Heb je ervaring met het bestellen via de Duitse Playstore? wordt gewoon geleverd op Nederlandse adressen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Voor die prijs en die specs ga ik hem kopen.
Vandaag is mijn Galaxy Nexus overleden (door mijn eigen stomme fout), helaas. Maar dat is een zeer goede vervanger, en zeker voor die prijs/kwaliteit verhouding.
Direct bestellen via de Duitse playstore. Maar ik kijk er nu al naar uit, het was zoiezo een vereiste voor mij om weer een Nexus toestel te bestellen ivm de updates direct van Google.
Neem aan van wel. Open handelsgrenzen in de EU namelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef Xu het volgende:
[..]
Heb je ervaring met het bestellen via de Duitse Playstore? wordt gewoon geleverd op Nederlandse adressen?
Waar heb je die prijzen vandaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Peunage het volgende:
Ja, de 16GB versie gaat 349 euro kosten, de 8GB versie 299.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin lelijk, Maar nu vind ik hem steeds mooier en mooier
Inderdaad, echt vreselijk. Het ziet er ook echt belachelijk uit als je iemand met een smartphone van dat formaat ziet bellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat is dat toch met die trend van schermgrootte en Android? Groter = beter? Koelkasten als HTC One X, de Samsung Galaxy S 3, Galaxy Nexus en nu deze zijn echt veels te groot voor in je broekzak. Ik heb een Galaxy S II en die is eigenlijk precies groot genoeg.
Nou nee, dat valt allemaal best wel mee. Misschien als je er iemand met kleine handen en een klein hoofd mee ziet bellen. Bij de gemiddelde volwassene is dat echt niet raar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef sthomass het volgende:
[..]
Inderdaad, echt vreselijk. Het ziet er ook echt belachelijk uit als je iemand met een smartphone van dat formaat ziet bellen.
Dan vraag ik me toch echt af of je zo'n toestel wel eens langdurig in je broekzak hebt gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat is dat toch met die trend van schermgrootte en Android? Groter = beter? Koelkasten als HTC One X, de Samsung Galaxy S 3, Galaxy Nexus en nu deze zijn echt veels te groot voor in je broekzak. Ik heb een Galaxy S II en die is eigenlijk precies groot genoeg.
Dat dus. Mijn One X past in elke broekzak en dat die groot is merk je na een week echt niet meer, de normale 3,7"-telefoons zien er nu echt als mini-dingen uit, zou niet meer terug willen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af of je zo'n toestel wel eens langdurig in je broekzak hebt gehad.
Ik vind 4.2" ongeveer wel de max, bovendien werkt groter totaal niet lekker om met 1 hand te bedienen. Ik heb geen kleine handjes als kerel (1.82)quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn One X past in elke broekzak en dat die groot is merk je na een week echt niet meer, de normale 3,7"-telefoons zien er nu echt als mini-dingen uit, zou niet meer terug willen.
5,3" zoals de Galaxy Note 2 daarentegen is wel overdreven.
Kom van 3,5 inch af al lijkt mij 4,3 het fijnst werken maar 4,5 en 4,7 vind ik geen groot probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik vind 4.2" ongeveer wel de max, bovendien werkt groter totaal niet lekker om met 1 hand te bedienen.
Alles tussen 4 en 4,8 inch moet ik mijn hand laten rollen om goed aan de bovenkant van de telefoon te komen. Of ik nou de iPhone 5, de Samsung SII of mijn eigen One X bedien, ik merk daar niet veel verschil omdat je in alle gevallen niet goed aan de bovenkant van het scherm kan komen. Neemt niet weg dat wel te bedienen is met 1 hand.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik vind 4.2" ongeveer wel de max, bovendien werkt groter totaal niet lekker om met 1 hand te bedienen.
De Duitse playstore. In de UK zijn de prijzen 239 pond en 279. Ik denk niet dat de Nederlandse prijzen daarvan afwijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar heb je die prijzen vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |