Ach sommige vinden het wel erg als het over voetbal gaatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon jammer dat als ik hier een discussie probeer te voeren met iemand iedereen zich geroepen voelt om er iets op te zeggen, vaak zonder dat het over de inhoud gaat. Reageer dan gewoon niet als het je niet boeit. Ik zit toch ook niet te kankeren op ieder BO2-filmpje dat hier gepost wordt als het me niet interesseert.
En vanaf nu doe ik weer gezellig
hehe, zelf ben je er ook niet vies vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar reken het verhaal dan af op de inhoud en niet op een missende enterIk zal het allemaal wat minder serieus nemen.
Sold, waar blijft je dutch commentary over de laatste nieuwtjes dan?quote:Rockstar heeft laten weten dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 in de winkels zal liggen.
wat heb je nodig? Of wil je de xp?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Sloop straks ff paar keer Terra voor mijn commando aub
Maar ik heb al een tvquote:
Dat is wel hip jaquote:
Wantquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
S3 of anders wachten. [ afbeelding ]
Vet hequote:
Oh je hebt hem zelf?quote:
De sfeer in die game.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
et he !
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed.
Oh je hebt hem zelf?
Dat viel bij de 1ste missie al meteen op jaquote:
Nope.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vet he!
[..]
Oh je hebt hem zelf?
quote:
Beetje van die mini games spelen op die boot.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat viel bij de 1ste missie al meteen op ja !
Pitbullquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Nondeknetters! Fucking lekkere remix dit
terug sturen halloikkneusteun..hoeishetwilhem?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:36 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen op marktplaats
Heb me iPhone erop gezet en binnen 30 min al tig mails gehad waarvan de helft wel een inburgering cursus kan gebruiken, of niet eens een toetsenbord kunnen bedienen.
"halloik wilhemkopen250 euro..nu komen ophalenalvast bedankt"
Ja zat ik ook aan te denken, maar dan blijf ik waarschijnlijk bezigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
terug sturen halloikkneusteun..hoeishetwilhem?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
terug sturen halloikkneusteun..hoeishetwilhem?
ja dat wel jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken, maar dan blijf ik waarschijnlijk bezig
Zit nu aan de AC3.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Spelen jullie nog FUT Nick, Stef en Sold?
Gangnam style?quote:
Heel soms met mijn bronzen en zilvere team maar Nelis is er helemaal fan van die heeft al 200 wedstrijden gespeeld metzijn pauper teamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Spelen jullie nog FUT Nick, Stef en Sold?
FC NEGER PACE UNITED.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel soms met mijn bronzen en zilvere team maar Nelis is er helemaal fan van die heeft al 200 wedstrijden gespeeld metzijn pauper team
*and thenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |