De twee vijftig bak idd, Liggen daar altijd in overvloed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef Apuleius het volgende:
Koop anders voor weinig een houtklem. Ligt vaak in de bakken bij bouwmarkten waar ze alles door elkaar mieteren. Kun je die mooi gebruiken om het huisje aan de railing te klemmen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef Cat22 het volgende:
Jullie geven klusopties.![]()
Behalve Trovey..
Pak een plankje,spijker of lijm een vogel huisje aan het plankje en zet het vast met de lijmklemmen en geniet.quote:Nu heb ik aan de rand van mijn balkon een vierkante railing en ik bedacht me nu dat ik daar wellicht een huisje/plateau op kon klemmen.Alleen... ik krijg die variant niet gevonden (zoeken op beslist.nl leverde me tepelklemmen op
![]()
).
Volgens mij is die getierapt. Dasnie stylish.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
Deze zit zo te zien ook met een klem vast idd op de railing.
zeurneusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is die getierapt. Dasnie stylish.
Kijk mijn link dan even na, die oplossingen zijn wel stylish.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is die getierapt. Dasnie stylish.
Dat was jouw tip ja die ik voor je onder een klikje heb gezet omdat je aangaf dat dat even niet lukte.quote:
nee is ander linkjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was jouw tip ja die ik voor je onder een klikje heb gezet omdat je aangaf dat dat even niet lukte.
Was toch wel duidelijk?![]()
Owww dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee is ander linkje
Maar ik doelde op de 'tip' om er een klikbare zin van te maken
Oeh! Meelwormen bakje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeurneus
hier een heel systeem
Ga je gang
LEZENquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Dames!![]()
Die klem had ik inmiddels al via de tip van Trovey gevonden.Zeker een optie, maar how the hell maak ik daar stylish een vogelhuisje op vast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |