quote:
De wizard die een spell voor zichzelf had en zichzef onsterfelijk heeft gemaakt, met behulp van een vrouw? Maar hij wilde een andere vrouw datzelfde geven en dus degene die hem heeft geholpen heeft die vrouw afgemaakt en hem begraven.quote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Koningin het volgende:
Maar wat is die Silas precies eigenlijk?
Caroline, Hayley, jij en ik.quote:Op zondag 18 november 2012 16:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zojuist de aflevering bekeken, heel goed. Die hallucinaties vond ik wel nice, vooral die allereerste waarbij ze Jeremy in zijn nek stak. Die zag ik niet aankomen. Ook leuk dat we Kath weer even gezien hebben, ik hoop écht dat zij terug gaat komen. Verder natuurlijk awesome dat ze het eindelijk heeft uitgemaakt met die saaie lamlul, ik ben Stefan zo zat. Die blik in zijn ogen, buhhh. Lekker oprotten mag hij![]()
Ben ik trouwens de enige die Hayley echt ongelooflijk knap vind?Op haar zou ik ook zeker wel een truukje kunnen, misschien wel leuk als Stefan en zij wat krijgen, ofzo
Badass Vampire & Wolfgirl. Zal wel niet gebeuren, maar toch.
En ik ben het eens met de meeste dames hier: more Klaroline bitte!
Hahaha, ja dat had ik ook al, partyKlausquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Gokje, we gaan wel kennis maken met het greater evil.
Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
Klaus wás ook gevaarlijk. En Elijah net zo goed.quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Gokje, we gaan wel kennis maken met het greater evil.
Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
Dus S5 = Klaus en Silas drinking buddies met Damon...quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Klaus wás ook gevaarlijk. En Elijah net zo goed.![]()
Maar idd, Klaus in tha house ready to partehhh
Oja btw er is geen afl next week i.v.m. thanksgiving boo to the fucking hoo
Ergens vind ik het sneu... Want je ziet wel dat Klaus heel gek is op Caroline... Dat hij al blij wordt van het feit dat hij haar wat te drinken mag aanbieden. Ik hoop dat er iets uit de date komt..quote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Elijah is altijd interessant
Elijah is idd altijd interessantquote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Elijah is altijd interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |