abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118654370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef VeerEli het volgende:
Wanneer een relatie niet meer is hoe het hoort te zijn, of hoe je het wil zien, moet je gewoon opstappen.
Ik vind het zo walgelijk slap en egoïstisch van mensen om dan maar toe te geven aan je zwaktes en vreemd te gaan.
Ik kan mij best voorstellen dat je verliefd wordt op een ander. TS geeft aan dat de meid in het directe begin aangaf een vriend te hebben en daar gelukkig mee te zijn. Op dát moment, toen er dus voor TS nog geen hele heftige gevoelens speelde en er nog geen sprake was van een band tussen beide, had hij het contact al moeten afkappen om dit soort ellende te voorkomen.

Dit is niet gebeurt, prima. Maar dat TS zo door kan gaan terwijl de vriend van die meid zich zo opstelt naar hem, vind ik ronduit schandalig. Je moet je schamen. Ook al is zij het ergst bezig omdat het háár vriend is, jij zegt zelf vriendschappelijk met hem om te gaan nu. Dat dit komt via haar, maakt geen flikker uit.

En wanneer zij niet vreemdgegaan was met jou, wat ik hier niet eens zo heftig in geweest. Verliefd worden kan gebeuren. Dan moet er een keuze gemaakt worden. Negeer die verliefdheid en ga verder met je huidige relatie, of doe wat met die verliefdheid, ga verder met elkaar en sluit je huidige relatie af.

Maar dit gebeurt ook niet en dat vind ik er zo vreselijk aan. Jullie denken écht alleen maar aan jezelf. Zij had vóór jullie neukpartij moeten bedenken wat ze wilde. Jij had vóór jullie neukpartij aan moeten geven dat ze een keuze moest gaan maken.
Dit is gewoon verschrikkelijk voor die vriend. Het is al sneu genoeg dat hij zijn vriendin kwijtraakt aan jou omdat jij zo hebt lopen pushen en drammen. Dat er dan ook nog eens bedrog bij moet komen kijken maakt het nog veel erger. Egoïstische schepsels zijn jullie.
14.gif.

De TS, Vaandrig, mag een nieuw deel openen als hij dat wenst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 06:38:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')