SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik kijk het amper, FOK! meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laatste seizoen is echt kut, maar toch blijf ik kijken
Hahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey
wat
[..]
Moeba. Leuk weer, dat PI.
joquote:
Rijtest verneuktquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
Ach. Ik lees verkeerd.
Wats probleem Moeba?
Ik zat mijn serie te kijkenquote:
Waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De serie die jij kijkt is slecht
Je bent gewoon bangquote:
Ga je dat nou elke keer vragen?quote:
ik kots op je gezichtquote:
jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Heb je daar problemen mee zemmel?
Zal ik jouw DM's een posten?quote:
zat de hele tijd een serie te kijken jaquote:
datismijnfetisj.jpgquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zat de hele tijd een serie te kijken jawas net afgelopen en wou eigenlijk slapen maar Hypo werd weer wakker
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nice. Maar hipster maar wel lekker ja.
Wat vinde gij ervan?
Doe maar, zit niets beschamends tussen.quote:
Jaja, stalker, net zoals jwzquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zat de hele tijd een serie te kijken jawas net afgelopen en wou eigenlijk slapen maar Hypo werd weer wakker
Ja nou sorry oké doeiquote:
Nee dat zalquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe maar, zit niets beschamends tussen.
Ja dat is zo jaquote:
Oprecht zeker?quote:
Dacht ik welquote:
Dank jequote:
Bedankt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank jejij ook zo
succes met je toets morgen
Met onze peners?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:45 schreef Bendoe het volgende:
P_z wanneer die 300 kg benchen dan brah
weet niet wat ik hier moet vertellen... enigste boeiende deze week was fouilleren gister maar heb dat verhaal over die dronken vent volgens mij gister al in dit topic gezet?quote:
Geen ideequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
weet niet wat ik hier moet vertellen... enigste boeiende deze week was fouilleren gister maar heb dat verhaal over die dronken vent volgens mij gister al in dit topic gezet?
Wie niet??quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil jij in haar broekje kruipen?
*meldtquote:
pas om half 9 hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Goedemorgen kinders.
Zo naar school
Dus alvast een fijne dag
8.15... fking vroegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op de basisschool en moet om 08:15 op school zijn :S
Ik 7:55quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op de basisschool en moet om 08:15 op school zijn :S
Ik zit te schijtenquote:
zo vaak meegemaakt, wel weer eerder thuisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Helemaal haasten, docent niet aanwezig
Gewoon 1e uurtje vrij idd. Zometeen van 9 tot 1, not badquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo vaak meegemaakt, wel weer eerder thuis
Je krijgt betaald om waarschijnlijk je werk te doen, dat jij die tijd nou gebruikt om te fokken is wat andersquote:
Nee ik mag doen wat ik wil. Mag eventueel zelfs naar huis maar ik heb geen zin om door de regen te fietsen. Ik heb gewoon mijn laptop meegenomen en kan nu lekker FOK!ken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je krijgt betaald om waarschijnlijk je werk te doen, dat jij die tijd nou gebruikt om te fokken is wat anders
Dat doe ik elke dag op werkquote:
Vandaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee ik mag doen wat ik wil. Mag eventueel zelfs naar huis maar ik heb geen zin om door de regen te fietsen. Ik heb gewoon mijn laptop meegenomen en kan nu lekker FOK!ken.
Daar is mijn stagebegeleider voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar jij moet ook nog letten op je werk dus ben je bezig met je werk.
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Eigenlijk moeten men mij betalen om naar school te gaan, gvd, leerplicht.
Is wel waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja.
Middelbare school is best nutteloos.
Knuffelquote:
Daarom gewoon de havo doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan niet meer een kunstopleiding doen want tis te duur met reizen en zo
I knowquote:
Dan zoek je een kamer daar in de buurt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan niet meer een kunstopleiding doen want tis te duur met reizen en zo
"Hier heb je een boek en pagina dit en dit moet je volgende week kennen en dan ga je er een proefwerk over maken."quote:
En dan maar zeiken dat we niet goed genoeg doen, terwijl ze zelf na 4 weken niet eens een toets na kunnen kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Hier heb je een boek en pagina dit en dit moet je volgende week kennen en dan ga je er een proefwerk over maken."
School. Waar je proefwerken maakt van hetgeen wat je thuis hebt geleerd.
Hypoooooquote:
Havo hea.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Je zou naar een goede school moeten gaan.
niet eens hoi tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Havo hea.
Ik kan er niks aan doen, ben niet in NL geboren, Nederlands is ook niet mijn moedertaal, dus met "de, het" maak ik nog altijd fouten, net zoals "die, dat, deze"
Hoi hypo.
AJquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Havo hea.
Ik kan er niks aan doen, ben niet in NL geboren, Nederlands is ook niet mijn moedertaal, dus met "de, het" maak ik nog altijd fouten, net zoals "die, dat, deze"
Hoi hypo.
Denk je dat mijn ouders dat willenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know
[..]
Dan zoek je een kamer daar in de buurt?
Is vwo beter dan? Mensen die ik ken die vwo doen, ken ik niet zo goed. Die hebben nooit tijd want ze moeten altijd leren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Havo hea.
Hoi hypo.
Denken dat vwo'ers altijd leren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is vwo beter dan? Mensen die ik ken die vwo doen, ken ik niet zo goed. Die hebben nooit tijd want ze moeten altijd leren.
Als ik vwo'ers mag geloven, is dat wel het geval.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denken dat vwo'ers altijd leren.
Haha, true, laatst tijd hebben al mijn vrieden geen tijd meer, want "te druk met school"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is vwo beter dan? Mensen die ik ken die vwo doen, ken ik niet zo goed. Die hebben nooit tijd want ze moeten altijd leren.
Als je 18+ bent, hebben ze niet meer zoveel te willen als het voor jouw toekomst isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk je dat mijn ouders dat willen
Valt enorm meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik vwo'ers mag geloven, is dat wel het geval.
Ik deed tvwo, en toen had ik geen leven meerquote:
Gewoon vmbo en dan nooit huiswerk maken en toch slagen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, true, laatst tijd hebben al mijn vrieden geen tijd meer, want "te druk met school"
Maar vwo is moeilijker vind ik.
Ik heb de eerste 3 jaar letterlijk niets gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik deed tvwo, en toen had ik geen leven meer
Vwo = meer huiswerk en meer leerwerk, voor de rest geen verschil.
Ik deed ook niet zoveel, maar vorige jaar ging het dus fout ivm mijn Cambridge examenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 jaar letterlijk niets gedaannu gemiddeld 2 uur per dag met school bezig denk ik. Misschien iets meer, maar het meeste lukt nog wel in tussenuren e.d.
Cambridge? FCE?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik deed ook niet zoveel, maar vorige jaar ging het dus fout ivm mijn Cambridge examen
Ik zit nu gemiddeld 15 min aan huiswerk ofzo
Vmbo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon vmbo en dan nooit huiswerk maken en toch slagen.
Vmbo op de Vrije school. Dan zit je gewoon met mensen die havo/vwo niveau hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vmbo.
Er zitten nu alleen maar mooiboys en bb sletjes uit vmbo bij mij in de klas.
Advanced is toch CAE?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, kon ook advanced doen, maar dan moest ik weer extra leren, dus maar FCE gedaan.
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Advanced is toch CAE?
Ik heb vorig jaar FCE gedaan.
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
B is ook gewoon heel goed tochbij mij had de helft van de klas het net niet gehaald
Tsja. Wij hebben wel die cambrigde lesmethode maar verder niet tweetalig onderwijs of zo. Zal daar wel aan liggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Bij mij hebben alle mensen het gehaald, een paar hebben ook advanced gedaan, en dan ook nog eens een A gehaald, maar die mensen hadden geen leven.
Ah, oke, beter, we kregen eerst lessen in het Engels, en nu moet ik opeens termen in het Nederlands leren, wat soms best raar isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tsja. Wij hebben wel die cambrigde lesmethode maar verder niet tweetalig onderwijs of zo. Zal daar wel aan liggen![]()
Maar advanced mogen wij alleen in 5V doen
Lijkt me best moeilijk jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah, oke, beter, we kregen eerst lessen in het Engels, en nu moet ik opeens termen in het Nederlands leren, wat soms best raar is
Ga je het doen?
Ik moet weer weg, tot over 2 uurtjes
och gut, doe er wat aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:04 schreef Dimens het volgende:
Aan mijn hart is te zien dat ik stres heb.
Wat voor pasta?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef leeell het volgende:
[..]
och gut, doe er wat aan
stress is voor beta's ,
en flips, maak pasta
Fusili met rode wijn saus en rundvleesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor pasta?Spaghetti had ik zondag al, lasagne geen optie, macaroni dan heb ik liefst saus uit een pot gezien ik niet in staat ben om zelf iets te maken wat daar goed bij smaakt.
Dat klinkt best goed, heb je een recept?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Fusili met rode wijn saus en rundvlees
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Fusili met rode wijn saus en rundvlees
Komt door jouquote:
Hèhè, met FCE hebben mensen uit mijn klas weken lang voor gestudeerd, en ik was toen aan het FOK!kenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk ja
Ja ik denk het wel. FCE heb ik toen geen fuck voor gedaan, dus CAE zal wel lukken
Doei
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè, met FCE hebben mensen uit mijn klas weken lang voor gestudeerd, en ik was toen aan het FOK!ken![]()
Maar wel nice
En ik ben er weer
Nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt door jou![]()
[..]
Hèhè, met FCE hebben mensen uit mijn klas weken lang voor gestudeerd, en ik was toen aan het FOK!ken![]()
Maar wel nice
En ik ben er weer
Toch best veel huiswerk vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ckv en anw kan je nauwelijks vakken noemen
Wellusquote:
Wij ook, met van die oefen examenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja precieswij hebben hele boekwerken vol opdrachten gekregen
heb ik er misschien 2 van gemaakt.
![]()
Mijn gebrek aan motivatie
GJE schatje, jou moest ik nou net hebben. Bij welke hoofdstuk ben je met maatschappijleer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch best veel huiswerk van
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wellus
[..]
Wij ook, met van die oefen examen
Ik heb er ook maar paar gemaakt, toen werd de lerares boos en zei dat ik het nooit ging halen![]()
Whehe, welke motivatie kan je beter afvragen bij min
Hoofdstuk 2, over rechtsstaat enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GJE schatje, jou moest ik nou net hebben. Bij welke hoofdstuk ben je met maatschappijleer?
Sorryquote:
Laat dan maar zitten, wou eerst samenvattingen vragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 2, over rechtsstaat enzo
Alsof ik samenvattingen maakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Laat dan maar zitten, wou eerst samenvattingen vragen
Maar wij zijn bij hoofdstuk 4 ivm verkiezingen enzo
http://www.ah.nl/allerhan(...)ssieke-rode-wijnsausquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed, heb je een recept?Of komt de saus uit een pakje? Dan heb ik geen recept nodog denk ik.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Laat dan maar zitten, wou eerst samenvattingen vragen
Maar wij zijn bij hoofdstuk 4 ivm verkiezingen enzo
Thanks lellebelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)ssieke-rode-wijnsaus
gebruik ik als basis
dan een beetje paprika en prei doorheen, beetje italiaanse kruiden (net wat je in je rekje heb)
dan gewoon het rundvlees even aanbraden en daarna even laten mee stoven in de rode wijn saus
en dan gewoon je fusili garneren met het geheel
quote:
Wist ik veelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof ik samenvattingen maak
Hoe kan het toch dat jij zo klein en iel bent?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)ssieke-rode-wijnsaus
gebruik ik als basis
dan een beetje paprika en prei doorheen, beetje italiaanse kruiden (net wat je in je rekje heb)
dan gewoon het rundvlees even aanbraden en daarna even laten mee stoven in de rode wijn saus
en dan gewoon je fusili garneren met het geheel
Heb je die serieus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Wist ik veel![]()
Maar als je ooit samenvattingen van mij wil, hoor ik het wel
Fervent DIG user hier, hulp nodig?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn laptop wilt niet normaal opstarten
Ik ga het nog wel maken voor de toetsweek volgende week.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je die serieus?
Zoek altijd op internet, maar maatschappij staat er nooit op
Is hoofdstuk 2 bij jou ook rechtsstaat dan?
Bedankt,maar dat hoeft denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fervent DIG user hier, hulp nodig?
geen idee, aan te weinig eten ligt het nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat jij zo klein en iel bent?
Wil je nieuw oto kopen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef leeell het volgende:
[..]
geen idee, aan te weinig eten ligt het niet![]()
Top, kunnen we elkaar helpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel maken voor de toetsweek volgende week.
Ja
Maar ik heb die nog niet gehad, we zijn bij hoofdstuk 4.
Flipselsquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top, kan je samenvattingen naar mij sturen zodat ik geen ene fuck hoef doen.
Ujellysisquote:
haha kkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil je nieuw oto kopen?
[ afbeelding ]
Hahahahquote:
Seantraal deur is te duur voor Zaanstadquote:
RIP.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn laptop wilt niet normaal opstarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je laagste cijfer tot nu toe dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ujellysis
Ik ga voor de 10 op m'n rapport
Oja, en ik ben geslaagd voor een Engels boekverslag
Als je tijd hebt ga je toch gamen of FOK!ken, ik heb je wel doorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahahah
Nee, als ik van jou krijg wil ik ook best schrijven denk ik, als ik er de tijd voor heb. Handig voor mezelf ook
Laagste cijfer M&O is 10, van alle vakken een 2.5 voor duits. Mag ik wel overdoen. Ik game amper de laatste tijd hoor, gaat vervelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is je laagste cijfer tot nu toe dan?
Mooiboy
[..]
Als je tijd hebt ga je toch gamen of FOK!ken, ik heb je wel door
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
RIP.
Hoe vind je mijn leren jas roro?Ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowieso leren jassen
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitsowieso leren jassen
Haha gelukkig maar danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laagste cijfer M&O is 10, van alle vakken een 2.5 voor duits. Mag ik wel overdoen. Ik game amper de laatste tijd hoor, gaat vervelen
Thanksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe wel WisA, en Getal en Ruimte ja. 8,7 sta ik voor wiskundequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar dan
Jaja
Wat voor wiskunde boek heb je? Getal&ruimten? En is bijles gratis bij jou?:'(
Ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook, boks man.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe wel WisA, en Getal en Ruimte ja. 8,7 sta ik voor wiskunde
Kan je wel helpen met bijles en shit, maar ben zelf geen wiskundewonder of iets. Heb wel een antwoordenboek
Waar ga je werken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanavond eerste keer werken en het regent keihard
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Succes alvastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Als het niet ver weg is, lopend met een paraplu?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Ach wat maakt die regen dan uitquote:
Lopen duurt een half uur denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het niet ver weg is, lopend met een paraplu?
Anders vragen of iemand je met de auto brengt, voor een keertje zeg je dan
Ik vroeg dus wat ik er aan kon doen en er zijn 3 effectieve dingen. Een is Yoga/Thai Chi, twee is zwemmen en drie is seks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef leeell het volgende:
[..]
och gut, doe er wat aan
stress is voor beta's ,
en flips, maak pasta
Half verzopen Vakkenvullen lijkt mij niet heel fijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach wat maakt die regen dan uit
maar succes in ieder geval!
Ik ben niet zo'n door weer en wind typequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:34 schreef Amoeba het volgende:
Vakkenvullen
Iedere ochtend met het ochtendblad rondscheuren en dan nog iedere decembermaand +/- 200 djoeko's scoren met alleen maar fijne feestdagen zeggen en horen hoe iedereen het waardeert dat juist jij die baas bent die over straat scheurt iedere ochtend.
of je groeit wat alfa en je hosselt die chimeids gewoon, het is geen raketwetenschapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vroeg dus wat ik er aan kon doen en er zijn 3 effectieve dingen. Een is Yoga/Thai Chi, twee is zwemmen en drie is seks.
Nummer drie kan gratis dus wie wilt helpen?
Teveel moeite.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef leeell het volgende:
[..]
of je groeit wat alfa en je hosselt die chimeids gewoon, het is geen raketwetenschap
weet nog wel dat mijn schouderbeen gescanned werd... "ow trouwens je moet je ogen dicht houden" uhhh moet je vooral tegen mij zeggen kreeg voor geen mogelijkheid me ogen dichtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef Dimens het volgende:
Net in de MRI scan in slaap gevallen. Zacht zoem geluid op ritme, zo fijn.
Ahh, half uur is te verquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lopen duurt een half uur denk ikEn ik kan aan mijn moeder vragen maar ik denk niet dat ze daar zin in heeft
Toch niets ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef Dimens het volgende:
Net in de MRI scan in slaap gevallen. Zacht zoem geluid op ritme, zo fijn.
niet herkenbaarquote:
Mijn hart is nu 3 keer gescanned en net is mijn hoofd gescanned.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
weet nog wel dat mijn schouderbeen gescanned werd... "ow trouwens je moet je ogen dicht houden" uhhh moet je vooral tegen mij zeggen kreeg voor geen mogelijkheid me ogen dichtwou persee zien wat er gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |