Monster Magnet is natuurlijk altijd tofquote:Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef Ulx het volgende:
Ik heb geen idee wat voor een ticket ik heb. Ik ga iig naar Monster Magnet.
En Seether ookquote:
Oeh, die heb ik vorig weekend gezien. Was niet echt goed...quote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
Doro was supervet zaterdag. 4 december naar Rhapsody.
Ja, hoewel een van de laatste keren dat ik ze zag, een paar jaar terug in de Melkweg, het wat vond tegenvallen. Maar goed, Spine of God in z'n geheel is natuurlijk wel uitermate heftig kicken. MM in de Melkweg in 1991 (Spine) en 1993 (superjudge) horen bij de beste concerten die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 19 november 2012 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Monster Magnet is natuurlijk altijd tof
quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef brother52 het volgende:
Toffe locatie maar als mijn publiek er zo uit zag zou ik gillend wegrennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Chicks chicks, overal chicksLekker lekker studentenfeestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, die chick in die rode jurk mag wel in mijn publiek staan hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef brother52 het volgende:
Toffe locatie maar als mijn publiek er zo uit zag zou ik gillend wegrennen.
Ha, nou ben benieuwd. Gelukkig zijn Freedom Call en Orden Ogan erbij. Die zijn sowieso tofquote:Op maandag 19 november 2012 14:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik vorig weekend gezien. Was niet echt goed...
quote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Chicks chicks, overal chicksVirgiel? DSC? St Jans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ken eerlijk gezegd alleen vrouwelijke leden van Virgiel en DSCquote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staan vrouwen op he, dus sowieso geen Delft
Uit Amsterdam
Freedom Call vond ik inderdaad ook erg leuk (wel veel te fout trouwens). Ik kende verder overigens geen van de bands. In Enschede was het echt heel rustig, denk dat er nog geen 200 bezoekers waren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ha, nou ben benieuwd. Gelukkig zijn Freedom Call en Orden Ogan erbij. Die zijn sowieso tof.
Wij hebben 2 keer met FC opgetreden. Beide keren was het een kolkend feest. De tweede keer was Orden Ogan er ook bij. Aardige gasten, toffe muziek.quote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Freedom Call vond ik inderdaad ook erg leuk (wel veel te fout trouwens). Ik kende verder overigens geen van de bands. In Enschede was het echt heel rustig, denk dat er nog geen 200 bezoekers waren.
Gala's, altijd mooi.quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Afgelopen weekend in een grot opgetredenWeer eens wat anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit geweest, leuke zaak?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:15 schreef brother52 het volgende:
Goed nieuws wat betreft muziekwinkels in het oosten van het land.
Vriese in Doetinchem is verkocht, personeel kan blijven en ze gaan gewoon onder dezelfde naam verder.
Artikel
Ik heb er mijn bas en nog wat ander klein spul gekocht, het is wel een aardige zaak, ook best wel groot.quote:
Wat heb je nu voor bak? Ik zit nu weer eens te gassen op een Line6 M9. Simpele bediening, maar wel veel mogelijkheden. Plus: meteen klaar, want je hebt (met een expressiepedaal) ook een wah erbij. Zit ook een Whammy in. Het enige wat ik er nog naast zou hangen is een POG (en misschien mijn Pigtronix Mothership).quote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef brother52 het volgende:
Binnenkort maar eens op zoek naar een betere effectenbak. Ik loop tegen de beperkingen aan van het ding wat ik nu heb. Presets opslaan gaat erg slecht en voor bepaalde dingen is er gewoon geen lekker geluid uit te krijgen of ik ben te veel tijd kwijt met tweaken om het geluid juist weer goed te krijgen wanneer ik even een andere gitaar pak.
Ik heb nu een Boss ME-50. Op zich wel een aardig ding maar het heeft zo zijn beperkingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor bak? Ik zit nu weer eens te gassen op een Line6 M9. Simpele bediening, maar wel veel mogelijkheden. Plus: meteen klaar, want je hebt (met een expressiepedaal) ook een wah erbij.
Nee, maar die kun je er aan hangen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
De M9 heeft toch geen xpressie pedaal ?
Ik heb een Nova System, daar zit een tuner in. Als je daarmee zou willen Whammy'en is een expressiepedaal wel handig. Helaas kun je 'm bij de Nova niet ook gebruiken als volumepedaal. Wat ik mis bij de Nova zijn dus een ingebouwde wahwah en filters / synths. Plus: de delays en reverbs zijn echt heel erg mooi, maar de mod-effecten (flanger, phaser, tremolo) vind ik een stuk minder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nu een Boss ME-50. Op zich wel een aardig ding maar het heeft zo zijn beperkingen.
Zit een beetje te twijfelen tussen een TC Electronic Nova en een Line 6 Pod HD300 of HD500
Bij die TC moet ik dan wel weer een tuner en een volumepedaal hebben. Een expressiepedaal heb ik (nog) niet echt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |