Dat doe ik dus ook. En vind het dan ook prima als zij zeggen dat ze dan niet verder willen daten. Maar ik heb het dus over de fase van het daten (de eerste paar keer dat je afspreekt en je nog niet zeker weet of je elkaar wel echt leuk vindt). Is het dan zo uitzonderlijk dat je ook met andere mensen afspreekt? Misschien zit daar wel iemand tussen met wie het gelijk raak is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef dude1960 het volgende:
Ik vind dat je het diegene moet vertellen, zodat de persoon die je date zelf kan beslissen of ie ermee akkoord gaat.
Waarom wil je weten hoe anderen hier over denken, gaat toch niemand wat aan hoe en wat jij date en hoeveel tegelijkertijd...quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:55 schreef ExtremeRed het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. En vind het dan ook prima als zij zeggen dat ze dan niet verder willen daten. Maar ik heb het dus over de fase van het daten (de eerste paar keer dat je afspreekt en je nog niet zeker weet of je elkaar wel echt leuk vindt). Is het dan zo uitzonderlijk dat je ook met andere mensen afspreekt? Misschien zit daar wel iemand tussen met wie het gelijk raak is.
En nogmaals, op het moment dat er echt gevoelens komen hou ik ook op met het daten van andere mannen, het gaat echt om die allereerste ontdekkingsfase.
Het iz zelfs zo dat er wel eens gezegd is dat ze wel verder willen daten, maar eigenlijk al wel weten dat er verder niks uit gaat voortvloeien en dan dus toch vinden dat ik niet met andere mannen zou moeten afspreken. Dan houdt het voor mij dus eigenlijk ook al wel op.
Ik ben gewoon benieuwd of veel mensen vinden dat ook als je date je het bij één iemand per keer zou moeten houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:58 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Waarom wil je weten hoe anderen hier over denken, gaat toch niemand wat aan hoe en wat jij date en hoeveel tegelijkertijd...
Je wil gewoon over jezelf pratenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:59 schreef ExtremeRed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd of veel mensen vinden dat ook als je date je het bij één iemand per keer zou moeten houden.
Nieuwsgierigheid...
Hahaha, en wat dan nog? Als je haar niet interessant genoeg vindt om over te praten reageer je toch niet.quote:
Precies. Maar je vindt dus wel dat je meerdere dates naast elkaar kan hebben zonder dat je daar schuldig over zou moeten voelen. Volgens mij weet je het ook vaak wel na een paar dates, maar niet iedereen is daar even duidelijk over.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef dijon het volgende:
OT: Ik denk dat je redelijk snel door hebt of je iemand interessant genoeg vindt (1 tot 3 dates?), op zo'n moment zou ik de anderen afkappen. En tja vertellen, zodra het ter sprake komt kun je er toch eerlijk over zijn? Je hoeft niet op je voorhoofd te schrijven dat je morgen nog een ander afspraakje hebt, zou me daar als man niet gemakkelijk bij voelen.
Wat bedoel je met serieel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:24 schreef dawg het volgende:
meerderen tegelijk daten vind ik iets van wanhoop in zich hebben, en dat het niet om een persoon zelf gaat maar meer om het spel etc. daar pas ik voor, wanhoop is een grote afknapper. een nummer zijn ook.
exclusief hoeft niet, maar doe het dan serieel.
ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef ExtremeRed het volgende:
[..]
Dus geen andere date plannen wanneer je nog een date hebt staan?
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hangt er ook vanaf met wat voor mannen je date.. Ik date alleen met jongens met wie ik al een klik heb, eigenlijk nooit met iemand die ik gewoon een keer heb ontmoet en verder geen gevoel bij heb.
En zou dus niet snel nog met anderen daten als ik al een klik met diegene voel, maar dat is ook grotendeels omdat ik er weinig behoefte aan heb.
Vind wel dat als je een date of twee met iemand hebt gehad dat jij en die ander op dat moment prima nog een keer met iemand anders kunnen zoenen/daten/whatever zonder dat elkaar iets te verwijten valt.
Ja nouja dan zie ik echt niet wat er verkeerd aan is. Ik zou op een eerste date ook niet aangeven dat ik ook dates met anderen in de planning heb staan, is alleen maar beledigend tegenover je date en totaal geen boeiende informatie.. Als na twee dates blijkt dat de klik er is zul je toch niet nog maandenlang met anderen gaan daten neem ik aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:57 schreef ExtremeRed het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Ik date ook wel eens mannen alleen om te kijken of die klik er is. Dan heb je elkaar bijv. alleen even kort gesproken een keer eerder.
Dat niet nee, maar er word dus wel eens naar gevraagd en dan ben ik er wel eerlijk over. Van die mannen die vragen; date je veel? en vervolgens door blijven vragen tot de vraag of ik nog andere dates gepland heb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nouja dan zie ik echt niet wat er verkeerd aan is. Ik zou op een eerste date ook niet aangeven dat ik ook dates met anderen in de planning heb staan, is alleen maar beledigend tegenover je date en totaal geen boeiende informatie.. Als na twee dates blijkt dat de klik er is zul je toch niet nog maandenlang met anderen gaan daten neem ik aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |