abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118611730
Ja, dat connor de best beschermde vampierenhunter in de stad was..
Ik ben ook benieuwd hoe dat dan zit met Jeremy, aangezien Connor aangaf dat hij Jeremy alles zou leren.
pi_118611853
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118612062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Ticootje het volgende:
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
Dat zou wel mooi zijn ja. We gaan erachter komen. De volgende episode is veel flashback dus wellicht komen we dan maar over de Hunters te weten.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612088
Jeremy kan iig al de tatoo zien wat hem dus een potentiele hunter maakt.. Maar dat zou wel raar zijn aangezien de Gilberts pas later in Mystic falls kwamen toch?

The Five waren er denk ik samen met de Mikaelsons
pi_118612295
Mmm, daar zeg je me wat. Ik denk dat the Five gewoon "Five Original Hunters" zijn die net zoals "The Original Vampires" alles hebben doorgegeven etc. Dus wellicht stamt Jeremy wel een soort van 'af' van de Hunters. En kan hij daarom de tattoo zien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612382
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
pi_118612411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
Dat zeg ik ook niet :s)
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet :s)
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
pi_118612511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612565
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden :D
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town :D
pi_118612638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Ja hij is wel sterfelijk, maar heeft wel supernatural powers...

Nou ja... Ik begin een beetje benieuwd te worden hoeveel seizoenen het nog door kan gaan...
pi_118612890
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden :D
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town :D
Lexi ;( vond het ook zo stom dat zij meteen eruit ging!

Jeremy weg bij Bonnie? Uh ze hebben niet eens meer wat?
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612950
Nee maar echt weg weg en niet meer cared :D
Bonnie is net onkruid, komt altijd weer terug en je bent er nooit blij mee :r
pi_118613220
Ik was me er niet van bewust dat Jeremy nog om Bonnie cared? Misschien heb ik iets gemist maar volgens mij is dat hoofdstuk gesloten. :9 Ik denk ook niet dat Bonnie dood gaat hoor. Maar wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118613513
A girl can dream *O*
pi_118613657
Dat is zeker zo :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118617841
haha ja lijn van Bonnie is borring. Was eerst wel leuk, nu al een aantal seizoenen klaar mee. Denk dat Jermey ook een van de vijf is.
pi_118618037
Ben wel benieuwd. Ach nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het weer zo ver :D

Gisteravond S1 afgekeken, nu verder naar S2 weer. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118624317
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten :+
pi_118625478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten :+
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118626487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood.
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
pi_118626835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
Ja precies :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_118630819
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
pi_118634040
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle O+
pi_118640511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Dat heb je toch gezien met Grams, die is ook dood gegaan nadat een spell te zwaar was voor d'r.
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')