SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers gewenst.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 01:29:28 ]
pannekoek was ook te langzaam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
Trolllllll topic gekaaptnet als een vliegtuig
hoe weet jij dat ik uberhaubt een poging dee om te openen danquote:
http://www.google.nl/imgr(...):0,i:96&tx=115&ty=55quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
alleen even een nieuw plaatje voor in de startpost... iemand suggesties?
Jij had de lapo dus jij moest openen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik uberhaubt een poging dee om te openen dan
Een Disney-Sletje...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
alleen even een nieuw plaatje voor in de startpost... iemand suggesties?
Heb een beterequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imgr(...):0,i:96&tx=115&ty=55
doe maar nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een Disney-Sletje...
ASHLEY TISDALE!
nee ik faalde met plaatjequote:
Snap jij iets van deze zin?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij had de lapo dus jij moest openen.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij had de lapo dus jij moest openen.
jij had de laatste post dus jij moest openen ofsow?quote:
Ja, dus waarom deed je dat dan niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij had de laatste post dus jij moest openen ofsow?
omdat hij me voor was :quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, dus waarom deed je dat dan niet?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
moeten eigenlijk gewoon een topic in de KLB gaan zetten dat de pub slowchat te leeg is
De klacht was terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
gaarne niet mijn nieuwe topics lijst te verkankeren met baggertopics, danku
het was inderdaad een hele terechte klacht anders hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
gaarne niet mijn nieuwe topics lijst te verkankeren met baggertopics, danku
doei doei, misschien tot morgen danquote:
zal goed komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
doei doei, misschien tot morgen dan
Yeee kijk dat hebben we nodig hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zag in KLB dat het rustig was. Ik kom versterking bieden![]()
Dit dus. Het is niet te harden man, vandaag nog in de kuip geweest tauexon?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:
Ik ben ook warm als ik voor de kachel zit
Even trekken word die zo warm vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Man je krijgt je lul niet meer omhoog zo koud is het
Zie nu pas je berichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dit dus. Het is niet te harden man, vandaag nog in de kuip geweest tauexon?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de puber en tiener slowchat!
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest! De user met de laatste post opent een nieuw topic
Post hier treinstellen
[ afbeelding ]mooi vliegtuigSPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers gewenst.euh wat is de bedoeling hier?
Beter luiquote:
rot op, al om 4 uur opquote:
om te slapen jaquote:
ik kom niet buitenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of als je nog aan het uitgaan bent.
Uitslag!quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:20 schreef Amoeba het volgende:
Rijtest @ CBR Eindhoven. Dit moet ik halen.
je MOET toch schakel rijden? En jammer welquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uitslag!
Aandachtspunten:
Bediening
Voetpositie
Waarnemen en daarop reageren.
Een 3 voor het ritje.
Ik kan beter automaat gaan rijden.
Ik moet sowieso terugkomen na 10 lessen schakel of 5 automaat.
-100 euro voor een nieuwe rijtest omdat huur leswagen.
Het is weer geweldig. En ik dacht serieus dat het wel prima was gegaan.
Flink lijstjequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uitslag!
Aandachtspunten:
Bediening
Voetpositie
Een 3 voor het ritje.
Tsjah, er wat aan doen hé? M'n poten beter neerzetten, sturen zoals ze willen, me meer tijd gunnen bij het scannen/checks. En dan na 10 lessen die gast laten zien dat het beter kan?quote:
Nee, automaat mag ook. Maar dan mag je met je semi rijbewijs dus geen schakel rijden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je MOET toch schakel rijden? En jammer wel
Tsjah, hij was niet mild.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uitslag!
Aandachtspunten:
Bediening
Voetpositie
Een 3 voor het ritje.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef leeell het volgende:
alleen automaat is armoede man, ik zou eerder blijven oefenen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef leeell het volgende:
eens
behalve in een Diesel, dan voel ik me net een vrachtwagen
afzien man, als je het gaspedaal in drukt gebeurt er amper wat, zit geen power inquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik rijd diesel op het moment, een Ford Focus.
Laat mij dat eens helemaal niet erg vinden man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef leeell het volgende:
[..]
afzien man, als je het gaspedaal in drukt gebeurt er amper wat, zit geen power in
omdat je niets anders gewend ben wellicht ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat mij dat eens helemaal niet erg vinden man.
Ja een Seat Ibiza. Die trekt veel sneller op. Kutdingquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat je niets anders gewend ben wellicht ?
groot verschil tussen te hard rijden en een beetje koppel tot je beschikking hebben imoquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik rijd niet graag te hard. Ik ben geen snelheidsduivel. Ik vind die Seat Ibiza een goor kreng, veels te 'agressief' naar mijn zin.
Daarom ben ik blij met me peugeot 107... wel benzine maar geen beest wat hard optrektquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik rijd niet graag te hard. Ik ben geen snelheidsduivel. Ik vind die Seat Ibiza een goor kreng, veels te 'agressief' naar mijn zin.
ben al bijna klaar met lessen, maar moet theorie nog doenquote:
Jazeker. Ik ben toch al veels te onrustig in de auto. Ik ben zo iemand die gewoon beter de fiets kan pakken ofzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij met me peugeot 107... wel benzine maar geen beest wat hard optrektrijd nog zuinig ook (1:20) en betaal er geen wegen belasting voor.... heerlijk
ik heb die toetsen gedownload van tpb, die paar keer gedaan, in 1 keer geslaagdquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef leeell het volgende:
[..]
ben al bijna klaar met lessen, maar moet theorie nog doen
geen zin
geen geld
geen tijd
Regen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef leeell het volgende:
vind het ook helemaal niet zo leuk autorijden.
je ben zo log, het kijken is ook zo inefficiënt, op de motor kan je gewoon snelle blikken werpen, in de auto moet je echt even de tijd nemen wil je alles kunnen zien. en dat vind ik gewoon tergend.
en auto heeft nu eenmaal 0 voordeel tegenover een motor qua rijden (alleen praktisch nut)
dus als je 2 jaar motor heb gereden, en je gaat opeens auto doen, heb ik zoiets van... waarom zou ik
bagage, passagiers, achterbank krikken, veiligerquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef leeell het volgende:
vind het ook helemaal niet zo leuk autorijden.
je ben zo log, het kijken is ook zo inefficiënt, op de motor kan je gewoon snelle blikken werpen, in de auto moet je echt even de tijd nemen wil je alles kunnen zien. en dat vind ik gewoon tergend.
en auto heeft nu eenmaal 0 voordeel tegenover een motor qua rijden (alleen praktisch nut)
dus als je 2 jaar motor heb gereden, en je gaat opeens auto doen, heb ik zoiets van... waarom zou ik
JA DAT IS DUS PRAKTISCH HEquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bagage, passagiers, achterbank krikken, veiliger
klopt, dat is het ook zeker hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Regen.
Ik vind auto rijden juist heel ontspannenlekker muziekje aan etc...
Rij nu gemiddelt 600km per week vanwege werk maar vind het helemaal niet erg.
ja wat dan anders 0 voordeelquote:
dat is best erg, heb sinds de 3e geen wiskunde meer gehad en ik snap het zelfsquote:
ja dat snap ik ook wel..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:40 schreef Amoeba het volgende:
Het is echt zo goddamn simpel he. Je snapt wel dat als je de totale productie kosten (K) deelt door het aantal geproduceerde radio's je de gemiddelde kosten per wekkerradio krijgt?
dit is een basisschool vraag, gewoon delen doorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet iedereen is 'zo goed' in wiskunde dan jij
Tjah wiskunde ik snap er geen reet van en geen geduld voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is best erg, heb sinds de 3e geen wiskunde meer gehad en ik snap het zelfs
Dat is de enige denkstap die je moet maken. En dan volgt de rest vanzelf omdat naar het fucking minimum gevraagd wordt. En ze heeft het verneukt. En weet je wat, ze gaat nog veel meer verneuken. 2 dagen naar haar vriendje en een weekend lamballen voor je SE week gaat nou eenmaal voor leren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel..maar ik weet ook niet hoe de vraag gesteld werd
Ik vind het al wat dat jij je ex wilt helpen met haar wiskunde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Amoeba het volgende:
En dat vriendje is dus zo'n onverantwoordelijke kutkneus die haar niet even helpt met haar wiskunde. Maar nee, stomme dingen doen is belangrijker. Een filmpje kijken. Elkaar een keer afzuigen ofzo. Het zal me boeien. Als ze dit jaar blijft hangen is ze gewoon de fucking sigaar met het huidige concept regeerakkoord.
de zwakkeren vallen af, geen problemen mee maar daar moet ik dan weer voor betalen, wel jammerquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Amoeba het volgende:
En dat vriendje is dus zo'n onverantwoordelijke kutkneus die haar niet even helpt met haar wiskunde. Maar nee, stomme dingen doen is belangrijker. Een filmpje kijken. Elkaar een keer afzuigen ofzo. Het zal me boeien. Als ze dit jaar blijft hangen is ze gewoon de fucking sigaar met het huidige concept regeerakkoord.
Ik heb een zwak voor dat meisje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het al wat dat jij je ex wilt helpen met haar wiskunde.
Inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor dat meisje.Maargoed, niet zo'n zwak dat ik kom smeken of ik haar mag helpen. Ze moet er zelf moeite insteken en dan maak ik wel wat tijd voor haar. Maar als zij haar eigen plan trekt moet ze dat compleet zelf weten.
ja inderdaad dat vliegtuig was het eerste wat mij opvielquote:
dat bepalen wijquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor de mensen die me trouwens niet kennen, ik ben 15. Daarnaast ook een aardige jongen.
mafkeesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind dat koudere niet zo erg eigenlijk
beetje laat maaruh goeie moruguquote:
Ook een goede morgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja inderdaad dat vliegtuig was het eerste wat mij opviel
gewoon op werk FOK!kenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Hebben jullie geen school/werk ofzo?
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Hij had gister gepost hier.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En wie the fuck mag jij dan wel niet zijn?
Pics van zus in dm anders niet binnenkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef FL_Freak het volgende:
Groentjes die denken dat ze hier zomaar binnenkomen
Sta standby voor nooddienst!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik stuur jouw alleen me eigen picsquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Pics van zus in dm anders niet binnenkomen.
Aan die 20 uur heb je vaak niet genoeg. Reken daar nog eens 10-15 uur bij. Gemiddeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Tarieven auto
Starterspakketten
Auto Pakket A:
Theoriecursus
CBR theorie-examen
20 uur praktijk
CBR praktijkexamen
999 euro.
Zou zelf eerder gewoon lessen todat je zelf weet of je klaar bent voor het examenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Tarieven auto
Starterspakketten
Auto Pakket A:
Theoriecursus
CBR theorie-examen
20 uur praktijk
CBR praktijkexamen
999 euro.
Ik heb sowieso wel een uurtje of 50 nodig denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
20 uur , 30 uur, 40 uur heb je bij die rijschool om te lessen.
Ik denk dat ik gewoon die van 20 of 30 uur doe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een uurtje of 50 nodig denk ik.
Ik heb zelf in totaal 27 gehad.. maar verschilt per persoonquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon die van 20 of 30 uur doe.
Ja dat is waar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb zelf in totaal 27 gehad.. maar verschilt per persoon
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo. Laatste blok uitval, lekker uit
Geen medelijden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:47 schreef AppelCake het volgende:
Ik moet foto's gan maken van een weiland met dit weer voor school.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn tuin gemaakt en de rest opgezocht op google.
Kijk eens naar je pic dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie het zegt.. anders had ik het misschien nog serieus genomen ook
Oke...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke jullie winnen![]()
het was deze haha
[ afbeelding ]
Moiquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef FL_Freak het volgende:
Naar de stad voor de nieuwe jas![]()
wie wil straks foto?
Heb je geen regenjas?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier regent het, en ik kwam amper vooruit op mijn fiets
Lekker uitslapen dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan moet ik in het weekend opstaan.
Dat moment is dan wel wat minder ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toch moet ik dan uiteindelijk opstaan.
Jawel, maar ik neem ze nooit mee en trek ze ook nooit aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je geen regenjas? [ afbeelding ]
Soepquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik neem ze nooit mee en trek ze ook nooit aan
Lekker in mijn kamertje met soep en de verwarming aan
Regenjasquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb je geen regenjas? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben liever zeiknat dan een regenjas dragen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben liever zeiknat dan een regenjas dragen.
Heyheyquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Fuck yeah, 8.5 voor aardrijkskunde
Ik heb overmorgen een proefwerk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Fuck yeah, 8.5 voor aardrijkskunde
Wat voor?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb overmorgen een proefwerk.
Welkomquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heyhey
Dacht even leuk voor erbij, deze SC
Lekker cijfer trouwens
Aardrijkskunde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Welkom
Ja toch, havo is te makkelijk
Ik heb tot nu toe alleen maar rond de 8 gehaald ofzo.
Van uitstel komt afstel. #durftezeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, geen zin om te leren.
Ik begin morgen wel...
Thanksquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Welkom
Ja toch, havo is te makkelijk
Ik heb tot nu toe alleen maar rond de 8 gehaald ofzo.
Klopt ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel. #durftezeggen
Heb jij duiven?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt ook.
Even mijn duiven los laten. brb
E&M, ik wou eerst M&O ipv AK, maar daar zat vol, en als een afgezakte vwo leerling moest ik iets anders kiezen. Dus toen werd het akquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks
Aardrijkskunde is
Wat voor profiel heb je?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
E&M, ik wou eerst M&O ipv AK, maar daar zat vol, en als een afgezakte vwo leerling moest ik iets anders kiezen. Dus toen werd het ak
Kusjes aan jouw duiven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt ook.
Even mijn duiven los laten. brb
Haha, M&O is best veel werk toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Heb ik ook, maar ik heb wel M&O
Vorig jaar je best niet gedaan?
Kant en klare soep, ranzigquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:05 schreef Taexon het volgende:
Ik ga straks denk een pak kant en klare erwtensoep kopen![]()
![]()
Ik sta een 10 voor M&Oquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, M&O is best veel werk toch?
Toen was ik te lui en te verliefd.
Dom, maar ik heb ervan geleerd
leeell schatjequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef leeell het volgende:
heppie babe
en ik heb straks zelfgemaakte kippensoep, vele malen beter
A-J, troostmeisjequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kusjes aan jouw duiven.
Peter, dikkertje.
Nerdquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta een 10 voor M&O
Vorig jaar ook nippertje van zitten blijven, maar is me gelukt om naar 4havo te komen
Geen toetsweken op mijn schoolquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nerd
Nice, heb je al je eerste toetsweek gehad?
Weet ge wel wat dat betekent?quote:
Moet wel? Je moet toch jouw SE's nemenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen toetsweken op mijn school
Nee hoorquote:
Geen idee joh, nog niks gehad iigquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet wel? Je moet toch jouw SE's nemen
hoi LB
Snow-chanquote:
lekkere pleb van me kusjequote:
Hèhèquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor
Weet nog wel dat ik een keer in zuid frankrijk was met mijn vader... ongeveer 40 graden en zaten wij erwtensoep te eten
Zoek het op danquote:
Gedaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kusjes aan jouw duiven.
Peter, dikkertje.
SMOKE WEED EVERY DAY 420 BLAZE ITquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet waar ben patrician 420 !!!!!!
Lol, dan zou ik maar eens vragenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee joh, nog niks gehad iig
Heb 1 SE cijfer wel staan, voor Maatschappij een 7,7quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol, dan zou ik maar eens vragen
Ik heb het volgende week.
Klopt maar ik kan het niet en de andere mensen hier in huis die het wel kunnen die zijn aan het werkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè
Maar zelf soep maken(mits je het goed kan) is echt hemels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
2, de eieren eet ik lekker zelf op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel duiven heb je er?
Mijn opa had ook altijd duiven, stuk of 50
Oh, dus jullie hebben niet speciaal een toetsweek ervoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb 1 SE cijfer wel staan, voor Maatschappij een 7,7
Ga het leren danquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar ik kan het niet en de andere mensen hier in huis die het wel kunnen die zijn aan het werk
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, baby duifjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
2, de eieren eet ik lekker zelf op.
<3quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SMOKE WEED EVERY DAY 420 BLAZE IT
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hij is van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |