welke rom gebruik je?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:59 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren heb ik een update gedaan, naar 4.0.4. Op zich ging het allemaal goed, maar ik heb nu om de haverklap een soort popupgeval dat naar boven komt. Ongeveer elke minuut. Blijft een seconde of wat staan, en verdwijnt dan weer.
Is dit van een appje dat dwarsligt? Of iets anders? Met andere woorden, hoe kom ik er van af? Want het is schijtirritant.
[ afbeelding ]
Ehm... waar vind ik dat?quote:
Instellingen, Over de telefoon.quote:
Nope. Qua telefoon ben ik redelijk blond, dus daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 7 november 2012 09:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Instellingen, Over de telefoon.
Maar ik heb een vermoeden dat je je telefoon nog nooit geroot hebt en en ook nog nooit een custom rom op hebt gezet?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nope. Qua telefoon ben ik redelijk blond, dus daar begin ik niet aan
Standaard stock rom dus.quote:
Ik heb een Samsung galaxy II.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
Turbomuis, wellicht kun je de telefoon aansluiten op de computer. Voor Sony(Ericsson) toestellen zijn er de programma's Pc Companion en SEUS (SonyEricssonUpdateService). Ik weet niet wat voor toestel jij hebt, maar elk merk zal een soortgelijk programma hebben (zit vaak al standaard op de telefoon).
Meestal zit er wel een herstel-/repareer-/bijwerk-functie in.
Nee, geen factory reset gedaan. Als ik dat kan voorkomen, heel graagquote:Op woensdag 7 november 2012 11:52 schreef 16meter het volgende:
factory reset geprobeerd?
Opnieuw flashen met Kies?
Firmware opnieuw installeren?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, geen factory reset gedaan. Als ik dat kan voorkomen, heel graag
Als laatste redmiddel ga ik dat doen, maar ik hoop dat er een andere oplossing is.
Dat kan. Originele firmware zelfs zonder root.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Firmware opnieuw installeren?
(ik heb geen idee of dit standaard kan, ik heb sinds juli mijn eerste smartphone en ben gebonden aan gingerbread)
Ja via Kies, maar bedoelde of ze het kan op dezelfde manier als de eerste keer, want kies is stront.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan. Originele firmware zelfs zonder root.
Als er geen 4.1 ROM is kun je 4.1 ook niet installerenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef Herkauwer het volgende:
Vraagje van een iPhone gebruiker![]()
Mijn vriendin heeft een Acer Liquid Glow met Android 4.0.4 en veel connectie problemen. Wifi en soms 3G doet het niet goed, schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ik zou graag Android 4.1 willen installeren, maar kan dat wel? Ik heb 1 custom rom gevonden Liquid Glow maar dat is ook gebaseerd op 4.0.4, is er een manier om 4.1 te installeren. Ik heb geen idee wat er mogelijk is met Android, ik vind wel info over custom roms en dezelfde versie van Android maar zelf upgraden lijkt er niet bij?
Maar 4.1 is wel uitgebracht van Android? Kan je dat dan niet zelf maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als er geen 4.1 ROM is kun je 4.1 ook niet installeren
Heb je al eens gezocht naar geluiden van Acer zelf over een eventuele update?
4.1 is wel uitgebracht maar niet voor alle Android-apparaten. Zelf voor cook spelen kan, maar dan moet je van een AOKP / AOSP ROM beginnen en dat vereist veel kennis, kennis die jij waarschijnlijk niet hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar 4.1 is wel uitgebracht van Android? Kan je dat dan niet zelf maken?
Acer geeft veel geluiden over hun Tablets maar ik heb nog niets kunnen vinden over deze telefoon.
Ja, klopt. Misschien had ik beter Nova o.i.d. kunnen gebruiken, die gebruik ik nu zelf.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef stoereboii het volgende:
Nice OP. Alleen snap ik GOlauncher niet zo goed? In het begin dat ik het gebruikte was het idd wel chill maar er zit zoveel bullshit in imo.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nu 2 verschillende roms op mijn Xperia Arc S staan (Xperia Pureness b13 en SlimBean beta), elk met hun eigen kernel (Advanced Stock Kernel en Lupus), de een ICS en de ander JB.
Als ik wil switchen tussen roms door middel van de nandroid restoren, pakt ie dan automatisch ook de juiste kernel mee, of moet ik die voor het restoren eerst zelf flashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |