chloorquote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef Teslynd het volgende:
Heeft Action iets om de roestvrijstalen gootsteen te onderhouden? Dus niet vloeibaar schuurmiddel maar zwaarder spul.
Spuitbus RVS cleaner, geen idee hoe geweldig dit spul werkt en of het is wat je zoekt? Staat tussen de schoonmaakmiddelen voor het huis.quote:Op maandag 5 november 2012 23:49 schreef Teslynd het volgende:
Heeft Action iets om de roestvrijstalen gootsteen te onderhouden? Dus niet vloeibaar schuurmiddel maar zwaarder spul.
wat voor naald?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef Ynske het volgende:
weet iemand of deze ook nog in andere kleuren zijn? en of er een naald bij zit?
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Ik dacht dat dat was om boeken te kaften, maar ik zie nu op de site dat het kastpapier is.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het plakplastic is er weer , per rol 1.29
[ afbeelding ]
dikkere haaknaald zoals.bij die van t kruidvat destijdsquote:
ermahgerd ik was gisteren nog bij de action maar die van mij is echt ruk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dikkere haaknaald zoals.bij die van t kruidvat destijds
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ik was gisteren nog bij de action maar die van mij is echt ruk.
dat spul zou ik wel willen
bij mij ook niet. ik blijf iedere keer de lak rakenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat met dat magneetje lukt hier nog niet erg ^^
Check haha wat een gedoe zeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij ook niet. ik blijf iedere keer de lak raken
Ooit zal de fantasy fire in je kastje staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Check haha wat een gedoe zeg.
Ha dat zal mooi zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooit zal de fantasy fire in je kastje staan.
Mijn aanhangsel wel, ik zit nog steeds in Duitsland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ha dat zal mooi zijnmorgen avond toevallig thuis ofzo
Ik PM wel effiesquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn aanhangsel wel, ik zit nog steeds in Duitsland.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat met dat magneetje lukt hier nog niet erg ^^
Ik houd niet van crackel. Maar dit moet toch gewoon te doen zijn? If is het echt een achterlijk systeem?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hier ook niet
De cracked nagellak is weer wel erg leuk.
Ik heb het flesje flink geschud om het poeder te activeren, meteen na het lakken die magneet er dicht boven gehouden, langer dan de aangegeven tijd, en het leverde op dat er op sommige plekken als je heeeeeeeeeeeel goed keek een minuscuul kleurverschil zag waar je met veel fantasie het patroon in kon herkennen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik houd niet van crackel. Maar dit moet toch gewoon te doen zijn? If is het echt een achterlijk systeem?
Oh ik kreeg wel het effect. Maar ik zat steeds met die magneet tegen m'n lak aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb het flesje flink geschud om het poeder te activeren, meteen na het lakken die magneet er dicht boven gehouden, langer dan de aangegeven tijd, en het leverde op dat er op sommige plekken als je heeeeeeeeeeeel goed keek een minuscuul kleurverschil zag waar je met veel fantasie het patroon in kon herkennen.
Ik heb zilver/zwarte Cracked nagellak gekocht, en dat geeft wel een leuk effect. Iets voor kerst ofzo
Misschien werkt de ene kleur ook wel beter dan de andere, geen idee. Ik heb die goud- en bronskleurige, waarbij de magneet een sterpatroontje moet geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik kreeg wel het effect. Maar ik zat steeds met die magneet tegen m'n lak aan
Ik grijs en rood met streepjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Misschien werkt de ene kleur ook wel beter dan de andere, geen idee. Ik heb die goud- en bronskleurige, waarbij de magneet een sterpatroontje moet geven.
Dan moet ik die ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik grijs en rood met streepjes
Haha ja het kost toch bijna niks.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan moet ik die ook maar eens proberen
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
doen jullie wel 1 voor 1 de nagel lakken en bemagnetiseren () ?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
Precies, wat dat betreft kun je er flink op los experimenterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja het kost toch bijna niks.
Afgelopen week hadden we met scouting een dragqueen programma. Alle make up bij action gehaald werkte prima!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft kun je er flink op los experimenteren
Met dingen als lakjes etc, is dat ook prima. Maar voor een foundation (bijvoorbeeld) kies ik toch liever voor een wat duurder merk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Afgelopen week hadden we met scouting een dragqueen programma. Alle make up bij action gehaald werkte prima!
Spul wordt maar 1x gebruikt hè. Daar weiger ik duur spul voor te halen. Voor dagelijks gebruik inderdaad de betere merk. Maar dit was meer voor die gasten voor 1x haha.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Met dingen als lakjes etc, is dat ook prima. Maar voor een foundation (bijvoorbeeld) kies ik toch liever voor een wat duurder merk.
Oh, die ga ik eens ruiken in de winkel, ben benieuwd!quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef mazaru het volgende:
Snoepgoed voor Sinterklaasavond en een flesje Fenjal voor onder de douche. Dat is zulk heerlijk spul! Dat laat echt een zacht laagje achter op je huid na het douchen.
Misschien. Lang geleden waren er tubes waarmee je meteen een beschermlaagje o.i.d. aanbracht. Het roestvrijstalen aanrecht was toen solider dan de roestvrijstalen gootsteen in lamininaat van nu. Het is nu dus harder nodig dan toen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Spuitbus RVS cleaner, geen idee hoe geweldig dit spul werkt en of het is wat je zoekt? Staat tussen de schoonmaakmiddelen voor het huis.
Die spuitbus RVS cleaner werkt goed. Ik gebruik het voor mijn gasfornuis/oven en koelkast. Ideaal. Alleen nooit gebruikt voor de gootsteen dus geen idee of het daarop werkt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Spuitbus RVS cleaner, geen idee hoe geweldig dit spul werkt en of het is wat je zoekt? Staat tussen de schoonmaakmiddelen voor het huis.
Dat gebruikte mijn oma altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, die ga ik eens ruiken in de winkel, ben benieuwd!Heb het wel al vaak zien staan.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gebruikte mijn oma altijd![]()
Het ruikt prima, maar die associatie he...
Koop er leuk nog een flesje 4711 bij dan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Ynske het volgende:
[..]dat dus, de moeder van een ex van me kwam daar altijd mee op verjaardagen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
ik pak gewoon de föhnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Miniem het volgende:
Dames die elektronische nageldroger al getest?
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik pak gewoon de föhn een sneldrogende topcoat
Je moet dat kleine flesje hebben, die grote fles is bodylotion. Daar ben ik ook al een keer per ongeluk mee thuisgekomen. Ik gebruik maar zelden bodylotion, ik vind het altijd zo'n gedoe, dat insmeren na het douchen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, die ga ik eens ruiken in de winkel, ben benieuwd!Heb het wel al vaak zien staan.
Dan heb je de hele winkel leeg gekocht zo een beetje?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Mirjam het volgende:
Ruim 60 euro (van m'n vriend z'n geld) uitgegeven bij de Action![]()
Zal je verbazen hoeveel ik daar achtergelaten hebquote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan heb je de hele winkel leeg gekocht zo een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |