Dat zou wel mooi zijn ja. We gaan erachter komen. De volgende episode is veel flashback dus wellicht komen we dan maar over de Hunters te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Ticootje het volgende:
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?quote:
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
Ja hij is wel sterfelijk, maar heeft wel supernatural powers...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Lexiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden![]()
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood.
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
Dat heb je toch gezien met Grams, die is ook dood gegaan nadat een spell te zwaar was voor d'r.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |