Als er geen 4.1 ROM is kun je 4.1 ook niet installerenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Herkauwer het volgende:
Vraagje van een iPhone gebruiker![]()
Mijn vriendin heeft een Acer Liquid Glow met Android 4.0.4 en veel connectie problemen. Wifi en soms 3G doet het niet goed, schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ik zou graag Android 4.1 willen installeren, maar kan dat wel? Ik heb 1 custom rom gevonden Liquid Glow maar dat is ook gebaseerd op 4.0.4, is er een manier om 4.1 te installeren. Ik heb geen idee wat er mogelijk is met Android, ik vind wel info over custom roms en dezelfde versie van Android maar zelf upgraden lijkt er niet bij?
Maar 4.1 is wel uitgebracht van Android? Kan je dat dan niet zelf maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als er geen 4.1 ROM is kun je 4.1 ook niet installeren
Heb je al eens gezocht naar geluiden van Acer zelf over een eventuele update?
4.1 is wel uitgebracht maar niet voor alle Android-apparaten. Zelf voor cook spelen kan, maar dan moet je van een AOKP / AOSP ROM beginnen en dat vereist veel kennis, kennis die jij waarschijnlijk niet hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar 4.1 is wel uitgebracht van Android? Kan je dat dan niet zelf maken?
Acer geeft veel geluiden over hun Tablets maar ik heb nog niets kunnen vinden over deze telefoon.
Ja, klopt. Misschien had ik beter Nova o.i.d. kunnen gebruiken, die gebruik ik nu zelf.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef stoereboii het volgende:
Nice OP. Alleen snap ik GOlauncher niet zo goed? In het begin dat ik het gebruikte was het idd wel chill maar er zit zoveel bullshit in imo.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nu 2 verschillende roms op mijn Xperia Arc S staan (Xperia Pureness b13 en SlimBean beta), elk met hun eigen kernel (Advanced Stock Kernel en Lupus), de een ICS en de ander JB.
Als ik wil switchen tussen roms door middel van de nandroid restoren, pakt ie dan automatisch ook de juiste kernel mee, of moet ik die voor het restoren eerst zelf flashen?
Ah.. hier kan de slider tot 20 en Rootdim tot 1 (heeel donker).quote:Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef Roolio het volgende:
Heb net even Rootdim geprobeerd, maar die komt bij mij niet lager dan m'n slider hoor. Maar misschien dat m'n slider al aangepast is omdat het een custom ROM is ofzo.
Thx, die werkt een stuk handiger.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Ireyon het volgende:
Lux is een erg fijne autobrightness app die het scherm ook verder kan laten dimmen als dat nodig is.
sgs3 sowieso welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Rezania het volgende:
Is Jelly Bean nou al uit voor Europese toestellen?
Europese HOX toestellen bedoel ik dan natuurlijk.quote:
Je zit in het Android topic hé...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Europese HOX toestellen bedoel ik dan natuurlijk.
Oh, faal.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit in het Android topic hé...![]()
Ah, nog maar even wachten dus. Bedankt.quote:Maar er wordt een beetje gehint op deze week, maar vooralsnog is er nog niks binnen
Ik zat zojuist een vergelijking te kijken van de One X versus de Note.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Note 10.1 al officieel zelfs toch?
HTC wordt links en rechts hopeloos ingehaald
jamaar sense !!1!!1!1!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zat zojuist een vergelijking te kijken van de One X versus de Note.
Het design van de One X is natuurlijk echt prachtig maar wat betreft innovatieve software (en de snelle beschikbaarheid ervan) zet Samsung de toon, inderdaad. Dan ben ik toch maar wat blij met mijn Note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |