Ok ik heb een topicreport aangemaakt vanwege jouw off-topic postgedrag, je hebt de hele discussie om zeep geholpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Daar heb ik het dus ook over kip-kerrie... duh...als jij dat bredere perspectief niet ziet, so be it.
En in de tussentijd zit je als veroordeeld persoon, dus crimineel, wél achter gesloten deuren. En dat was ten eerste jouw discussiepunt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zeg dat de zaak ten volle wordt behandeld in hoger beroep (op die hoofdregel zijn weer uitzonderingen, en daardoor raak jij van slag kennelijk).
Dus gewoon met zittingen, getuigenverhoor (indien nodig), enz. Het is dus zeker niet zo dat het schriftelijk afgedaan wordt. Kletskoek.
Ja eigenlijk wel. Eigen bedrijf, actief bezig in vrijetijdsbesteding voor jongeren met en zonder een handicap en actief medewerker voor een vrijwilligersorganisatie die zich voornamelijk richt op de mensen in de samenleving die slecht ter been zijn. (ook wel lieftallig de oudesokkenbrigade genoemd).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je al eens iets gepresteerd in je leven?
Zo'n grote waffel en dan zoveel onzin uitkramen.
Dat was helemaal niet mijn discussiepunt...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:08 schreef TheThirdMark het volgende:
En in de tussentijd zit je als veroordeeld persoon, dus crimineel, wél achter gesloten deuren. En dat was ten eerste jouw discussiepunt.
Bram Moszkowicz uit ambt gezet #2 ...........quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet mijn discussiepunt...
Meerdere eigen bedrijven in de juridische adviessector, waarmee ik een beste boterham verdien. Politiek actief. Diverse bestuursfuncties. Mede-auteur van een losbladige.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Eigen bedrijf, actief bezig in vrijetijdsbesteding voor jongeren met en zonder een handicap en actief medewerker voor een vrijwilligersorganisatie die zich voornamelijk richt op de mensen in de samenleving die slecht ter been zijn. (ook wel lieftallig de oudesokkenbrigade genoemd).
Jij?
Je doet dus niets voor de maatschappij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meerdere eigen bedrijven in de juridische adviessector, waarmee ik een beste boterham verdien. Politiek actief. Diverse bestuursfuncties. Mede-auteur van een losbladige.
Dus de onschuldpresumptie hangt volgens jou samen met vast zitten? Dan leg eens uit hoe dat zit met een bard Hari, die nog in eerste aanleg veroordeeld moet worden en toch vast zit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Bram Moszkowicz uit ambt gezet #2 ...........
Zucht...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Je doet dus niets voor de maatschappij?
Dat was het originele punt niet. Zijn vraag was dat wanneer iemand in eerste instantie schuldig wordt verklaard hij gewoon naar buiten mag lopen zolang het hoger beroep niet is geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus de onschuldpresumptie hangt volgens jou samen met vast zitten? Dan leg eens uit hoe dat zit met een bard Hari, die nog in eerste aanleg veroordeeld moet worden en toch vast zit.
Geen onschuldpresumptie? Rly?
Onschuldpresumptie staat los van al dan niet vastgezet worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat was het originele punt niet. Zijn vraag was dat wanneer iemand in eerste instantie schuldig wordt verklaard hij gewoon naar buiten mag lopen zolang het hoger beroep niet is geweest.
En dit dus niet het geval is. Oftewel geen onschuldpresumptie.
Of jij leest het verkeerd of ik lees het verkeerd.
Ik denk eigenlijk dat jij onschuldpresumptie verkeerd interpreteert. De uitvoerende macht houdt Holleeder en Hari vast, maar de onschuldpresumptie heeft betrekking op de rechterlijke macht. Trias politica enzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat was het originele punt niet. Zijn vraag was dat wanneer iemand in eerste instantie schuldig wordt verklaard hij gewoon naar buiten mag lopen zolang het hoger beroep niet is geweest.
En dit dus niet het geval is. Oftewel geen onschuldpresumptie.
Of jij leest het verkeerd of ik lees het verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |