SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
Ik ook, bedoelde 2 matrassen op elkaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gewoon eenpersoonsbed, maar ik lig altijd in een hoekje (als een autist hi ha ho)
Ze deed alsof ze hem castreerdequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kan haar gestoord noemen, maar ze is gewoon verschrikkelijk slim en heeft hem alleen maar psychisch gemarteld. Hij heeft alles zelf gedaan op het eind. En zonder dat meisje hadden ze hem nooit gevonden.
Slaapt dat lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook, bedoelde 2 matrassen op elkaarHad ik maar een 2 persoonsbed
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wees blij dat ik ben gestopt met kapen.
Best wel, een wat harder matras met van die spiralen, en dan een zacht matras erbovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaapt dat lekker?
Haha, ik zou het ook wel willen ja
Maar is jouw bed dan niet super hoog?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Best wel, een wat harder matras met van die spiralen, en dan een zacht matras erboven
Oké oke, lafjoequote:
Dat is niet eerlijk? Eerlijk? Is het eerlijk dat dat meisje is vermoord? Is het eerlijk dat hij daar ongestraft mee weg zou komen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze deed alsof ze hem castreerdenu ben ik geen man, maar dat lijkt me vrij klote (ja snap je? Klote.. ha ha..)
Ze chanteerde hemdat is niet eerlijk.
lafjoe2quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar is jouw bed dan niet super hoog?
[..]
Oké oke, lafjoe
Jij doet steeds een hartje emotie als je mij username zegtquote:
Vermoedelijk hehquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk? Eerlijk? Is het eerlijk dat dat meisje is vermoord? Is het eerlijk dat hij daar ongestraft mee weg zou komen?
Ik zie het meer als gerechtigheid, maar dan wel in een extreme manier.
Ja. Blij?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jij doet steeds een hartje emotie als je mij username zegt
Vermoedelijk, maar wat is het verschil. Hij stond er ieder geval bij en keek ernaar, vrijwillig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vermoedelijk hehdat was niet 100% zeker.
ja nou ja. Maar dat meisje op het laatste moment ook terugnemen dat ze had beloofd dat niemand achter zijn geheimen zou komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vermoedelijk, maar wat is het verschil. Hij stond er ieder geval bij en keek ernaar, vrijwillig.
Ja natuurlijk en dus? Hij heeft zichzelf vermoord, het enige wat het meisje deed is hem ermee confronteren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja nou ja. Maar dat meisje op het laatste moment ook terugnemen dat ze had beloofd dat niemand achter zijn geheimen zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |