Ik ga niet voor de kerstboomquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
En als ik nou zelf een Praxis Nordmann kerstboom wil hebben
Dank je alvast, heeft geen haast hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:33 schreef Charged het volgende:
Ik heb er iig 2 voor je liggen,ik spaar alleen airmiles.
Na deze week ga ik weer aan het werk en zal er heus nog wel een aantal binnenslepen (tankpas van de shell met een gemiddelde van 3x100 ltr tanken per week)
Zal wel lukken.
Yw,als je me over een weekje of wat een pb/dm kan sturen maken we het in orde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:38 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dank je alvast, heeft geen haast hoor
Als 't goed is, heb ik je gePM'tquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef W4 het volgende:
Arghhh, kan niet pb'en via de mobiele site, maar ik hou me aanbevolen kabuf!
25 liter is genoeg hequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:39 schreef W4 het volgende:
Fantastisch KaBuf, thanks!!! nu heb ik er in totaal drie, nog twee te gaan. Anyone?
Misschien kan ik zelf nog eentje scoren voor de kerst met een volle tank, maar dan moet ik nog wel even wachten.
Helaas dus, deze is al gebruikt, zoals voorspelt ...quote:
Oh sorry, ik was zelf namelijk zo oenig om niet goed op te letten en de tank helemaal vol te gooien. Daardoor moet ik er nu nog twee i.p.v. éénquote:Op zondag 2 december 2012 15:39 schreef W4 het volgende:
Zal ook wel lukken denk ik, maar dan moet ik nog minimaal 2 tanks wachten voordat ik die mooie Mira telefoon kan bestellen. Als iemand die codes niet gebruikt, dan zou ik ze graag ontvangen. De mijne die ik daarna nog ontvang zal ik dan wel weer hier delen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |