PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Doorgaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:38 schreef fetss het volgende:
Dit is echt het slechtste wat ik kon doen
.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:38 schreef fetss het volgende:
Dit is echt het slechtste wat ik kon doen
Columbus Crewquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef fetss het volgende:
van welke club is deze badge?
[ afbeelding ]
Columbus Crew, MLSquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef fetss het volgende:
van welke club is deze badge?
[ afbeelding ]
Aha, nooit gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FIFA Interactive Wordl Cup volgens mij...
Dit ja, alle spelers zijn gelijk getrokken. Het maakt dus niet uit welk team je pakt. Iedereen is een 85 rated player.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FIFA Interactive Wordl Cup volgens mij...
Lekker squatten als een malle zodat je spieren lekker veel zuurstof nodig hebben en je sneller moe wordtquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
50km heen, 50km terug. Ik ga alvast m'n beenspieren trainen.
Kun je ook met clubteams?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit ja, alle spelers zijn gelijk getrokken. Het maakt dus niet uit welk team je pakt. Iedereen is een 85 rated player.
Qua pace en alles? op lengte na dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit ja, alle spelers zijn gelijk getrokken. Het maakt dus niet uit welk team je pakt. Iedereen is een 85 rated player.
Ja gewoon de teams die je ook met seasons kunt gebruikenquote:
Ligt aan de positie van de speler. Volgens mij hebben a lle CB's 74 pace en alle spitsen 90 pace. Lengte en dergelijke is gewoon zoals normaal. Dus je gaat geen Messi van 1.85 krijgen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Qua pace en alles? op lengte na dan?
Nou, er zijn heel veel negertjes in Afrika die honger hebben. Dat is veel ergerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef quer het volgende:
godver, alleen maar bronze spelers en 3 falende gold's
had ik maar nooit die pack geopent.. zucht
kan je restarten?
Hahah zon vriend van me vond het al zo raar dat met seasons iedereen 85 rated was. Blijkbaar zit ie gewoon FIWC te spelen zonder dat ie het doorheeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja gewoon de teams die je ook met seasons kunt gebruiken
[..]
Ligt aan de positie van de speler. Volgens mij hebben a lle CB's 74 pace en alle spitsen 90 pace. Lengte en dergelijke is gewoon zoals normaal. Dus je gaat geen Messi van 1.85 krijgen.
Enige voordeel die je kunt hebben is lengte voor op het middenveld.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah zon vriend van me vond het al zo raar dat met seasons iedereen 85 rated was. Blijkbaar zit ie gewoon FIWC te spelen zonder dat ie het doorheeft.
Ik heb een vriend een keer verbluft doen staan door met Excelsior 4-1 van Barcelona te winnen. Sinds die dag ben ik de Fifa legende voor hemquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah zon vriend van me vond het al zo raar dat met seasons iedereen 85 rated was. Blijkbaar zit ie gewoon FIWC te spelen zonder dat ie het doorheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |