Grapje zeker?quote:Op maandag 26 november 2012 00:12 schreef casper019 het volgende:
ah ik vond het helemaal niet leuk dat elena zei dat ze damon leuker vond!
tienerdrama? nee dat skipte ik ff...quote:Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef casper019 het volgende:
[..]
heb je t einde niet gezien dat gesrek tussen elena en stefan?
Ze zal wel weer zitten janken..quote:Op maandag 26 november 2012 14:30 schreef loezzzje het volgende:
Dat vond ik het beste van de aflevering, die break up
Hell yeah!quote:Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef loezzzje het volgende:
Elena? Nee, die liet geen traan. Waarschijnlijk omdat ze dacht, nou kan ik eindelijk een ritje op Damon maken![]()
Jawel, maar dat betekent toch niet dat ik het met jou eens ben? Die hele breakup vond ik geweldigquote:Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef casper019 het volgende:
[..]
heb je t einde niet gezien dat gesrek tussen elena en stefan?
Juistem! Als die 2 niet gaan sexen volgende aflevering dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hell yeah!
De vooruitblik zei wel genoeg.. De blikken tussen Elena en Damon en Stefan die zegt, don't pretent this isn't the best day of your life...
Ik denk niet dat er gesekst gaat worden hoor, denk dat Damon niet achterlijk is en Elena een beetje moeite gaat laten doen. Hard to get jwtquote:Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Juistem! Als die 2 niet gaan sexen volgende aflevering dan weet ik het ook niet meer
Ugh Stefan werkt me op mijn zenuwen, hoezo 'ik kan niet tegen mijn verlies' grow some balls!
Nah, ik denk dat je ongelijk hebt in deze.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Whahaha, wat kan hij slecht tegen zn verlies zeg..
"Damon, we need to talk"Ja de in de taal van de liefde! Hopsa batsen!
Dat weet ik wel zeker... Die 2 gaan eerst nog tig afleveringen om elkaar heen draaien.. En moeilijk doen, want ze houdt zoveel van stefan en ze heeft m zo gekwetst.. En ze weet niet wat ze met dr gevoel voor damon moet... Yadadaadaadaada...quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je ongelijk hebt in deze.
Oh ja ook dat zie ik wel gebeuren... Dat Damon uiteindelijk toch de grote verliezer is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan zijn Elena en Damon eindelijk samen, wordt ze weer mens, wil ze weer op Stef.
Mannen zijn zo dom, ik had r allang gestaakt
Arme Damon.... kom maar uithuilen bij mij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja ook dat zie ik wel gebeuren... Dat Damon uiteindelijk toch de grote verliezer is.
Iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Whahaha, wat kan hij slecht tegen zn verlies zeg..
"Damon, we need to talk"Ja de in de taal van de liefde! Hopsa batsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |