PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lucio er tussen in?
Post eens, want ik zou van beide opties op CDM niet vrolijk worden.
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUTquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan er dus niet tegen dat iemand van een forum waar bijna niks over FUT wordt gepost IF Messi in zijn season ticket pack krijgtMaar ja, daar is niet veel aan te doen verder.
Hoe weet EA nou wie de n00bs zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUT
Hernanes komt dan volgens mij een linkje te kort, zou je Robinho op links moeten neerzetten.. of Oscar op CAM ofzo (en Javi Garcia dan CDM ipv Xabi Alonso).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, of met Hernanes op CDM en dan LM Neymar ofzo.
Lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUT
Aantal gespeelde matchen/nieuw aangemaakte teamsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe weet EA nou wie de n00bs zijn?
Ik had Robinho, Barzagli, Akinfeev en Lee (Japanse silver ST) qua 5k+ kaarten, maar heb niet of nauwelijks verlies geleden (als ik de contracten die ik gehouden heb meereken).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren nog 5 Jumbos geopend en ik had niet eens hele slechte spelers. Ik had o.a. Abate, Agger, Pedro, van der Vaart en nog wat redelijke spelers maar het leverde uiteraard geen winst op.
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Robinho, Barzagli, Akinfeev en Lee (Japanse silver ST) qua 5k+ kaarten, maar heb niet of nauwelijks verlies geleden (als ik de contracten die ik gehouden heb meereken).
Vorig jaar zijn ze vanaf december het hele jaar door in de store geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeft) Toch denk ik nog steeds dat de Jumbos het niet waard zijn en ik hoop dat ze ze dit jaar niet zo vaak uit gaan brengen.
Ik heb Lee voor 5.3k verkocht, 4-3-1-2 geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeft) Toch denk ik nog steeds dat de Jumbos het niet waard zijn en ik hoop dat ze ze dit jaar niet zo vaak uit gaan brengen.
Op PS3 staan ze er massaal op voor 150.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij Japes zijn die Yeovil Town kits nu ineens duurIk zette ze er eigenlijk altijd op voor 200 maar ze verkochten altijd heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |