Niet? Ik was al vanaf zijn eerste entree geïnteresseerd in hem (niet in zijn uiterlijk, maar het karakter was hij speelt) en IRL blijkt hij nog een hottie te zijn ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind Elijah in de serie niks maar op die foto mag hij er wel wezen
Oeehhh die zag ik gister op FB voorbij komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
I was hungry at the Dr... Damon Salvatore style
Ik ook vond hem zo lolligquote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oeehhh die zag ik gister op FB voorbij komen.
Uiteraard heb ik mijn like gegeven
Klausquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Van Elijah of het accent van Klaus?
Hahaha, ik wil jou wel eens zien zitten wanneer Klaus in beeld komt: "Uggghhh heb je hém ook weer!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klausen zijn stem en zijn accent. Ik heb een Klaus-allergie
Closequote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil jou wel eens zien zitten wanneer Klaus in beeld komt: "Uggghhh heb je hém ook weer!"
The problem is I'm immortal...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Close
"Kan hij niet dooooood? Shit, nee. Dat kan hij niet inderdaad"![]()
![]()
Nee, vind hem totaal niet interessantquote:Op woensdag 21 november 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet? Ik was al vanaf zijn eerste entree geïnteresseerd in hem (niet in zijn uiterlijk, maar het karakter was hij speelt) en IRL blijkt hij nog een hottie te zijn ook
Ok jammer, want ik vind zijn karakter sowieso erg cool. 'Man of his word' and so on.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee, vind hem totaal niet interessantAls we dan voor originals gaan, geef me dan maar Klaus of Kol
Nee toch, Elijah was vaker evil. En elke keer liet hij zien dat hij niks kwaads in de zin had en dan kwamen ze weer met een falende actie om hem te vermoorden enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef loezzzje het volgende:
Klaus vond ik wel ontzettend evil in S3 (nu niet meer). Elijah was echt 1 episode evil en daarna werd hij een beetje een softie
Kol is sowieso heel hotHoop dat hij nog terugkomt.
team elijah iddquote:Op woensdag 21 november 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet? Ik was al vanaf zijn eerste entree geïnteresseerd in hem (niet in zijn uiterlijk, maar het karakter was hij speelt) en IRL blijkt hij nog een hottie te zijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |