Als je aantekeningen wilt maken moet je geen tablet kopen. Dan moet je gewoon een laptop kopen. Zwaar kut om dingen over te typen op een tablet. Je kan er een toetsenbord bijkopen maar dan heb je eigenlijk al een laptop.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor college, aantekeningen dus?
Transformer of note.
Je wil gewoon een toetsenbordje hebben bij zoiets. Daarnaast gaat de batterij van de transformer een eeuwigheid mee (1 dag colleges minimaal). Let er wel even op de dat de productiviteit nog wel iets te wenden overlaat in vergelijking met een laptop (opmaak vooral).
Bij minder budget evt een TF300 of TF101 op marktplaats (of hier in V&A) op de kop tikken.
[..]
Bij OEMS wel, bij de merken vaak niet.
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als je aantekeningen wilt maken moet je geen tablet kopen. Dan moet je gewoon een laptop kopen. Zwaar kut om dingen over te typen op een tablet. Je kan er een toetsenbord bijkopen maar dan heb je eigenlijk al een laptop.
Transformer werkt overigens redelijk. Jaar met veel plezier gebruikt voor aantekeningen. Grootste voordeel is klein + batterij. Dat kan geen enkele laptop/netbook voor 500 euro.quote:et er wel even op de dat de productiviteit nog wel iets te wensen overlaat in vergelijking met een laptop
Allemaal mee eens. Inmiddels de Cube u30gt 10 inch ontvangen: mooi spul hoor! Gaat helaas naar de schoonouders: ik denk maar niet dat ik vertel dat ik em al heb.....kan ik er een weekje mee spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:12 schreef shiznuts het volgende:
De Nexus 7 heeft dat vast wel.
Verder mijn Ainol Novo7 Fire ook.
Qua productiviteit ben ik het natuurlijk eens met wat gezegd wordt, neem die wijsheid ook alsjeblieft aan. Een tablet is voornamelijk een easy going toevoeging op je bestaande personal computer. Het is geen totaaloplossing of vervanging voor een compleet systeem en zal helaas nooit zo productief zijn. Tablets zijn erg intuïtief voor touchscreenoperation ingesteld, maar het daadwerkelijk tekstverwerken, aantekeningen maken en dergelijke met een onscreen toetsenbord is niet echt ideaal. Het helpt zeker een mooi dockingstation aan te schaffen zoals bij Asus' Transformer-series, maar dan beperkt de software weer, om de suites express lichtgewicht zijn gehouden en missen de volledige functionaliteit en mogelijkheid in productiviteit van volledige systemen.
Had je hem op bic besteld? hoeveel gb? en is het een ips schermpje? sommige waren namelijk MVA heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Allemaal mee eens. Inmiddels de Cube u30gt 10 inch ontvangen: mooi spul hoor! Gaat helaas naar de schoonouders: ik denk maar niet dat ik vertel dat ik em al heb.....kan ik er een weekje mee spelen
Fire is onderweg. Die wil ik gaan gebruiken voor streaming audio (thuis/auto). Maar het valt mij gewoon op dat bluetooth op heeeeel weinig 7-incher zit.
Je bent de eerste ermee meen ik. Ga gewoon ff de fora af waar ze aan development doen. Zoals http://forum.xda-developers.com en www.slatedroid.com . Zul je dan een topic moeten vinden, of i.i.g. dat met je processor te maken heeft. Wij kunnen je hier in ieder geval geen gepaste antwoorden gaan geven, die moet je toch zelf in tabletspecifieke threads opdoen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef Peunage het volgende:
Mijn Cube u9GT4 is binnen. Prachtig apparaat
Weet iemand waar ik ROM's voor deze tablet kan vinden?
Er is 1 fix geweest dat bijna alle problemen van de Fire heeft verholpen, behalve het plopgeluid bij het aan en uitzetten van de tablet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:41 schreef Quir het volgende:
De Fire is binnen. Alleen komen er allemaal geluiden uit terwijl ik het geluid uit heb staan, lijkt haast mechanisch. Wanneer ik op home of terug duw een trillend geluid, en vaak harde plopjes bij het aantikken van letters of links. Is dat normaal en is er een fix voor?
http://www.slatedroid.com/forum/385-ainol-novo-7-fire/quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Quir het volgende:
Ik ga zo verder zoeken, of heb je toevallig een handige link voor me klaar?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Had je hem op bic besteld? hoeveel gb? en is het een ips schermpje? sommige waren namelijk MVA heb ik gelezen.
Misschien een kort reviewtje? Doet alles het naar behoren etc?
Ik heb de 16Gb versie. Alles ziet er snel en gelikt uit. Er zit een nieuw WIndows 8 interface op (heet geloof ik Metro UI). Hij komt van Banggood en met een speciale coupon besteld voor 150 euro. Uiteindelijk met DHL verzonden en binnen een week bezorgd. Trackingnummer eindige op DE dus misschien dat er in DLD ook een magazijn is. Ik hoefde geen kosten aan de postbode te betalen. MVA zegt me niets......quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Had je hem op bic besteld? hoeveel gb? en is het een ips schermpje? sommige waren namelijk MVA heb ik gelezen.
Misschien een kort reviewtje? Doet alles het naar behoren etc?
Ik heb er in ieder geval een andere firmware op gegooid. Ben nu bezig met de mosquito fix (zodra ik door krijg hoe ik in godsnaam door het boot/update-menu navigeer), daarna het plop geluid opzoeken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef marco_sire het volgende:
[..]
http://www.slatedroid.com/forum/385-ainol-novo-7-fire/
Hier staat alles. Het dode touchscreen-probleem is inmiddels verholpen. Popgeluid ook geloof ik. Je moet je maar even inlezen. En dan kom ik volgende week info bij jou inwinnen als de mijne binnen is
[..]
[..]
Ik heb de 16Gb versie. Alles ziet er snel en gelikt uit. Er zit een nieuw WIndows 8 interface op (heet geloof ik Metro UI). Hij komt van Banggood en met een speciale coupon besteld voor 150 euro. Uiteindelijk met DHL verzonden en binnen een week bezorgd. Trackingnummer eindige op DE dus misschien dat er in DLD ook een magazijn is. Ik hoefde geen kosten aan de postbode te betalen. MVA zegt me niets......
Lekker krachtig dusquote:Op woensdag 14 november 2012 13:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit en dit (hoewel nauwelijks/geen nieuws) zijn je vast al bekend gok ik. (aangezien jij ook met onleesbare Chinese sites e.d. op de proppen komt.)
[..]
4412. Dus exact dezelfde als in de Samsung Galaxy S3, Note 2, Note 10.1.
Het is nu vrijwel zeker dat de batterij verbeterd wordt, hopelijk kleine kans dat de HD versie met HDMI-poort komt en iemand zei dat op de HK Electronics show de HD versie een 10.000mAh accu had. Was 't maar waar...
[ afbeelding ]
Wie kan er Manderijn en ontcijferd wat er bij die 'klep' staat?![]()
Laat dat ding toch eens uitkomen en zekerheid hebben hoe en wat. Ik wil 'm hebben!
Hopelijk lukt het ontwikkelaars om er ook Android 4.2 erop te zetten. Multi-user support is wat mij betreft gewoon noodzakelijk op een tablet. (Ikzelf als admin met privé-mails e.d) en een 2e user zonder dat soort persoonlijke instellingen. Wel nodig als dit ding overal door huis gaat slingeren)
[..]
Bron: Android.com
Weet je nietquote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook wel echt zo'n grote accu of is het met zoveel chinese accu's dat er een groot getal op staat maar het in werkelijkheid maar een kleine inhoud heeft.
wel irritantquote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Foei, deze is echt heel erg lelijk
EDIT: Wat zit de quote knop toch weer dicht bij de edit knop hé![]()
Meeste 10" tabs hebben 7200 mAhquote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De pre-order staat er alvast: http://lightake.com/detail.do/sku.59308 .
Ik zou 'em denk ik eerder via een Taobao-agent halen echter. Er is nu ook een eigen sectie voor Exynos-tablets op Slatedroid (merkte ik gisteren): http://www.slatedroid.com(...)ad-core-cpu-devices/ , daar had iemand het ook al over 10000mAh. Zou leuk zijn, want 5400mAh.. dat durf ik niet aan.
Pic?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef Quir het volgende:
Shiz, hoesje zit best goed. Alleen zit de camera voor een beetje ongemakkelijk, maar het werkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |