Ja dat laatste is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:20 schreef TLC het volgende:
Ik moet nog stemmen, ik probeer niet teveel te kijken naar wat andere stemmen, dat beinvloed me toch maar
En als ik mijn lijstje klaar heb merk ik na afloop dat ik er weer -tig ben vergeten![]()
Ik wilde er net een opmerking over makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal de OP updaten zodra er meer bekend is
quote:Wie het zat is om in de Top 2000 uitsluitend flauwe popmuziek aan te treffen heeft nu de kans om daar verandering in aan te brengen. Op Facebook heeft een groep mensen namelijk het idee gevat om de thrashmetalband Slayer dit jaar eens een plekje te gunnen.
Het nummer Angel of Death verdient volgens de metalheads absoluut een positie in de jaarlijks terugkerende lijst die eind december weer integraal wordt uitgezonden op Radio 2. Het nummer is afkomstig van het album Reign in Blood dat in 1986 werd uitgebracht. Dat album geldt nog altijd als ijkpunt in het metalgenre.
Stemmen op Angel of Death (of enig ander nummer) kan via de website van de Top 2000. Het nummer moet wel zelf ingevoerd worden, aangezien het nog niet terug te vinden is in de standaardopties.
quote:
Waarom Angel of Death en niet Raining Blood, die is veel beterquote:
Waarom niet gewoon een nummer wat sowieso wel in de lijst staat omhoog stemmen? Dan maak je tenmiste kansquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom Angel of Death en niet Raining Blood, die is veel beter
Die laatste is niet te doen en die eerste niet interessantquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een nummer wat sowieso wel in de lijst staat omhoog stemmen? Dan maak je tenmiste kans
Of een actie om de huidige top 10 te boycotten
Dit, verder Blur ook een kansloos gemis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:34 schreef WeezerButler het volgende:
Een lijst waar the Smiths niet in voor komen kan ik niet serieus meer nemen.
Je hoeft de lijst ook niet serieus te nemen, je hebt het er maar mee te doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:34 schreef WeezerButler het volgende:
Een lijst waar the Smiths niet in voor komen kan ik niet serieus meer nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meen je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gers Pardoel in de keuzelijst. Het zal toch godverdomme niet he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Meen je.En ik me rot zoeken naar de grootste pareltjes die ik onverhoopt als vrije keuze door moet geven (waar ik al snel doorheen was). Maar Gers, Gers mag niet vergeten worden, Gers zal als een razende raket met zijn bagagedrager de top 250 doorstuiven. Ik voel het aan m'n klapband.
Ach ja.
Uiteindelijk is het me gelukt een lijstje te maken.Waarom geen Song 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet het beste van Blur, maar ik vind het een nummer wat in de keuzelijst MOET.
En ja, The Universal, Girls and Boys, Beetlebum, Parklife, She's So High, Stereotypes zijn leuker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik wil zo lang mogelijk Blur horen, en dan is 2 minuten gewoon te kort.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom geen Song 2?niet het beste van Blur, maar ik vind het een nummer wat in de keuzelijst MOET.
En ja, The Universal, Girls and Boys, Beetlebum, Parklife, She's So High, Stereotypes zijn leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |