Kan je net zo goed MW3 spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
'Call of Duty: Modern Warfare 4 in de maak'
Kan niet wachten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee homo wanneer spelen we eens FIFA 13.Hee lesbie, ik zal hem binnenkort ff bestellen en kom deze week wel ff babbelen op live. Heb nog niet geprobeerd te Xboxn na mijn ongelukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij lukt het ook maar half hoor. Ik kan echt alleen in de weekeinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzinWaarom lukte dat mij en vele andere studenten dan wel?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
MAAR NU INEENS DE OLD-TIMER REGEL!?>!@>!?@!
Dat zeggen ze altijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? MW4 wordt totaal nieuw alles.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat jullie er nou steeds intrappen. Maakt mij niet uitm ik koop het toch niet.
[..]
[..]
Ja. Topicreport.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mw4 wordt tof en een must buy want GOTY fo sho
Dont worry, na MW3 was ik er wel klaar mee. BO2 krijgt nog een kansquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dont worry, na MW3 was ik er wel klaar mee. BO2 krijgt nog een kans
Wou net zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ook
Ja maar Fifa 13 is ook echt een kutspelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
aar in grote lijn hetzelfde en dat kop
Yeah BO2 krijgt nog een kans, al ben ik bang dat na een maand het ook weer janken isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zei je twee maanden terug ook over BO2 zemmer. FIFA is ieder jaar in grote lijn hetzelfde en dat kopen we ook
bitch plsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar Fifa 13 is ook echt een kutspel
Mja als jullie vanavond 2vs2 gaan spelen wil ik wel meedoen. Battas deel ik graag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |