We hebben alleen wel een nieuwe hunter,quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering
Eindelijk af van die hunter. Hij irriteerde me mateloos. En Elenaze was wel badass deze aflevering
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
Mwa, was altijd al een beetje eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
SPOILER: volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Jer ben ik dan weer minder bangquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een nieuwe hunter,
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
Ik denk dat Jeremy geen keuze heeft, je bent hunter of niet, ze moeten doden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:
ik ook hoor.... Helaas. Ik kijk er niet meer zo naar uitquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind tot nu toe het seizoen gewoon minder. Ik weet niet waarom.
Normaal was vrijdag echt dat ik ervoor vrij maakte. Nu vraag ik op zaterdag of J het wilt downloaden en kijk ik het op zondag wel een keer als ik tijd heb.quote:Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook hoor.... Helaas. Ik kijk er niet meer zo naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |