PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal heb ik deze shit wel door![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
Niet gekaapt![]()
Voetbalzone trollt weer:
[ afbeelding ]Hij doet het wel prima de laatste tijd. Ajax heeft geen fatsoenlijke spits, dus waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal heb ik deze shit wel door
Feyenoord Rotterdam
Waarom lees je deze spoiler niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij doet het wel prima de laatste tijd. Ajax heeft geen fatsoenlijke spits, dus waarom niet
Omdat ie bij Heerenveen moet blijven, tenzij er Sulejmani bedragen op tafel komen. Maar dat wil en kan Ajax niet meer betalen tegenwoordigquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij doet het wel prima de laatste tijd. Ajax heeft geen fatsoenlijke spits, dus waarom niet
Vraag naar Suljemani is ook maar matig vermoed ik in deze periode, weinig wedstrijdritme door blessurequote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Omdat ie bij Heerenveen moet blijven, tenzij er Sulejmani bedragen op tafel komen. Maar dat wil en kan Ajax niet meer betalen tegenwoordig
Gaat om een naamgenoot die in de nationale competitie speelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik zag Heerenveen spits te staan, Utrecht, Groningen enz.
Ik doel niet op de huidige waarde, maar het bedrag (16,25 miljoen) wat toen is betaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vraag naar Suljemani is ook maar matig vermoed ik in deze periode, weinig wedstrijdritme door blessure
Dat gaat niemand leggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik doel niet op de huidige waarde, maar het bedrag (16,25 miljoen) wat toen is betaald.
Sulejmani is een hele dikke flop, die aan het einde van het seizoen transfervrij gaat vertrekken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vraag naar Suljemani is ook maar matig vermoed ik in deze periode, weinig wedstrijdritme door blessure
Hij wordt 24 in december , zijn contract loopt af op 30 juni 2013 .Als ze niks weten te regelen in de winterstop qua transfer of ondertussen verlenging , loopt hij gratis de deur uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sulejmani is een hele dikke flop, die aan het einde van het seizoen transfervrij gaat vertrekken.
Lijkt heel veel op de transfer van Daniel Guïza naar Fenerbahce. Had een goed jaar bij Mallorca met 28 goals en vervolgens op het EK in 2008 2/3 goals gemaakt voor Spanje. Vertrok uiteindelijk voor 14M¤ naar Fenerbahce, kon geen pepernoot raken en vertrok 3 seizoenen later voor 2M¤ naar Getafe volgens mij.
Ik hoopte altijd dat ie transfervrij terug zou komen naar Heerenveen. Maar zo lang MvB hier trainer is lijkt het me geen strak plan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij wordt 24 in december , zijn contract loopt af op 30 juni 2013 .Als ze niks weten te regelen in de winterstop qua transfer of ondertussen verlenging , loopt hij gratis de deur uit
Dit is vragen om problemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Taarabt op CDM #Yolo. Kazooie...
Is denk ik voor beide partijen het beste als die gewoon weg gaat. Of dat nu transfervrij is of niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij wordt 24 in december , zijn contract loopt af op 30 juni 2013 .Als ze niks weten te regelen in de winterstop qua transfer of ondertussen verlenging , loopt hij gratis de deur uit
Heerenveen moest Pranjic vorige jaar terug halen bij Bayernquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik hoopte altijd dat ie transfervrij terug zou komen naar Heerenveen. Maar zo lang MvB hier trainer is lijkt het me geen strak plan.
Hoe speelt Jaja op het middenveld?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Taarabt op CDM #Yolo. Kazooie...
Ho, las Verdedigende Mid's...quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef vanpers het volgende:
Wat zijn volgens jullie de beste centrale verdedigers uit de BPL om in fifa mee te spelen. Kompany is een beetje duur, maar verder?
Wil mijn complete defensie vervangen, speel met 4 man achterin.
Ja!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heerenveen moest Pranjic vorige jaar terug halen bij Bayern
Niet mijn team...quote:
Agger en Caragher zijn een goed koppel centraalquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef vanpers het volgende:
Wat zijn volgens jullie de beste centrale verdedigers uit de BPL om in fifa mee te spelen. Kompany is een beetje duur, maar verder?
Wil mijn complete defensie vervangen, speel met 4 man achterin.
Missen die niet wat pace?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Agger en Caragher zijn een goed koppel centraal
Luiz , Vertonghen en Vermealen kan je vaker in de spits verwachten dan achterinquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Missen die niet wat pace?
Heb spelers bekeken als Vertonghen, Vermealen, Kaboul, Koscielny, Luiz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |