SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers gewenst.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
van die mensen weiger ik het bestaansrecht te erkennenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon geen correcte gamers
je hoort het Hypo, als je ooit iel eens wilt zien moet je toch maar eens een keer gamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
van die mensen weiger ik het bestaansrecht te erkennen
ik wou haar net gewoon quoten en zeggen dat ik haar sarcasme wel grappig vond en toen sloot dat kut topicquote:
Heppie weet je zeker dat ik iel ooit wil zien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je hoort het Hypo, als je ooit iel eens wilt zien moet je toch maar eens een keer gamen
ik hou je scherp poes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dat weet jij natuurlijk weer zo goed om me zoals altijd aan te vallen.
dat denk ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie weet je zeker dat ik iel ooit wil zien?
Welke maat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging vandaag nieuwe bh's halen en ik heb nu opeens een andere maat
Hou eens op met haten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wou haar net gewoon quoten en zeggen dat ik haar sarcasme wel grappig vond en toen sloot dat kut topic
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie weet je zeker dat ik iel ooit wil zien?
quote:
dat momentquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging vandaag nieuwe bh's halen en ik heb nu opeens een andere maat
vind je dit al haten...... wij gaan het nog leuk krijgen manquote:
mocht het dan een duale meet worden met heppie erbij kan ik niet garanderen dat ik niet snerend wordt, ik bedoel het goed, onthou dat alvastquote:
hey nestalgie jij ook hierquote:
Okequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vind je dit al haten...... wij gaan het nog leuk krijgen man
vertelquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben er op zich ook wel weer blij mee
geen zorgen ik kloot maar wat heurquote:
Ik dacht al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geen zorgen ik kloot maar wat heur
slechte trend welquote:
quote:
wie ben jij ?quote:
Goedzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
x
En ik probeer geen duimpje omlaag meer te doen.
waarom haten danquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik kan dit allemaal niet aan meer
omdat je een kneus bentquote:
Jammer ielquote:
is een 14jarige Limburgerquote:
ik moest juist hierom weer lachen ahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
is een 14jarige Limburger
dit dekt het wel
Ik neem mijn kusje terug.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat je een kneus bent
just kidding
Omdat misschien als antwoord nergens op slaat.quote:
in sommige gevallen is misschien best een goed antwoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik neem mijn kusje terug.
[..]
Omdat misschien als antwoord nergens op slaat.
hoe oud bende gij dan mijnheerquote:
Misschien is mijn algemene antwoord als iemand iets over mij zegt waarvan ik weet dat het waar is, maar niet wil accepteren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat misschien als antwoord nergens op slaat.
12quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe oud bende gij dan mijnheer
oh je hebt echr dd?quote:
hé dat doe ik ook O_Oquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien is mijn algemene antwoord als iemand iets over mij zegt waarvan ik weet dat het waar is, maar niet wil accepteren.
ik ben 11 en dus de jongste hierquote:
Wat jij wil...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
in sommige gevallen is misschien best een goed antwoord
het werkt wel best goedquote:
mijn lengte is niet oud ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je ook, jouw lengte alleen niet.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat jij wil...
Toch krijg je mijn kusje niet terug.
Nee ik ben 8.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben 11 en dus de jongste hier
Dat klinkt heel logisch maar toch ook weer niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien is mijn algemene antwoord als iemand iets over mij zegt waarvan ik weet dat het waar is, maar niet wil accepteren.
mensen kijken je wel altijd ff scheef aan als je het doet hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat klinkt heel logisch maar toch ook weer niet.
Hoe oud ben je serieus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben 11 en dus de jongste hier
nee E maar soms DD dus daarom de verwarringquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh je hebt echr dd?
Ik.dacht dat het als grap.was bedoeldus moest lachen dan wel neit hardop, maar in gedachte moest ik lachen
nee het lijkt maar alsof je dat zegtquote:
wat doet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mensen kijken je wel altijd ff scheef aan als je het doet hoor
als je het op mondiale schaal bekijkt ben ik gemiddeld ja, zelfs iets groter dan het gemiddeldequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is niet voor een ouder/volwassen persoon.
kijk je de serie voor de 8ste keer ofzo ?quote:
Dan las je verkeerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee het lijkt maar alsof je dat zegt
Truste Ro-aldquote:
kan niet want ik quote jequote:
2e keer, op tv nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
kijk je de serie voor de 8ste keer ofzo ?
Ah oke, hoe kan dat veranderen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee E maar soms DD dus daarom de verwarring
voel je je nu bedrogen ???quote:
vocht, gewicht. periode van de maand weet ik veel wat allemaalquote:
Leersequote:
Dat komt door alle Aziatische mannetjes die te klein zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
als je het op mondiale schaal bekijkt ben ik gemiddeld ja, zelfs iets groter dan het gemiddelde
Ja!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
voel je je nu bedrogen ???![]()
![]()
sterkte met lereenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja!!!
Je krijg nog altijd geen kus.![]()
kan wel hoor als je zwanger bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet maar sommige merken slaan DD over en sommige niet, dus ik moet altijd passen
al hoewel ik er niet van uit ga dat je de ene keer ff "zwanger" bent en de andere keer weer nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kan wel hoor als je zwanger bent
wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent een chickquote:
Wtfquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan krijg je melk in je borsten misschien O_O?quote:
ah op die manier, lijkt me kut want haat passenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet maar sommige merken slaan DD over en sommige niet, dus ik moet altijd passen
wat heeft dat met bh's passen te makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan krijg je melk in je borsten misschien O_O?
ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah op die manier, lijkt me kut want haat passen
denk dat het gewoon raar is als ie boys kusjes gaat gevenquote:
Gast, ze is niet zwanger, en wordt geen tienermoederquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan krijg je melk in je borsten misschien O_O?
Nee hoor, op FOK! kan het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
denk dat het gewoon raar is als ie boys kusjes gaat geven
ze zei dat borsten niet van cupmaat konde veranderen en ik zei in welk geval dat wel konquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gast, ze is niet zwanger, en wordt geen tienermoeder
das waar ik geef appel ook telkens kusjesquote:
ik zei dat mijn borsten niet veranderden, alleen de maten die merken aanhoudenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze zei dat borsten niet van cupmaat konde veranderen en ik zei in welk geval dat wel kon
ga rukkenquote:
ZUCHT..quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze zei dat borsten niet van cupmaat konde veranderen en ik zei in welk geval dat wel kon
ik ben een autist ja, ik neem alles heel letterlijkquote:
Merk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben een autist ja, ik neem alles heel letterlijk
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat ik dat eens doen
[..]
ow oke :/ dan stop ik al
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben van plan om zo 11 uur te gaan slapen, morgen weer school en alles
uit nieuwsgierigheid, wat voor werk doe je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]lange dag?
Morgen weer vrij... sta wel paraat voor nooddienstje maar verwacht niet dat ik morgen opgeroepen word
Tot 4 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]lange dag?
Morgen weer vrij... sta wel paraat voor nooddienstje maar verwacht niet dat ik morgen opgeroepen word
Beveiligingquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid, wat voor werk doe je?
Uhhh doe een thuisstudie naast me werk.. puur om kennis op te doen want ik ga er toch niks mee doen (BOA) xDquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot 4 uur
Haha, studeer je of niet?
mmm dan maak je vast behoorlijk wat kilometers, ach ja zo kom je wel overalquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiliging![]()
Oproepbasis dus kan echt overal ingezet worden in heel Nederland..
Heb maar 1 vaste locatie en dat is de kuip bij thuiswedstrijden van Feyenoord
Maar je bent dus van plan om beveiliger te blijven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhhh doe een thuisstudie naast me werk.. puur om kennis op te doen want ik ga er toch niks mee doen (BOA) xD
Klopt maar krijg 19 cent per kilometer en rij een Peugeot 107 dus maak er winst opquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mmm dan maak je vast behoorlijk wat kilometers, ach ja zo kom je wel overal.
werd je vandaag ook opgeroepen voor de wedstrijd?
ooo das wel mooi dan. toch lijkt het me niet heel fijn zoveel in de autoquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar krijg 19 cent per kilometer en rij een Peugeot 107 dus maak er winst op
En ja, maar sta voor elke wedstrijd van Feyenoord ingeplanned dus wist dit allang!
Ja en Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je bent dus van plan om beveiliger te blijven?
Ik vind auto rijden heerlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ooo das wel mooi dan. toch lijkt het me niet heel fijn zoveel in de auto
Nicequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja en NeeHeb nu weer sollicitatie lopen bij Haaglanden Bureau orde en bewaking (zijtak politie) valt onder andere beveiliging op ambassades onder maar ook arrestanten zorg enzo..
Wil uiteindelijk denk toch nog richting de politie gaan
ach ja dat+ je maakt er winst op. al met al zou het wel te doen zijn danquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind auto rijden heerlijkmuziek aan en lekker ontspannen haha
onder andere jij, en appelquote:
En wat voegt dat toe?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
onder andere jij, en appel
meer gesprekspartnersquote:
Slowpoke..quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
o fuck yeah, ik heb me eerste 1000 posts.
had halverwege dit jaar fok aangemaakt en niet gebruikt. doe pas sinds 2 weken echt wat met fokquote:
Slechte beslissingquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
had halverwege dit jaar fok aangemaakt en niet gebruikt. doe pas sinds 2 weken echt wat met fok
klopt, het is veel te leukquote:
Precies hetzelfde verhaal hierquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
had halverwege dit jaar fok aangemaakt en niet gebruikt. doe pas sinds 2 weken echt wat met fok
uren lang op een forum zitten vervelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt, het is veel te leuk
wat moet je anders man, de ene gaat gamen de ander gaat tv kijken en ik ga fokkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
uren lang op een forum zitten vervelen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
o fuck yeah, ik heb me eerste 1000 posts.
gamen al gedaan tv kijken is saai, fokken ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat moet je anders man, de ene gaat gamen de ander gaat tv kijken en ik ga fokken
jezus wat ben jij negatiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gamen al gedaan tv kijken is saai, fokken ook
Dat ben ik niet, zo is het gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jezus wat ben jij negatief
eens en alles is zo hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, zo is het gewoon
voordat jij in de sc was, leefde het hier ook welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben iedereen en ik ben nog wakker.
word alleen maar waarheid dusquote:
je ziet toch niet echt wat er in die tent gebeurd?quote:
LIEF DAGBOEKquote:
Nope.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je ziet toch niet echt wat er in die tent gebeurd?
als je het aan mij vraagt doe ik doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
word alleen maar waarheid dus
en hoe wil je bewijzen dat je het echt doet danquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je het aan mij vraagt doe ik doen.
Toen mijn konijn werd opgegeten door de hond van de buren omdat ik het gat dat ze hadden gegraven niet dicht had gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nou
Het moment in je leven wanneer je je het meest schuldig voelde?
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ah het spel creativiteit, opscheppen of waarheid
Doen is meestal een topic maken of een reactie plaatsen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en hoe wil je bewijzen dat je het echt doet dan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen mijn konijn werd opgegeten door de hond van de buren omdat ik het gat dat ze hadden gegraven niet dicht had gemaakt.
(Al was is toen 8...)
best zieligquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen mijn konijn werd opgegeten door de hond van de buren omdat ik het gat dat ze hadden gegraven niet dicht had gemaakt.
(Al was is toen 8...)
quote:
quote:
Maar minder toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
voordat jij in de sc was, leefde het hier ook wel
Maar ze wisten niet dat je konijn los kon toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de schuld van mijn buren want ze lieten de hond met opzet los, maar toch.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar minder toch.
Wat doe je laatst tijd gemeen.
jij heb echt antidepressiva nodig manquote:
hij blowt zatquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij heb echt antidepressivum nodig man
Ze wisten dat mijn konijn los liep ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ze wisten niet dat je konijn los kon toch?
Hoe kom je daarbijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij heb echt antidepressivum nodig man
Vis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoezo?
haring eten mensen ook rauw, het gekke is ik heb nog nooit een haring gegeten
hij word alleen maar negatief van blowen volgens mijquote:
dtquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hij word alleen maar negatief van blowen volgens mij
Serieus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
fuck het is al best laat ik ga zo maar denk ik naar bed
Tuurlijk niet die 2 joints in 2 dagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hij word alleen maar negatief van blowen volgens mij
ik moet om half 7 uit bed >_<quote:
dat laatste, doe het niet , ik krijg erg terminale schildklierkanker vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet om half 7 uit bed >_<
Ik om 5 voor 8quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet om half 7 uit bed >_<
je bedoelt fokken in bed ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
dat laatste, doe het niet , ik krijg erg terminale schildklierkanker van
woon jij zo dicht bij je school dan ?quote:
Bedoel je voor vliegtuigen of om erin te zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:48 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die bang zijn voor vliegtuigen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je bedoelt fokken in bed ?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet om half 7 uit bed >_< <<<
5 minuutjes rijden ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
woon jij zo dicht bij je school dan ?
Er in te zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bedoel je voor vliegtuigen of om erin te zitten?
voor mij is het 7 en halve kilometer en over een brug, nog goed te doen dat welquote:
Zielige jij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
voor mij is het 7 en halve kilometer en over een brug, nog goed te doen dat wel
wacht, vind jij vliegtuigen eng?quote:
geef me een kusje dan ben ik niet zielig meerquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geef me een kusje dan ben ik niet zielig meer
helemaal met je eens, alhoewel jij en ik als jongeren niet zelf met het vliegtuig op vakantie gaan onze ouders nemen ons mee. dus als iemand van 15 nog nooit met vliegtuig weg geweest is, dan is dat niet zijn/haar schuldquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En mensen die nog nooit met een vliegtuig op vakantie zijn geweest zijn ook klachtwaardig.
Ouders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
helemaal met je eens, alhoewel jij en ik als jongeren niet zelf met het vliegtuig op vakantie gaan onze ouders nemen ons mee. dus als iemand van 15 nog nooit met vliegtuig weg geweest is, dan is dat niet zijn/haar schuld
Niet eng, maar ik heb altijd wel zo'n gedachte in me achterhoofd als ik een vliegtuig betreed. Je bent afhankelijk van iemand anders en die weer van een machine. En je bent ergens waar je normaal nooit bent, in de lucht. Je kan er niet zomaar uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wacht, vind jij vliegtuigen eng?
doe je niks aan héquote:
Er is een grotere kans dat je een ongeluk met ee n auto krijgt jwz.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet eng, maar ik heb altijd wel zo'n gedachte in me achterhoofd als ik een vliegtuig betreed. Je bent afhankelijk van iemand anders en die weer van een machine. En je bent ergens waar je normaal nooit bent, in de lucht. Je kan er niet zomaar uit.
mmm dat is wel waar, toch zou ik je er niet te druk over maken hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet eng, maar ik heb altijd wel zo'n gedachte in me achterhoofd als ik een vliegtuig betreed. Je bent afhankelijk van iemand anders en die weer van een machine. En je bent ergens waar je normaal nooit bent, in de lucht. Je kan er niet zomaar uit.
auto is minder vaak dodelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er is een grotere kans dat je een ongeluk met ee n auto krijgt jwz.
Maar daar heb je zelf nog een beetje controle over, dat is geruststellender.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er is een grotere kans dat je een ongeluk met ee n auto krijgt jwz.
Der zijn ook mensen die geen rijke ouders hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En mensen die nog nooit met een vliegtuig op vakantie zijn geweest zijn ook klachtwaardig.
bedoel gebeurt niet iedere dag dat je met 250 andere mensen van 10 kilometer hoogte naar beneden flikkertquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
auto is minder vaak dodelijk
Niet als je bij-rijder bentquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar daar heb je zelf nog een beetje controle over, dat is geruststellender.
Nee inderdaad, maar die gedachte schiet me toch altijd te binnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mmm dat is wel waar, toch zou ik je er niet te druk over maken hoor
zou je dat nou wel doen, ga eens voor jezelf na wat je dan allemaal moet regelenquote:
Ik ga ieder jaar met het vliegtuig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Der zijn ook mensen die geen rijke ouders hebben
Wij hebben geld daar niet van (nee niet rijk ofzo.) maar ben tot vorig jaar ook nooit wezen vliegen
Maar me moeder en ik hadden ineens zin om gezellig met zun 2e naar turkije te gaan dus dat hebben we toen maar gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |