abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:45:02 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118611362
Trouwens wel geinig dat ze in dit soort gevallen terug grijpen naar de oermens. En dat daarom de man de vrouw moet versieren en de vrouw dat niet doet omdat dit vroeger als oermens ook zo was.

Maar hoe zit dat met de evolutie dan? Want volgens de evolutie theorie evalueren mensen / dieren door en passen ze zich aan om optimaal te functioneren en om te overleven.

Vandaag de dag zijn vrouwen totaal onafhankelijk en zijn ze prima in staat voor zich zelf te zorgen en zelfs te leven zonder partner.

Dus je kan wel als "stoete" man terug blijven grijpen op het oerinstinkt.... Echter zijn de vrouwen totaal anders en dienen de mannen zich ook aan te passen net als vrouwen dat gedaan hebben.

Vandaag de dag zijn er genoeg vrouwen die zelf op mannen afstappen, zelf mannen versieren en het heft in eigen handen nemen.

Sta je dan met je regeltjes en je "oerinstinkt" :D

Die regeltjes kloppen nog een klein beetje maar dat valt onder logisch nadenken. Ja je spreekt minder vrouwen als je ze niet aanspreekt bv.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118611386
Volgens mij zijn die argumenten over oerinstinct ook niet kloppend. Klinkt meer alsof het gedrag in oertijden als excuus erbij wordt gehaald. Ik kan me niet voorstellen dat dit nog invloed heeft op sociale interactie.
pi_118611457
Maar iemand die dit soort dingen van zichzelf doet is prima..
Maar als een klapjosti of een zolderautist dit gaat proberen want het is een handig lijstje is de ervaring die ik als vrouw zou hebben gewoon heel anders, iemand die mij natuurlijk uit zichzelf op bepaalde momenten aan raakt is iets heel anders dan die zolderautist die dat steeds doet om het lijstje te masteren. :Y
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:49:30 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118611467
Ik vraag mij af in hoeverre het oerinstinct is als dat het gewoon aangeleerd is, dat het zo 'hoort'.
Zelfde als de deur open houden bv. Dat is geen oerinstinct maar daar kan je wel op gekeurd worden door sommigen.

Door de jaren heen zijn er gewoon regels opgesteld en die zijn natuurlijk aan verandering onderhevig.
pi_118611489
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:49 schreef Pvoesss het volgende:
Maar als een klapjosti of een zolderautist dit gaat proberen want het is een handig lijstje is de ervaring die ik als vrouw zou hebben gewoon heel anders, iemand die mij natuurlijk uit zichzelf op bepaalde momenten aan raakt is iets heel anders dan die zolderautist die dat steeds doet om het lijstje te masteren. :Y
De kunst is dan ook natuurlijk om het natuurlijk aan te laten voelen. De zolderautist moet niet meer als een zolderautist overkomen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:50:54 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118611499
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:49 schreef Pvoesss het volgende:
Maar de vraag is of die zolderautist dat zo kan brengen (op den duur) dat het natuurlijk overkomt en of je dat als vrouw dus altijd door zou hebben.

Een regeltje opvolgen is niet altijd iets dat gelijk op zal vallen. Ja misschien de 1e drie keer ofzo. Maar voor hetzelfde geld blijkt het een natuurtalent te zijn die gewoon die trigger nodig had dat dat wel eens kan helpen bij het versieren.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:51:46 #132
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118611521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:45 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens wel geinig dat ze in dit soort gevallen terug grijpen naar de oermens. En dat daarom de man de vrouw moet versieren en de vrouw dat niet doet omdat dit vroeger als oermens ook zo was.

Maar hoe zit dat met de evolutie dan? Want volgens de evolutie theorie evalueren mensen / dieren door en passen ze zich aan om optimaal te functioneren en om te overleven.

Vandaag de dag zijn vrouwen totaal onafhankelijk en zijn ze prima in staat voor zich zelf te zorgen en zelfs te leven zonder partner.

Dus je kan wel als "stoete" man terug blijven grijpen op het oerinstinkt.... Echter zijn de vrouwen totaal anders en dienen de mannen zich ook aan te passen net als vrouwen dat gedaan hebben.

Vandaag de dag zijn er genoeg vrouwen die zelf op mannen afstappen, zelf mannen versieren en het heft in eigen handen nemen.

Sta je dan met je regeltjes en je "oerinstinkt" :D

Die regeltjes kloppen nog een klein beetje maar dat valt onder logisch nadenken. Ja je spreekt minder vrouwen als je ze niet aanspreekt bv.
Ik ben niet zo snel met het maken van een move, en meestal komen ze dan op mij af.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118611535
Ja maar ik kan mij ook zo voorstellen dat een heleboel dat niet kunnen.
En dan heb ik toch liever een vent die echt zichzelf is omdat ik sommige dingen eigenlijk al als minder prettig ervaar, laat staan wanneer hij het lijstje als tools gebruikt.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:56:20 #134
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118611629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar de vraag is of die zolderautist dat zo kan brengen (op den duur) dat het natuurlijk overkomt en of je dat als vrouw dus altijd door zou hebben.

Een regeltje opvolgen is niet altijd iets dat gelijk op zal vallen. Ja misschien de 1e drie keer ofzo. Maar voor hetzelfde geld blijkt het een natuurtalent te zijn die gewoon die trigger nodig had dat dat wel eens kan helpen bij het versieren.
Die 'zolderkamer autist' gaat daar niet daadwerkelijk iets aan hebben, omdat hij onzeker is. Die moves worden (voor een gedeelte, en in bepaalde vorm) gewoon normaal als je zelfverzekerd wordt en sociale skills aanleert.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:57:07 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118611653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:

Zelfde als de deur open houden bv. Dat is geen oerinstinct maar daar kan je wel op gekeurd worden door sommigen.

What wat!!! Wacht even! Hadden de holbewoners geen deuren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:57:51 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118611674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:56 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Die 'zolderkamer autist' gaat daar niet daadwerkelijk iets aan hebben, omdat hij onzeker is. Die moves worden (voor een gedeelte, en in bepaalde vorm) gewoon normaal als je zelfverzekerd wordt en sociale skills aanleert.
Maar als je niet wéét dat het kan helpen (iemand aanraken tijdens een gesprek.. in mate!) dan is het wel handig als het ergens in een lijstje staat.
Want het is (bij mij) wel een feit, dat als iemand geintresseerd in mij is, dat het wel helpt dat hij mij af en toe eens aanraakt ipv altijd maar afstand behoudt.

En nee, ik zeg niet dat ie het lijstje gewoon moet volgen van punt a naar punt z.
pi_118611685
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Verdomme elke keer die steen aan die kant rollen ;(
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:59:59 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118611727
quote:
Jezus lag achter een ronde deur! :{w
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:00:11 #139
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118611732
quote:

[..]

Dat waren rotsen die ze aan de kant moesten duwen. En de beste man was die de grootste rots kon wegduwen en dus de grootste deur had.

Ziedaar mijn evolutionaire uitleg over de deur.
pi_118611744
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat waren rotsen die ze aan de kant moesten duwen. En de beste man was die de grootste rots kon wegduwen en dus de grootste deur had.

Ziedaar mijn evolutionaire uitleg over de deur.
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote deuren...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:03:56 #141
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118611820
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen over mannen met grote deuren...
Hier raak je mij kwijt... :?
pi_118611854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:03 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hier raak je mij kwijt... :?
Dat is goed, want als ik grapjes ga uitleggen zijn ze al helemaal niet leuk meer.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:50:09 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118613122
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is goed, want als ik grapjes ga uitleggen zijn ze al helemaal niet leuk meer.
:D
pi_118613173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uit welk onderzoek blijken deze cijfers, mijn beste? :7
Dat baseer ik op wat ik om me heen zie, en wat ik hoor van anderen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:52:09 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118613178
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

De kunst is dan ook natuurlijk om het natuurlijk aan te laten voelen. De zolderautist moet niet meer als een zolderautist overkomen.
Dat is waar ik de mist in ga. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:38:18 #146
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118616940
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is waar ik de mist in ga. ;(
Jij denkt dat je vandaag gaat veranderen, dat morgen alles anders is? Niets komt vanzelf aanwaaien. Dit soort veranderingen hebben tijd nodig, waaronder veel zelfreflectie. Vaak heeft onzekerheid, sociale skills, vriendenkring hier mee te maken. Dat heeft gewoon lange tijd nodig om stap voor stap steeds beter te worden.

Je zal dus telkens opnieuw uit je comfortzone moeten stappen om het nieuwe gebied je comfortzone te maken.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:52:19 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118617426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Jij denkt dat je vandaag gaat veranderen, dat morgen alles anders is? Niets komt vanzelf aanwaaien. Dit soort veranderingen hebben tijd nodig, waaronder veel zelfreflectie. Vaak heeft onzekerheid, sociale skills, vriendenkring hier mee te maken. Dat heeft gewoon lange tijd nodig om stap voor stap steeds beter te worden.

Je zal dus telkens opnieuw uit je comfortzone moeten stappen om het nieuwe gebied je comfortzone te maken.
Ik weet het en ik doe mijn uiterste best. Maar diep van binnen blijf ik gewoon een zolderautist.
Dingen natuurlijk aan laten voelen is moeilijk. Bijvoorbeeld iemand aanraken. Ziet er awkward as fuck uit. Zo voelt het ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:55:57 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118617559
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik weet het en ik doe mijn uiterste best. Maar diep van binnen blijf ik gewoon een zolderautist.
Dingen natuurlijk aan laten voelen is moeilijk. Bijvoorbeeld iemand aanraken. Ziet er awkward as fuck uit. Zo voelt het ook.
Zeggen mensen dat of denk jij dat en zit dat tussen je oren?

Vaak is het laatste het geval ;)
pi_118617578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
_O_
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:57:00 #150
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118617603
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Moet je ook niet in één keer willen doen. Probeer eerst gesprekken aan te gaan. Ga dan een paar keer met verschillende dames een aantal keer vriendschappelijk afspreken om niet het idee te hebben dat elke poep en scheet betekent dat de dame je leuk vind, en probeer als dat een beetje relaxt loopt aan te pappen.

Geen grote stappen in één keer, en geef het de tijd en ruimte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')