Aan één kant zit een soort lipje, dat moet je op je huid zetten en dan de magneet recht houden.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg die magnetische nagellak maar niet mooi op mijn nagels. ik raak iedere keer met die magneet de lak.
iemand een tip hoe het wel moet?
Jeej yes please! 2 zwarte is dan genoeg hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o en joehoe, ik vond nog een zwarte M. ook hebben?
Ik heb net gezocht, voordat ik deze post las, maar niks in de buurt van zwart-wit.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die, maar dan zwart wit. ze hadden ze een tijdje geleden bij de action. maar nu zie ik ze alleen nog in rood en groen.
ze staan juist zo leuk in mijn keuken met zwart/wit geblokte wand
mooi! stop ik met uitkijken naar die dingenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jeej yes please! 2 zwarte is dan genoeg hoor
ik was er al bang voorquote:Op donderdag 1 november 2012 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net gezocht, voordat ik deze post las, maar niks in de buurt van zwart-wit.Anders had ik ze voor je meegenomen!
de handdoeken hebben ze hier wel nog, theedoeken zouden weer binnenkomenquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mooi! stop ik met uitkijken naar die dingen
Ik heb ook altijd die houten die zijn idd erg fijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag de mezenbollendakjes gekocht en ook wat vetbolletjes.
Eindelijk waren de borstels aangevuld. Helaas geen houten borstel, maar gewone in het zwart. 1 euro, óveral betaal je er minstens 3 a 5 eur voorEn kamt perfect
I luv Action
Ik was vorige week op vakantie mijn borstel vergeten. Twee Actions in de buurt afgeweest en ze hadden alleen maar kammenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag de mezenbollendakjes gekocht en ook wat vetbolletjes.
Eindelijk waren de borstels aangevuld. Helaas geen houten borstel, maar gewone in het zwart. 1 euro, óveral betaal je er minstens 3 a 5 eur voorEn kamt perfect
I luv Action
Jahaaaa die heb ik vorige week in mijn eentje weggewerktquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Bakkerd het volgende:
Action heeft nu neppe Bros tabletten (staat ook bij de nieuwste artikelen), echt niet normaal lekker
Ze zijn zo goedkoop dat je bijna wekelijks een nieuwe kunt kopenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd die houten die zijn idd erg fijn.
Hey, volgens mij zag ik dat in een ooghoek toen ik bij de kassa stond. Op het eind van zo'n pad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Bakkerd het volgende:
Action heeft nu neppe Bros tabletten (staat ook bij de nieuwste artikelen), echt niet normaal lekker
het enige eetbare dat ik bij de action meeneem voor mezelf zijn die restpootjes en die heb ik zelfs alweer tijden niet meer meegenomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Kloonhommel het volgende:
Geen wonder dat vrouwen dikker worden na de zomer als er allemaal lekkernijen in de winkels liggen.
restpootjes?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het enige eetbare dat ik bij de action meeneem voor mezelf zijn die restpootjes en die heb ik zelfs alweer tijden niet meer meegenomen
ga nou niet zeggen dat je de befaamde restpootjes nog nooit gezien/gekocht hebt bij de action?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |