Dat zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen, dit is giswerk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar dat de stelling dat Bram alles aangeeft bij de bd niet door eenieder onderschreven wordt.
Nee, er is een boete opgelegd en dat is in het openbaar aan de orde geweest. Dus kennelijk vonden mensen bij de belastingdienst dat er een vergrijpboete opgelegd diende te worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:42 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Dat zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen, dit is giswerk.
Dit gebeurt elke werkgever cq ondernemen. Als je zelf een ondernemen bent dan ken je de blauwe brieven wel. Ken je ze niet ben je een chronische brievenweggooier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je geen uitnodiging krijgt om aangifte te doen... Dat overkomt geen enkele ondernemer. Of het moet om een vergissing gaan.
[..]
Wat zit je nou toch te zeuren? Het is gewoon in een openbare zitting aan de orde geweest.
Hou toch eens op je met tendentieuze uitingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:36 schreef Poolhond39 het volgende:
Blijkbaar denken sommige politici dat ze af kunnen met een ondemocratische partijstructuur, en ondoorzichtige betalingen vanuit het buitenland.
Blijkbaar heb je ook advocaten die zich buiten hun beroepsgroep plaatsen en denken dat ze niet aan bepaalde bepalingen dienen te voldoen, omdat ze 'beter' zijn dan hun collega's.
Lees het zelf eens goed door. Het staat al in het begin: er wordt opnieuw naar de zaak gekeken.quote:
Er is een boete opgelegd in het openbaar, daarna is er een schikking geweest achter gesloten deuren. Dus kennelijk vonden mensen bij de BD dat het toch beter was iets af te spreken achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, er is een boete opgelegd en dat is in het openbaar aan de orde geweest. Dus kennelijk vonden mensen bij de belastingdienst dat er een vergrijpboete opgelegd diende te worden.
Het is mijn vak, maar blijf er vooral tegenin gaan!
Want Holleeder zat niet in zijn cel tijdens het hoger beroepquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lees het zelf eens goed door. Het staat al in het begin: er wordt opnieuw naar de zaak gekeken.
Het lijkt alsof je met cassatie in de war bent.
Dus als iemand een dispuut heeft met de Belastingdienst, dan is deze derhalve disfunctioneel inzake zijn beroep?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:38 schreef Poolhond39 het volgende:
Dat 'gedoe' met de belastingdienst doet er zeker toe: het is een symptoom van Mosko's disfunctioneren als advocaat.
Zoals ik al zei: er zijn bedrijfsleiders en wethouders voor veel minder de laan uitgestuurd.
Dat sommige mensen hier Mosko maar blijven 'ontzien' is gewoon raar.
Dus je bent het nu met mij eens dat Bram gewoon in 2012 aan zal moeten geven wat hij in 2011 heeft verdiend? Mooi!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Dit gebeurt elke werkgever cq ondernemen. Als je zelf een ondernemen bent dan ken je de blauwe brieven wel. Ken je ze niet ben je een chronische brievenweggooier.
Dat zei ik dan ook niet.quote:En die openbare zitting vermeldt niets wat ook maar iets met de kwestie Bram en OvA te maken heeft.
Zeg, ventje... Je faalt hopeloos in net doen alsof je weet wat er speelt. Dus trek niet zo'n grote broek aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Er is een boete opgelegd in het openbaar, daarna is er een schikking geweest achter gesloten deuren. Dus kennelijk vonden mensen bij de BD dat het toch beter was iets af te spreken achter gesloten deuren.
Kies vooral een ander vak.
Nee. Je wordt ''uitgenodigd'' tot betalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus je bent het nu met mij eens dat Bram gewoon in 2012 aan zal moeten geven wat hij in 2011 heeft verdiend? Mooi!
[..]
Dat zei ik dan ook niet.
Wat heeft dat exact te maken met het feit dat in hoger beroep de zaak ten volle wordt behandeld?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Want Holleeder zat niet in zijn cel tijdens het hoger beroep
Ventjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zeg, ventje... Je faalt hopeloos in net doen alsof je weet wat er speelt. Dus trek niet zo'n grote broek aan.
Ik heb nergens gezegd dat de zaak ten volle wordt behandeld. Lees nog eens rustig na als je je sollicitatieronde voor een krantenwijkje hebt ingevuld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat exact te maken met het feit dat in hoger beroep de zaak ten volle wordt behandeld?
Tendentieus?quote:[Hou toch eens op je met tendentieuze uitingen.
Nee, je wordt uitgenodigd om aangifte te doen. Op basis daarvan krijg je een aanslag met een betalingstermijn van enkele weken (en bij sommige middelen moet je vooraf al het geld overgemaakt hebben).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee. Je wordt ''uitgenodigd'' tot betalen.
Als je dit 5 jaar laat achterlopen zijn er geen enkele consequenties aan verbonden. Dat dit niet ''de regel'' is zegt niet dat straf- of laakbaar is. Als je binnen die 5 jaar maar betaald is het gewoon goed, zolang je de papieren maar in orde hebt.
Ik pakte de meest vleiende term die ik nog voor je kon verzinnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
VentjeHet ware gezicht van SBS6 laat zich eindelijk zien.
Er valt met jou geen zinnig woord te wisselen, het enige wat ik jou nog te melden heb is dit:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:54 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Tendentieus?
Ik noem deze dingen, omdat ik vind dat er sprake is van een mentaliteitsprobleem.
Mensen als Wilders en Mosko worden niet aangepakt omdat ze zogenaamd boven het 'maaiveld' uit steken, maar omdat ze onbeschoft bezig zijn. Mensen die in positieve zin boven het maaiveld uitsteken kan ik zeer waarderen, maar dit zijn wat mij betreft beiden een stel profiteurs / opportunisten die in negatieve zin hun kop opsteken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat de zaak ten volle wordt behandeld.
Volhouden!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Het hoger beroep kijkt enkel of de rechtszaak gegaan is zoals het hoort, volgens de regels. (bewijs, getuigen, handelswijze politieapparaat en Justitie).
Boefje toch...quote:Lees nog eens rustig na als je je sollicitatieronde voor een krantenwijkje hebt ingevuld.
Deze gast is volgens mij echt dronkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:56 schreef Poolhond39 het volgende:
Blijkbaar mogen 'bazen' als mosko volgens sommigen hier gerust 5 jaar lang geen belasting betalen, terwijl een gemiddelde rotterdamse uitkeringstrekker een 'parasiet' is.
En de belastingdienst behoud zich het recht om 3 maanden later pas met een reactie te komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, je wordt uitgenodigd om aangifte te doen. Op basis daarvan krijg je een aanslag met een betalingstermijn van enkele weken (en bij sommige middelen moet je vooraf al het geld overgemaakt hebben).
Je kletst uit je nek. Was het maar waar, want dan geef ik op de laatste dag van die vijf jaar op dat ik een tientje verdient heb, betaal ik die netjes en voordat ze kunnen controleren is de naheffingstermijn verstreken...
Mooi land, Nederland!
(of domme fokkers die onzin uitkramen, zeg jij het maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |