SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel goed zoeken.
Voelt dat prettig?quote:
Mwah, na het sociaal leenstelsel bestaan ze nauwelijks meer.quote:
Wat de neuk is Hamachi?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja man, via hamachi ofzo
Ik fix dadelijk wel een download voor je via DM zodat we alle twee dezelfde versie hebben van red alert 2.
Ik heb een CD liggen, maar die is gebanned. Hamachi is een programma zodat je met elkaar kan spelen zoals over lan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat de neuk is Hamachi?
Ik heb gewoon hem origineelen al geinstalleerd.
tc/LBishotquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben ik weer![]()
Ik las dat er TC was?
Heb jij zeker gemaakt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tc/LBishot
deze was dat toestraks.
Ja, en hij is best wel erg leuk.quote:
Dat is wel sexy.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik beer mij er vaak genoeg bij af ja.
quote:
Ik kom zo welquote:
BRINGING DOWN THE HEAVENSquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ra2 taunts
Shock therapy.
The eye is quicker than the mind.
Locked and loaded!
Command & Conquerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
Waar kan ik nu nog in hemelsnaam legaal Red Alert 2 verkrijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |