Godsammequote:Deze maand zie ik veel NeonKleuren en Bloot,
Alleen sommige type mensen kunnen niet Neon en of Bloot aan! Dat werkt gewoon niet altans ik krijg hoofdpijn omdat het echt aandacht en nog meer aandacht geeft aan je lichaam wat je normaal verbergt in de kleur "Zwart!".
En voor de mensen die het niet snappen met de zin:"Type mensen"bedoel ik hele slanke en of Volslanke mensen..Ik zou dan advieseren niet teveel in je Kleding toe te laten maar echt een accessoire, zoals een mooie schoudertasje of felle schoenen of kleurtjes in je haar.
Je wilt natuurlijk wel meegaan met de Trend en niet terug kijken naar je oude fotos en dan doodschamen..??
Dan dat Bloot gedeelte, Meiden denk is ook even aan de weer het is 1 ding dat je je lichaam wilt showen maar als het keihard regentt en onweert dan zit jij ermee! Dus denk eens na!! Neem dan altijd een vestje of jasje/Paraplu mee in je Tas en wees wat charmanter dan Hoerig anders moet je maar bij de wallen lopen hoor!
Jullie begrijpen nu dus dat ik een type Blogger ben die alles gewoon opschrijf wat ik denk en als het je niet bevalt volg dan niet mijn Blog!
quote:
As if.quote:Uiteindelijk deed ik het toch..van 99 kilo naar 75 kilo in 1 maand..SUPERFAST dus..Maar ook mijn portomonee ging superfast..Dus besloot te stoppen ik had de drive nog en motivatie en lette dus ook echt op mijn Calorieen..En dronk 2 liter water per dag
woordquotum?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bleh, het is hier zo stil![]()
Mijn collega's zijn er niet en nu zit ik hier alleen en kan ik tegen niemand praten en straks haal ik mijn woordquotum vandaag niet![]()
Ze gebruikte een dieet van 50 euro per week.. Een dag ervoor een blogpost dat ze nog steeds geen werk hadquote:
Welk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Die rolstoel dinges vind ik ook redelijk briljant... Dat je met de labeltjes wel even een haute couture jurk van kunt maken![]()
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ging zo ver dat da uiteindelijk een item op de site erover heeft gezet:
http://www.de.nl/pages/hoehetechtzit.aspx
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat een goeden praktisch nut voor een theedoosje
Jah, ik moet zoveel woorden op een dag uitspreken, als ik te weinig praat op een dag word ik gekquote:
Dat wordt wel vaak gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sparen voor een rolstoel? Wie heeft dat verzonnen?
En wat een goeden praktisch nut voor een theedoosje
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf ook nog gehoord voor 'sparen voor een blindgeleide hond' ! Truestoryquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF een rolstoel krijgen van theelabeltjes?
Toen ik in de supermarkt werkte hadden we vreselijk last van muizen, en onderin het theevak groeven ze allemaal gangen door al die dozen thee en bouwden er nesten enzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaak gedaanJa ik had ze ook voor mijn hamsters
Was ontzettend geliefd omdat het ook bezigheidstherapie was voor et beestje..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Toen ik in de supermarkt werkte hadden we vreselijk last van muizen, en onderin het theevak groeven ze allemaal gangen door al die dozen thee en bouwden er nesten enzo
Stond je zo eens in de twee maanden met een emmer aan de gracht om die beesten te verzuipen
Echt heel vies, ze liepen ook over de producten, de achterste producten waren altijd plakkerig aan de bovenaknt, van de muizenpiesquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Lekkeerrrrr thee met extra muisflavour
oh bahquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Echt heel vies, ze liepen ook over de producten, de achterste producten waren altijd plakkerig aan de bovenaknt, van de muizenpies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |