi_118635741
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

I know! Ik word ook altijd erg zielig aangekeken, want ook met fany uiteten gaan doe ik het.

[..]

Bu ne hahaha :D
Fany uiteten gaan, wat is dat?

Afscheidsreceptie met cigkofte en ayran, wat :?
pi_118635817
X, fancy.. :)
Over eten gesproken, ga maar eens koken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:55:42 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118635842
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:

Istanbul en Turkije zijn 'hot' na de Britse première van de nieuwe James Bond-film. De Engelse boekingsite Directline Holidays meldt een grote stijging in het aantal boekingen naar Istanbul.

In Skyfall, de nieuwste film over agent 007, spelen veel scènes zich af in de Turkse miljoenenstad Istanbul. Zo is de openingsscène van de film geschoten op het iconische Sultanahmet Plein en in het museum van de Hagia Sophia.

Volgens Michael Lerman, de assistent-regisseur van de film, zijn de acteurs verliefd geworden op de filmlocaties in Turkije.

Veel Turkse toerismeinstanties organiseren massaal Skyfall-promotietrips. Hierbij trekken toeristen langs locaties die in de film te zien zijn.
Bron
Was te verwachten dit, maar ik herinner me nog dat die inwoners zaten te zeiken op haberler omdat bepaalde wegen waren afgesloten. Achterlijke mensen. :')
Hier, gratis reclame en toerisme-inkomsten. ^O^
This isn't even my final form.
pi_118635933
Aha, dat verklaart het. Bij de meet ga je dat ook doen dus :D
pi_118636029
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef xminator het volgende:
Aha, dat verklaart het. Bij de meet ga je dat ook doen dus :D
:@ Denk 't wel... Of wil je niet dat ik mijzelf ben.
pi_118636131
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:

Bron
Wil hier nog wel heen een van de komende weken. Velen noemen het nu al de beste Bond-film ooit.
pi_118636245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:@ Denk 't wel... Of wil je niet dat ik mijzelf ben.
Van mij mag het! Zo een papperig soepje :D

Wil skyfall ook zien, maar wacht eerst een paar weken voordat het rustig wordt in de bios.
pi_118636389
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

Seni gidi fotoşopcu seni.
Pardon ?
pi_118639498
Zeikmoment:

Misselijk word ik van bepaalde nieuws. Misselijk van bepaalde reacties daarop en gewoon misselijk van Nederland en zijn rechtsysteem.

En nou over.
pi_118640812
Bitlis'te Bes Minare gezien net, wel mooie film, niet dat ik van Mahsun hou maar goed.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118641639
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:57 schreef Ambipur het volgende:
Zeikmoment:

Misselijk word ik van bepaalde nieuws. Misselijk van bepaalde reacties daarop en gewoon misselijk van Nederland en zijn rechtsysteem.

En nou over.
Ik ben het 100.000% met je eens, rotte **** kut politie staat hier, wordt overal op bezuinigd, gaat er 100.000.000 na het politie toe.. :r

Kimin neyine? Aq, weg belastingvrij rijden, weg stufi, weg zotoe, weg alles!! :{ :'(
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_118641738
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik ben het 100.000% met je eens, rotte **** kut politie staat hier, wordt overal op bezuinigd, gaat er 100.000.000 na het politie toe.. :r

Kimin neyine? Aq, weg belastingvrij rijden, weg stufi, weg zotoe, weg alles!! :{ :'(
Ik had het niet over bezuiiningsplannen.. Dat is een andere ergernis. Ook belachelijk, trouwens.
pi_118642337
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik had het niet over bezuiiningsplannen.. Dat is een andere ergernis. Ook belachelijk, trouwens.
oh.. :') ik las nederland en rechtsysteem.. :P :')
Quote van Tjabbo:
pi_118642427
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

oh.. :') ik las nederland en rechtsysteem.. :P :')
Heb je het gelezen over die ziektekostenverzekering. Kut PvdA. Met mijn salaris moet ik ook geen PvdA stemmen. Nou mag ik betalen voor bijstandmoeders met 5 kinderen.
pi_118642489
Ik ga nooit meer stemmen (ook zelf nooit gedaan trouwens, machtig altijd mijn moeder.. ) ;)
Quote van Tjabbo:
pi_118642892
Studenten ov wordt omgedoopt tot een studentenkorting :')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118644398
Wie stemt er dan ook pvda, vieze graaiers? Gelukkig word ik bijna niet geraakt door de bezuinigingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')