SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers gewenst.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mijn rechtervuist.quote:
dank je voor je complimentquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, ze zijn schattig, ik gaf ze soms eten
Kom jij dan maar met je rechtervuist, mag ook.quote:
Ik wil je niet in je ballen slaan, sorry.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom jij dan maar met je rechtervuist, mag ook.
/carequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, een baby-niet-zoogdieren-hater.
Niks mis mee.quote:
Waarom dan?quote:
Ja watquote:
Die zijn lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef AppelCake het volgende:
GVD! HIER LIGGEN PATATJE JOPPIE CHIPS EN IK KAN ME NIET INHOUDEN.
Toch geen wietpasquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks hoor
Wietpassen worden afgeschaft
nU IK DIE FOTO GOED BEKIJK ZIE IK WEL WAT JE BEDOELD.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu lieg je, dat mag niet van jouw mama.
kutcaps.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
nU IK DIE FOTO GOED BEKIJK ZIE IK WEL WAT JE BEDOELD.
Ja echt hea, snapte het sowieso nooit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kon je ook wel vertellen dat straathandel toeneemt als die pas er is
Nog langer wachtenquote:
Huh?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alleen jammer dat er straks geen gratis OV meer is
Ik had last van buitenlanders die om drugs vroegen toen ik om 12 uur Maastricht inging.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mooi nieuws wel, hoewel ik zelf niet eens blow.
Nee echt wtf, ben ik eindelijk 16, legaal en alles, kan het over 2 maanden weer niet en moet het "illegaal"quote:
Dan ga je toch eten, je lijkt net een wijfquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet inhouden in de buurt van die chips, jwz.
Niet waar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee echt wtf, ben ik eindelijk 16, legaal en alles, kan het over 2 maanden weer niet en moet het "illegaal"
Is het er al 100% door dan? Ze zijn er echt al lang mee bezig namelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee echt wtf, ben ik eindelijk 16, legaal en alles, kan het over 2 maanden weer niet en moet het "illegaal"
Ik eet al hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga je toch eten, je lijkt net een wijf
Ik denk het haast wel toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het er al 100% door dan? Ze zijn er echt al lang mee bezig namelijk
Oh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gaat een kortingskaart worden
sinds wanneer!?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel toch?
In Engeland etc is het 18+
En VS 21+.
Ik zeg ik denk, niet dat het al zo is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
sinds wanneer!?
Het was toch 18&16?
Oke dus me moeder is een nerd als ze weer eens op de wii speelt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat gamen voor kleine kinderen is of voor nerds.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke dus me moeder is een nerd als ze weer eens op de wii speelt?
Meeste mensen die gamen zijn meer sociaal dan de gemiddelde appelcake hier
Wii, sowieso een spelcomputer hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke dus me moeder is een nerd als ze weer eens op de wii speelt?
Meeste mensen die gamen zijn meer sociaal dan de gemiddelde appelcake hier
Nooit eens met een groep vrienden met wat drank een avondje wezen gamen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wii, sowieso een spelcomputer hebben.___! Alleen die oude troep kan nog wel eens leuk zijn.
En nee.
Soms kan het best gezellig en grappig zijn om samen te gamen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wii, sowieso een spelcomputer hebben.___! Alleen die oude troep kan nog wel eens leuk zijn.
En nee.
Hij is kinderachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms kan het best gezellig en grappig zijn om samen te gamen hoor.
Doe niet zo kinderachtig.
Nee, ik alleen tokkies doen dat met deze leeftijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nooit eens met een groep vrienden met wat drank een avondje wezen gamen?
Geloof me je mist wat
Sorry dat ik gamen stom vind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms kan het best gezellig en grappig zijn om samen te gamen hoor.
Doe niet zo kinderachtig.
Maar jij gedraagt je niet als iemand die net van de basisschool komtquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar.
Maar ga niet haten, ik ben ook pas 16
Soms, op FOK!, gebeurt het nog wel eens hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar jij gedraagt je niet als iemand die net van de basisschool komt
Doe ik ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar.
Maar ga niet haten, ik ben ook pas 16
okedan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, jouw argumenten zijn stom :S
Niet jouw mening.
Hiquote:
AJquote:
Ik vind je nog aardig hoor, alleen kinderachtig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
okedan.
Nu heb ik mijn aardigheid van gisteren verpest.
Eindelijk een leuke UI jijquote:
quote:
Die PI verpest nou alles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind je nog aardig hoor, alleen kinderachtig.
Hoi, ik ken jou nietquote:
Jouw kinderachtige gedrag verpest alles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die PI verpest nou alles.[ afbeelding ]
Maar carnaval zonder alcohol is niet leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij moet sowieso nog wachten, dus ga weg.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw kinderachtige gedrag verpest alles.
LittleBrownie, aangenaamquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan best kloppen... post een weekje nu mee maar op hele verschillende tijdstippen!
Boeiend, je moet toch om 10 uur thuis zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar carnaval zonder alcohol is niet leuk.
Niet meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeiend, je moet toch om 10 uur thuis zijn.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
Door A-J kan ik niet meer stoppen met de patatje joppie chips.
Zelfkennis roro.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon nog niet in het verzorgingstehuis hoor
Valt mij ook best op jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Snowbells het volgende:
Taexon is tenminste een normale, leuke user die wel normaal doen i.t.t appelcake.
Appel, ik zou nu een vinger in je keel steken en alles uitkotsen, bedoel, je wil toch niet dik worden? Snel, ren naar de wc.quote:
Ja, hele erge haaruitval al 2 jaar ong en er groeit geen nieuw haarquote:
Plak het op met ductapequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, hele erge haaruitval al 2 jaar ong en er groeit geen nieuw haar
Aangenaamquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LittleBrownie, aangenaamWat betekent je username?
One love tochquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij ben ook lief.
Appel irriteert me soms echt
Awww lbquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Dokters kunnen niks doen blabla,
Nee... Dat is weer wat te...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Appel, ik zou nu een vinger in je keel steken en alles uitkotsen, bedoel, je wil toch niet dik worden? Snel, ren naar de wc.
Wat kutquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, hele erge haaruitval al 2 jaar ong en er groeit geen nieuw haar
Oh haha en bevalt het je hier?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aangenaamen ik heb geen idee maar dat is echt een naam die ik 4 jaar gelede al overal als username gebruikte
Het goede leven!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Taexon het volgende:
Nog 7 minuten en dan mag me werk de komende 12 uur me niet meer bellen!
Lang leve rust uren
Bellen ze je over 6 minquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Taexon het volgende:
Nog 7 minuten en dan mag me werk de komende 12 uur me niet meer bellen!
Lang leve rust uren
Nope niet meer, helpt nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat kut
Gebruik je haarmaskers etc om jouw haar sterker te maken?
Ik probeer me nog wel in te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij ben ook lief.
Appel irriteert me soms echt
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Awww lbis daarom je haar halflang?
Ai. Zondequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaen misschien binnenkort nog korter omdat je kale plekken ziet
Zou ik ook niet erg vinden eigenlijk maar nu kan ik tenminste weg zonder mijn uniform overal mee heen te slepenquote:
Zooo zielig!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
haarimplantaten een optie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hèhèquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden eigenlijk maar nu kan ik tenminste weg zonder mijn uniform overal mee heen te slepen
Thanks maar straks zie ik er als een jongen uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ai. Zondegelukkig staat het goed bij je!
Kruin en de bovenkant van mn hoofdquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nohh
Waar begin je kaal te worden dan?
Koop een weavequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kruin en de bovenkant van mn hoofd
Doe maar niet... gaat stinken denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè
Gewoon 24/7 jouw uniform aan
quote:
Wat ga je doen als het erger wordt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 2 kruinen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe maar niet... gaat stinken denk ik
Je mag wel wat anders met je handen doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil je niet in je ballen slaan, sorry.
Gamese.
Ik kan niks doen dus een pruik op ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het erger wordt?
Pepernotenquote:
Op jouw hoofd slaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag wel wat anders met je handen doen![]()
Dankquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op jouw hoofd slaan?
Beterschap roro, als ik beter ben, kom ik jou soep brengen hoor
M'n bipsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op jouw hoofd slaan?
Beterschap roro, als ik beter ben, kom ik jou soep brengen hoor
Awhh, vervelend, en naar dat ze niet weten wat het isquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan niks doen dus een pruik op ofzototdat ik haartransplantatie etc kan doen
Uiteraard tussentijd allerlei verschillende doktoren bezoeken
Ja wat op mn haar lijkt en misschien ook wat gewoon leuk staatquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, vervelend, en naar dat ze niet weten wat het is
Ga je een pruik kiezen wat op jouw haar lijkt zoals het nu is of een heel andere model wat gewoon leuk staat?
Heh voeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Die raak ik alleen aan met mijn voeten.
Wowquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk dat ik in 1 maand al minimaal 5 kilo op heb
NEEEEEEE echt?!?!!! Sneeuw is niet warm??!!??!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen sneeuw is wel leuk, maar koud...
Alles goed?quote:
nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEEEEEEE echt?!?!!! Sneeuw is niet warm??!!??!
Jazekerquote:
Zo lang het maar geen kort pittige kapsel is van Ingrid en Anita.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja wat op mn haar lijkt en misschien ook wat gewoon leuk staat
Maar zei je niet ooit een keer dat je in m'n kont zou knijpen?quote:
Aww *knuff* ga vroeg slapen danquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jazekernet iets langer dan een uurtje thuis van werk, wel moe
om half 5 al opstaan
quote:
Vuurwerkquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef badschaap het volgende:
het enige goede aan de wintertijd is vuurwerk
En Ria.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen kort pittige kapsel is van Ingrid en Anita.
Nee? Iewl bah, moet er niet aan denken, alle vet rolletjes in mijn hand :Squote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar zei je niet ooit een keer dat je in m'n kont zou knijpen?
Vind ik altijd zo mooi als mensen 100en euro's uitgeven aan wat klappertjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vuurwerkkoop ik al jaren niet meer zonde van je geld.
Meer dan een week geledenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gezellig binnen zitten met z'n allen
Ik in de herfst, dat is echt kut
Geeft niksquote:
Daarom ga ik meestal naar Amsterdam. Een keer op dakterras gezeten en naar vuurwerk gekekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo mooi als mensen 100en euro's uitgeven aan wat klappertjes
Thanksquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer dan een week geledennog gefeliciteerd
Haha ja vroeg slapen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aww *knuff* ga vroeg slapen dan
Ik haal die gesprekken wel terug dan, ik post ze ook nog eens op FOK!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee? Iewl bah, moet er niet aan denken, alle vet rolletjes in mijn hand :S
Ik ben daar een paar jaar geleden ook mee gestopt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso je verjaardag vierenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb het niet eens gevierd,
ik zie altijd wel waar ik heen gaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal naar Amsterdam. Een keer op dakterras gezeten en naar vuurwerk gekeken
Romantischquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal naar Amsterdam. Een keer op dakterras gezeten en naar vuurwerk gekeken
Maximaal 50 euro, paar leuke pijltjes kan wel eens in een jaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb het niet eens gevierd,
DOE MAARquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik haal die gesprekken wel terug dan, ik post ze ook nog eens op FOK!
Siervuurwerk zou ik nog wel kunnen kopen,maar dat knalvuurwerk voel ik mij een beetje te oud voor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maximaal 50 euro, paar leuke pijltjes kan wel eens in een jaar
Tfoequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea, ik wil alleen maar cadeautjes
Klopt wat vuurwerk kopen is niet erg maar om nou 100en euro's eraan uit te geven...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maximaal 50 euro, paar leuke pijltjes kan wel eens in een jaar
Met knal ben ik ook wel klaar ja, zo saaiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Siervuurwerk zou ik nog wel kunnen kopen,maar dat knalvuurwerk voel ik mij een beetje te oud voor.
Op mijn verjaardag zelf, was ik in Londen met schoolquote:
Inderdaad of granaten gooien in de polderquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met knal ben ik ook wel klaar ja, zo saai
Kom maar aan mn vet zitten :$: :$quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad of granaten gooien in de polder
Ik loop altijd als een mongool rond met sterretjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met knal ben ik ook wel klaar ja, zo saai
Ah haha okequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag zelf, was ik in Londen met school(Heb het wel gevierd achter in de bus als het telt
)
En thuis vieren, muwah, geen zin, te lui, en toetsweek komt er aan
Ik heb een keer brand gesticht met zo'n sterretje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik loop altijd als een mongool rond met sterretjes.
Ik ben allergisch voor vet, sowieso dikke mensen :Squote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom maar aan mn vet zitten :$: :$
Mongool.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een keer brand gesticht met zo'n sterretje.
Per ongeluk hoor!
Haha dat ben je toch ook gewoon hahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'badboy' hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:16 schreef Ro-ald het volgende:
Als er sneeuw lag gingen we een soort van bunker maken en vuurwerk richting elkaar gooien/schieten
Dikke mensen bij de kuip als ik moet fouillerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor vet, sowieso dikke mensen :S
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha dat ben je toch ook gewoon haha
Bahquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dikke mensen bij de kuip als ik moet fouilleren
Wat?quote:
Dat mag niet dat moet een vrouw doen volgens mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah
Maar ook wel sexy meisjes toch
Bij de kuip mogen we geen meiden fouilleren... moeten we doorsturen naar vrouwelijke collega'squote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah
Maar ook wel sexy meisjes toch
Klopt alleen op evenementen doen we dat.. maar dan vragen we het duidelijk of ze gefouilleerd willen worden.. ze mogen dan vragen om een vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat mag niet dat moet een vrouw doen volgens mij.
#disquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haha dat ben je toch ook gewoon haha
Lekker dikke mannen betasten, Jammie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij de kuip mogen we geen meiden fouilleren... moeten we doorsturen naar vrouwelijke collega's
Grappenmakerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een Aziaat ben, ben ik nog geen Mongool hoor
Naja.. na 3-4 mensen fouilleren is het allemaal automatisme en je voelt er niks bij hoor.. het is gewoon je werk op dat momentquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker dikke mannen betasten, Jammie.
Ja mag mij wel fouilleren hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt alleen op evenementen doen we dat.. maar dan vragen we het duidelijk of ze gefouilleerd willen worden.. ze mogen dan vragen om een vrouw
Als ik naar het stadion ga laten stewards mij gewoon soms doorlopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt alleen op evenementen doen we dat.. maar dan vragen we het duidelijk of ze gefouilleerd willen worden.. ze mogen dan vragen om een vrouw
Totaal nietquote:
Ok.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met het feit dat je KKHARD GEDIST WERD
Klopt.. doen wij ook zo vaakquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik naar het stadion ga laten stewards mij gewoon soms doorlopen
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal niet
Ik ben een zeer tolerante jongen.
Maar ik sta bij de supporters 'harde kern'. Sfeervak.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt.. doen wij ook zo vaakalleen doelgroep eruit pikken
Dan nietquote:
Maakt niks uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik sta bij de supporters 'harde kern'. Sfeervak.
Als ze een vuilniszak aanheeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe ziet een vrouw verdacht uit?
LB gaat een aanslag plannen en wilt zo min mogelijk opvallen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Oke,maar ja ik dan wel alles mee naar binnen nemen bijvoorbeeld vuurwerk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maakt niks uitbij sommige wedstrijden is het echt zo dat we maar bepaalde gevallen eruit halen
![]()
Wollah petjes, bondkragen, sjaals en gewoon mensen die er verdacht uitzien
bijna hetzelfde als wanneer een man er verdacht uitziet hahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
LB gaat een aanslag plannen en wilt zo min mogelijk opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |