SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers gewenst.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
van die mensen weiger ik het bestaansrecht te erkennenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon geen correcte gamers
je hoort het Hypo, als je ooit iel eens wilt zien moet je toch maar eens een keer gamenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
van die mensen weiger ik het bestaansrecht te erkennen
ik wou haar net gewoon quoten en zeggen dat ik haar sarcasme wel grappig vond en toen sloot dat kut topicquote:
Heppie weet je zeker dat ik iel ooit wil zien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je hoort het Hypo, als je ooit iel eens wilt zien moet je toch maar eens een keer gamen
ik hou je scherp poes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dat weet jij natuurlijk weer zo goed om me zoals altijd aan te vallen.
dat denk ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie weet je zeker dat ik iel ooit wil zien?
Welke maat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging vandaag nieuwe bh's halen en ik heb nu opeens een andere maat
Hou eens op met haten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wou haar net gewoon quoten en zeggen dat ik haar sarcasme wel grappig vond en toen sloot dat kut topic
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie weet je zeker dat ik iel ooit wil zien?
quote:
dat momentquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging vandaag nieuwe bh's halen en ik heb nu opeens een andere maat
vind je dit al haten...... wij gaan het nog leuk krijgen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |