SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Je mag best toegeven dat het een leuk filmpje isquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef Cliffy het volgende:
Hmm als ik die side missions doe en objectives en dergelijke haal maar niet inlever en dan later als jullie mijn game gejoined zijn pas inlever, krijgen jullie dan ook de xp/rewards daarvan?
Het laat wel mooi zien dat ze het spel zelf niet serieus nemen, maar er gewoon een circus game van gemaakt hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat het een leuk filmpje is
Die FPS Russia is wel ver gekomen begonnen met wat filmpjes op YouTube. Over een paar jaar zien we daar Soldmayor
Wauw Stoma je baseert dit allemaal op een filmpje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het laat wel mooi zien dat ze het spel zelf niet serieus nemen, maar er gewoon een circus game van gemaakt hebben.
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw Stoma je baseert dit allemaal op een filmpje.
BF3 had toch ook zo'n live action promo ding?quote:
MW3quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
BF3 had toch ook zo'n live action promo ding?
Si señor!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:47 schreef Cliffy het volgende:
Hmm als ik die side missions doe en objectives en dergelijke haal maar niet inlever en dan later als jullie mijn game gejoined zijn pas inlever, krijgen jullie dan ook de xp/rewards daarvan?
Met jouw speelwijze..dagje werk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog wel ff met die DLC bezig ben
Hoe vaak ik dit al wel niet gehoord heb...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je me kickt omdat je wil tukken is de liefde snel over natuurlijk
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dit al wel niet gehoord heb...
Story of my life.
ouwelullemusiekquote:
Dan trap ik vast af:quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo, vanavond maar weer eens bejaarden pesten
Werk je in een bejaardenhuis?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo, vanavond maar weer eens bejaarden pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |