abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119323869
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Team Damon. :)
^O^

Ik heb nog geen idee wat die professor van plan is. Moet de aflevering nog maar een keer met subs kijken, dan begrijp ik het beter :P
pi_119324811
Die leraar moet ook gewoon weten wat Damon is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 18 november 2012 @ 12:18:13 #203
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119338369
Team Delena!! Waarschijnlijk krijgen we ongeveer 1 aflevering en dat is t weer die doodsaaie Stephen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_119338398
Nee nu het uit is hoop ik gewoon dat Stefan en Klaus samen op pad gaan en een poosje wegblijven.
pi_119338412
nee, Klaus O+ Caroline

en dat hybridssiregedoe mag ook wel op een laag pitje
pi_119339673
Maar wat is die Silas precies eigenlijk?
pi_119339958
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Koningin het volgende:
Maar wat is die Silas precies eigenlijk?
De wizard die een spell voor zichzelf had en zichzef onsterfelijk heeft gemaakt, met behulp van een vrouw? Maar hij wilde een andere vrouw datzelfde geven en dus degene die hem heeft geholpen heeft die vrouw afgemaakt en hem begraven.
pi_119340024
Shane zal vast niet onsterfelijk zijn... Anders had hij allang een keer 1 van die originals ontmoet in al zn zoektochten.

Hij heeft verder ook geen krachten... Zou een kracht hem drijven? De tattoo die hem leidt naar Silas, dat dat zijn doel is, om Silas te ontwaken / bevrijden? Zou Silas ook degene zijn die de hunters heeft ontworpen? Zou Silas de key zijn naar de Cure?

Ja ik heb m net een 2e keer gezien.
pi_119343241
Ik denk ook dat Silas de sleutel naar de cure is. En misschien dat Shane hem kan laten ontwaken. Zoiets zal het wel zijn. Anders zei hij niet tegen Bonnie; I'm the only one that can help. The only one.

Hij is toch wel een beetje creepy maar wel lekker creepy :P
pi_119344644
Kan je er een trucje op? :D
pi_119346942
Waarom zou hij de only one zijn??

Ik denk dat er meer zijn die weten wat ze met de map moeten, maar dat hij gewoon de eerste wilt zijn.
Klaus wist ook van de map.

Maar even: er waren 5 hunters, niet onsterfelijk maar geven hun ding door. En 5 originials. Voor elke 1 hunter?

Silas was de eerste onsterfelijke? Hoe wist ester van die spell om haar kinderen hetzelfde te geven.
En zou Silas niet ook een vampier zijn? Dat dat de prijs is die je betaald voor onsterfelijkheid. In dat geval heeft hij geen krachten meer, want je kunt geen heks en vampier zijn.
pi_119347198
Zojuist de aflevering bekeken, heel goed. Die hallucinaties vond ik wel nice, vooral die allereerste waarbij ze Jeremy in zijn nek stak. Die zag ik niet aankomen. Ook leuk dat we Kath weer even gezien hebben, ik hoop écht dat zij terug gaat komen. Verder natuurlijk awesome dat ze het eindelijk heeft uitgemaakt met die saaie lamlul, ik ben Stefan zo zat. Die blik in zijn ogen, buhhh. Lekker oprotten mag hij w/

Ben ik trouwens de enige die Hayley echt ongelooflijk knap vind? :D Op haar zou ik ook zeker wel een truukje kunnen, misschien wel leuk als Stefan en zij wat krijgen, ofzo :') Badass Vampire & Wolfgirl. Zal wel niet gebeuren, maar toch.

En ik ben het eens met de meeste dames hier: more Klaroline bitte! :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_119348347
Ik ga nog ff door met denken.

Silas zou de ontwerper zijn van de spell, en die op zichzelf hebben gebruikt. Esther heeft m voor haar kinderen gebruikt en daarbij de zon en de eik als punten genomen die onderdeel maakten van de spell.
Silas zal waarschijnlijk andere elementen hebben genomen, dus misschien is hij een heel ander soort onsterfelijke.

Greater evil?? Zoals de brief van die pastoor?? Waarom moest die counsel dood, zijn er geesten nodig om Silas te ontwaken? Dat prof Shane iets te maken heeft met die opoffering is wel duidelijk.

Hoe weet Shane eigenlijk alles?? Alles wat hij weet kan hij niet in een mensenleven hebben onderzocht. Wat nou als Shane Silas is.... Maar dat hij enkel gebruik maakt van het lichaam net zoals Klaus deed? Hij heeft de map nodig om zichzelf te bevrijden en omdat hij de ontwerper van de spell is kan hij m ook omdraaien???

[ Bericht 14% gewijzigd door Ticootje op 18-11-2012 17:29:20 ]
pi_119356037
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 15:34 schreef Pvoesss het volgende:
Kan je er een trucje op? :D
Nou dat gaat ook weer een beetje ver :P Ian/Damon blijft de enige waar ik een trucje op kan :9~ O+
pi_119357447
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zojuist de aflevering bekeken, heel goed. Die hallucinaties vond ik wel nice, vooral die allereerste waarbij ze Jeremy in zijn nek stak. Die zag ik niet aankomen. Ook leuk dat we Kath weer even gezien hebben, ik hoop écht dat zij terug gaat komen. Verder natuurlijk awesome dat ze het eindelijk heeft uitgemaakt met die saaie lamlul, ik ben Stefan zo zat. Die blik in zijn ogen, buhhh. Lekker oprotten mag hij w/

Ben ik trouwens de enige die Hayley echt ongelooflijk knap vind? :D Op haar zou ik ook zeker wel een truukje kunnen, misschien wel leuk als Stefan en zij wat krijgen, ofzo :') Badass Vampire & Wolfgirl. Zal wel niet gebeuren, maar toch.

En ik ben het eens met de meeste dames hier: more Klaroline bitte! :Y
Caroline, Hayley, jij en ik.
O+
pi_119364682
Vraag me af wie van de serieschrijvers fan was van Highlander ;) (google even op Silas + immortal) :P

Maar nice, we weten nu dus eindelijk wat 'the great evil' is waar voor gewaarschuwd werd eerder. Ben wel benieuwd waar dit seizoen heen gaat.
pi_119365006
Gokje, we gaan wel kennis maken met het greater evil.

Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
pi_119367738
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:

Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
Hahaha, ja dat had ik ook al, partyKlaus
pi_119383433
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:

Klaus wás ook gevaarlijk. En Elijah net zo goed. :D

Maar idd, Klaus in tha house ready to partehhh ;)

Oja btw er is geen afl next week i.v.m. thanksgiving boo to the fucking hoo ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_119383559
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klaus wás ook gevaarlijk. En Elijah net zo goed. :D

Maar idd, Klaus in tha house ready to partehhh ;)

Oja btw er is geen afl next week i.v.m. thanksgiving boo to the fucking hoo ;(
Dus S5 = Klaus en Silas drinking buddies met Damon...
pi_119383600
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Elijah is altijd interessant :D
pi_119383679
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Ergens vind ik het sneu... Want je ziet wel dat Klaus heel gek is op Caroline... Dat hij al blij wordt van het feit dat hij haar wat te drinken mag aanbieden. Ik hoop dat er iets uit de date komt..
pi_119385574
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
Elijah is idd altijd interessant O+ Maar vind Klaus zijn accent zo leuk O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_119385711
en rebeccah en elena praten met een tempo of ze net 3 jaar in coma hebben gelegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')