We zijn gevraagd door Baldrs Draumarquote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef brother52 het volgende:
Ik heb niet zoveel vrienden die van muziek houden in Friesland wonen. Die zijn allemaal al gevlucht
Hoe komen jullie trouwens ineens in Dokkum terecht?
Ah, ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We zijn gevraagd door Baldrs Draumar.
We komen binnen met al onze Hollandse opvoedkundequote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Nemen jullie dan wel even een stukje beschaving mee? Want dat kunnen ze daar wel gebruiken.
Succesquote:
Doorzetten, mietje!quote:
Daar is een ander topic voor. "show hier je eigen creaties" of iets dergelijks..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Braddie het volgende:
https://www.box.com/s/t1flx88cirn68cfv8vbs
Heb een introtune voor mijn Youtube kanaal bedacht, vond hem opzich best catchy.
Ahh okéquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor. "show hier je eigen creaties" of iets dergelijks..
edit: het is kut en te lang voor een intro-tune.
Een kanaal met eigenlijk voornamelijk nummers gemaakt samen met een projectje van me, bloopers van dat projectje, en gewoon behind the scene filmpjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Hangt er vanaf wat voor kanaal het word denk ik...
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Braddie het volgende:
https://www.box.com/s/t1flx88cirn68cfv8vbs
Heb een introtune voor mijn Youtube kanaal bedacht, vond hem opzich best catchy.
bronquote:In het staatsmuseum van Tennessee in Nashville staan de komende weken legendarische gitaren tentoongesteld, waaronder die van de King of Rock Elvis Presley.
De tentoonstelling, getiteld 'De gitaar: Een Amerikaans liefdesverhaal' en gratis toegankelijk, wordt vandaag geopend. Onder de muziekinstrumenten is ook Eric Clapton's Gibson Explorer uit 1958. In totaal staan 150 gitaren uitgestald.
Er is een speciaal voor deze expositie samengestelde catalogus te koop waarin alle 150 gitaren staan afgebeeld. En er zijn diverse beeldschermen waarop bezoekers kunnen kijken en luisteren naar opnames van de door wereldberoemde muzikanten bespeelde gitaren.
Vetquote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef brother52 het volgende:
Oei, Bad Religion en Pennywise op Groezrock.
Moet er toch maar eens van komen dat ik daar eens heen ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |