SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutusers gewenst.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 21:25:45 ]
Ik mag altijd al drinken van mijn ouders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik dronk voor het eerst toen ik 14 was![]()
Hey ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik dronk voor het eerst toen ik 14 was![]()
lastig menneke geweest vroeger?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn eerste sigaret was in groep 8.
Vanaf mijn 15de mijn eerste joint.
En gewoon vanaf 16 alcohol.
jouw ouders zijn echt jostis he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag altijd al drinken van mijn ouders.
maaruh echt dronken of gewoon een biertje of wa?quote:
Als ik maar niet dronken word enzo. jwz.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jouw ouders zijn echt jostis he?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jouw ouders zijn echt jostis he?
Ik ga om 10 uurquote:
het is gewoon slecht voor jequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik maar niet dronken word enzo. jwz.
Om 10 uur in bed jaquote:
Nee totaal niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lastig menneke geweest vroeger?
Ik ook niet, maar wel heel erg aangeschoten geweest waardoor ik van alles ging lullen tegen de man van een snackbarquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nog nooit gekotst van drank gelukkig
Dit klinkt al heel anders ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om 10 uur in bed jadan GoT kijken / DM'en vervolgens slapen
herkenbaar dat soort dingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel heel erg aangeschoten geweest waardoor ik van alles ging lullen tegen de man van een snackbar
dan is het best logisch, vaak worden jongeren juist lastig als iets niet mag van de ouders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
En mijn ouders weten dat ik af en toe een jointje rook.
Ik euh jaquote:
Nee, nooit dronken geweest waardoor ik moest kotsen en volgende dag super veel hoofdpijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maaruh echt dronken of gewoon een biertje of wa?
neem er 2 jij moet aankomenquote:
Ik gedraag mij gewoon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan is het best logisch, vaak worden jongeren juist lastig als iets niet mag van de ouders.
Lekker gezond ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
neem er 2 jij moet aankomen
Als je op je 14e voor het eerst gedronken bent ben je een alcoholist? Oh. Fuck.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
pffft allemaal alcoholisten hier
dan moet je pz en sv eens ontmoetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Nee, ik probeer juist af te vallen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
neem er 2 jij moet aankomen
mmm dan is er niks mis mee toch, ikzelf drink echt nooit weet ook nie waarom. vind het niet nodig denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, nooit dronken geweest waardoor ik moest kotsen en volgende dag super veel hoofdpijn
Maar ik durf nu dus niet meer terug daarquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
herkenbaar dat soort dingen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je op je 14e voor het eerst gedronken bent ben je een alcoholist? Oh. Fuck.
mafkeesquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik probeer juist af te vallen.
Ik ga aan iedereen hangen en random lullenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik durf nu dus niet meer terug daar
En ik ga altijd heel scheef lopen
anorexia is wel gezond wil je zeggen XDquote:
Met je gummibear-wodka-singstar feestjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je op je 14e voor het eerst gedronken bent ben je een alcoholist? Oh. Fuck.
pak 15 boterhammen met vleeswaren ofzo danquote:
Ik vind het gewoon gezelligquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mmm dan is er niks mis mee toch, ikzelf drink echt nooit weet ook nie waarom. vind het niet nodig denk ik
Dat is geniaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met je gummibear-wodka-singstar feestjes
Ik zit nog vol van de lasagne, ik pak wel een glaasje water.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
pak 15 boterhammen met vleeswaren ofzo dan
Ja en dan volgende dag terug horen wat je allemaal wel niet gezegd hebt zeker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga aan iedereen hangen en random lullen
neem melk, is beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van de lasagne, ik pak wel een glaasje water.
Gewoon goede voedingsstoffen binnenkrijgen. Eet een boterham of zo. Koekjes en vet eten om aan te komen is echt slecht voor je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
anorexia is wel gezond wil je zeggen XD
Ik zeg toch niet dat het een slecht iets isquote:
Oshit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon goede voedingsstoffen binnenkrijgen. Eet een boterham of zo. Koekjes en vet eten om aan te komen is echt slecht voor je.
geloof mij ik weet daar echt alles vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon goede voedingsstoffen binnenkrijgen. Eet een boterham of zo. Koekjes en vet eten om aan te komen is echt slecht voor je.
Je PI zegt andersquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een slecht iets is
Ik heb wel Guitar Hero hier
Want?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof mij ik weet daar echt alles van
Ja en dan denken "neeeeee wat heb ik gedaan"quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en dan volgende dag terug horen wat je allemaal wel niet gezegd hebt zeker?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Francisco Lechowski is een seksgod.
heb een voedingsschema en ga 3 x per week naar de sportschool en lees zo'n beetje alles wat er te vinden valt over voedingquote:
Zo vat je dat opquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je PI zegt andersverder drink ik nooit veel
![]()
dat is nog moeilijker
En jij eet de hele dag door koekjes en gaat dan sporten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben zo'n waus die met een voedingsschema leeft en 3 x per week gaat sporten XD
En vervolgens word je nog gepest door je vrienden voor paar uurtjes?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja en dan denken "neeeeee wat heb ik gedaan"
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo vat je dat opweet ik
Ik heb het ook al jaren niet meer gedaanallebei slecht beginnen dus
nee, eet pasta vis boterhammen kalkoenfilet eieren brinta kwark noten etcquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En jij eet de hele dag door koekjes en gaat dan sporten?
Oké prima.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, eet pasta vis boterhammen kalkoenfilet eieren brinta kwark noten etc
ja ik word nog steeds dagelijks herinnerd aan sommige dingen die ik heb gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En vervolgens word je nog gepest door je vrienden voor paar uurtjes?
Herkenbaar ja
quote:
Usherquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb niks met negers, maar Usher heeft echt iets
ja, fucking veel geld heeft iequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb niks met negers, maar Usher heeft echt iets
Ik aan iets wat ik had gezegdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik word nog steeds dagelijks herinnerd aan sommige dingen die ik heb gedaan
Niet alles easy spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet al te vaak hoorHard was het beste wat ik kon halen, nu mag ik van geluk spreken als ik medium aankan
Ik roep ongeveer 10x per minuut YOLO als ik dronken benquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik aan iets wat ik had gezegd
Ach, YOLO en alles
Sowieso negersquote:
YOLOquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik roep ongeveer 10x per minuut YOLO als ik dronken ben
Hèhèquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kijk man, dat is nou een goed beginquote:
Jij gaat net als ik een hardcore gamer wordenquote:
Weetiktoch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kijk man, dat is nou een goed beginben trots op je
Join the clubquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
lol uurtje geleden wist ik niet eens wat slowchat was en nu kan ik er nie mee stoppen >_<
Ik denk het niet nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij gaat net als ik een hardcore gamer worden
gewoon sarcastisch 'el oh el'quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
herkenbaar, maar dan meer "looooooool lolololol"
Oke nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de meetquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
herkenbaar, maar dan meer "looooooool lolololol"
oh godquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de meet
Ik discrimineer niet ik heb gewoon niets met negersquote:
ben het ook met je eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Fijn dat je het eens met mij eens bent.
voor het eerstquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Fijn dat je het eens met mij eens bent.
hequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef krullenbolletje het volgende:
dan moet je pz en sv eens
dat is discrimineren aapjequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet ik heb gewoon niets met negers
watquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Iemand die ik ken, zegt altijd: mijn moeder is zo'n slet als hij aangeschoten is![]()
Je gaat ervan genieten.quote:
nee jij moet dat lolquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
vreetzak!
O wacht, jij moet juist bijkomen!
ETEN JIJ!
Ik zeg dat sowieso altijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Iemand die ik ken, zegt altijd: mijn moeder is zo'n slet als hij aangeschoten is![]()
NEIN!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben het ook met je eenskrijg ik nu een kusje
Gaan we Warhammer doen tochquote:
weeeeeh nu moet ik huilen hoorquote:
ga dan sporten kneusquote:
Ik ook, ik hou niet van kwetsen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
weeeeeh nu moet ik huilen hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
iets te lange, natte tongzoen terug
YES dankjewel manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, ik hou niet van kwetsen.
kus
Waarom zou ik dat zijn?quote:
kan best met jou lengte jaquote:
Je weet het verhaal erachter al.quote:
Weetiktoch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kan best met jou lengte ja
je zegt het alsof meer mensen dat ooit hebben gezegd tegen hemquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha pannekoekeneter vind AppelCake nu al een kneus
Ik ben sowieso raarquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mensen zijn raar als ze dronken zijn
terecht welquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha pannenkoekeneter vind AppelCake nu al een kneus
Hou eens op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha pannenkoekeneter vind AppelCake nu al een kneus
Ik zal 'm eens in je nek leggen.quote:
En dat is ook wel zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je zegt het alsof meer mensen dat ooit hebben gezegd tegen hem
Duhhhhhquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je zegt het alsof meer mensen dat ooit hebben gezegd tegen hem
Nee. Ik weet alleen nog dat het vaag was. En dat ik de slappe lach kreeg toen je zo'n filmpje liet zien ervan.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen nog dat het vaag was. En dat ik de slappe lach kreeg toen je zo'n filmpje liet zien ervan.
hahaha baas, ook al zo'n fokker met een van 30 CM jij?quote:
ja sorry hoor ben nieuw hierquote:
Weet ik nog niet. De dag erna feestje tot 7:00. Als ik ga dan blijf in in ieder geval niet slapen.quote:
zijn we allemaal wel een beetje heurquote:
Nee ga weg. Niemand kent jou. Niemand mag jou.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ga weg.
Wie ben jij?
Niemand moet je.
(of zoiets, hoe ging het ook weer hypo?)
kom maar welquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. De dag erna feestje tot 7:00. Als ik ga dan blijf in in ieder geval niet slapen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ga weg. Niemand kent jou. Niemand mag jou.
Dat is hem
Diameter jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hahaha baas, ook al zo'n fokker met een van 30 CM jij?
Geeft niet, je moet het verhaal ook niet serieus nemen anders heb je bij veel dingen eenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kon het niet serieus nemen. Sorry man.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. :$::$::$: xx je mannetje
jij valt flauw als je opgewonden raakt manquote:
Nee goed dat had ik al doorquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet, je moet het verhaal ook niet serieus nemen anders heb je bij veel dingen eenbij
altijd togquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denk ik. Zo niet, dan ben ik altijd nog in je hart aanwezig.
Met wollah erachter aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Preferabel met buitenlands accent. Voor het extra effect.
spaghettivreter ofzow zei die netquote:
Moet nog gebeuren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij valt flauw als je opgewonden raakt man
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denk ik. Zo niet, dan ben ik altijd nog in je hart aanwezig.
doe lullig terug danquote:
moet vroeg naar bedquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of zal ik je vanaf nu gaan stalken?
Lol wacht wat? Partner?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen tegen je partner.
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb nog niet gepost in NB dacht ik vanavond.
We beginnen wel wat een beetje metquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat, eh, gamen echt mijn ding is nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gamingWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
niet van jou en mijquote:
Naakte Boerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
newbie question nummer 2 van vandaag wat is de NB?
Nachtbagger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
newbie question nummer 2 van vandaag wat is de NB?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We beginnen wel wat een beetje metik heb werkelijk geen idee wat je allemaal zegt, maar is goed joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gamingok.
quote:
ze zegt net van niet kneusquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
ze zegt net van niet kneus
Wat is nu dan niet normaal schat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet jij maar normaal doen schat.
jij vind het best leuk als ik hem kneus noem geloof ikquote:
Gister een uur geleden zei ze van wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
ze zegt net van niet kneus
Mario Kart etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat je allemaal zegt, maar is goed joh.
Oké ik zeg het een keer: je bent soms best irritant, en kinderachtig met je PI meteen duimpje omlaag en alles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is nu dan niet normaal schat?
Ik heb nog niets slechts gedaan vandaag?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu ga je toch niet stiekem je dak insmeren met zeep, he?
dat is om jou wat beter laten te voelen kerel, ze meent het nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gister een uur geleden zei ze van wel.
Sinds 3 uur geledenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn autistenhart viel iets op. Sinds wanneer heb jij een abo?
je hebt me doorquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu ga je toch niet stiekem je dak insmeren met zeep, he?
huh???????????quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ik zeg het een keer: je bent soms best irritant, en kinderachtig met je PI meteen duimpje omlaag en alles.
En jouw asian fetisj maakt me bang.
En ik heb verdomme geen dubbel dd
dus stop met dat overal te vermelden.
Wie heb jij inmiddels geblocked?quote:
Ik heb dat al een uur niet gezegd hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ik zeg het een keer: je bent soms best irritant, en kinderachtig met je PI meteen duimpje omlaag en alles.
Oh okéquote:
AA eerderquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je probeert te hardquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En wie ben jij dan
hoe weet je dat zo zeker
vind je dat geen compliment dan ??quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon geen correcte gamersquote:
Wauw, wat een eer voor mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb dat al een uur niet gezegd hoor.
doe ik niet aanquote:
ja maar neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |