Goede vraag, CES komt er weer aan. hopelijk dan meer nieuws!quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Yi-Long het volgende:
Samsungs? Hogere resolutie schermen? Nieuwe!? Iets over bekend? Iemand?
quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Cube mini. De window is volgens Janesh wel de beste tablet in de 7'' sector op dit moment, maar net zo als je zegt geen BT. (al gebruik ik het zelf nooit).
[..]
Kijk daar hebben we wat aan...Je hebt in ieder gevaal keuze zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-11-2012 14:59:58 ]
wat is TW?quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede vraag, CES komt er weer aan. hopelijk dan meer nieuws!
Samsung zal waarschijnlijk wel komen met een tegenhanger van de Nexus 10. Geen idee hoe die gaat draaien met TW erbovenop.
TouchWiz e.dquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/TouchWiz
Thanks.quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede vraag, CES komt er weer aan. hopelijk dan meer nieuws!
Samsung zal waarschijnlijk wel komen met een tegenhanger van de Nexus 10. Geen idee hoe die gaat draaien met TW erbovenop.
1024x768/1280x800 is weinig?quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Zo'n Samsung lijkt me wel wat ivm dat touch-sensitive pennetje, zodat ik fatsoenlijk kan tekenen op zo'n kreng (hopelijk zal het ooit wacom-niveau benaderen, en dan is het natuurlijk een lekker alternatief voor zo'n peperdure Cintiq), maar de resolutie van de huidige Samsungs vind ik nog een beetje karig.
Ja, 1920x1200 op 10'' lijkt mij wel iets waar we aan moeten gaan wennen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1024x768/1280x800 is weinig?
Ramos W30HD tablet heeft mogelijk 1920x1200,dus kan niet wachten op de reviewsquote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, 1920x1200 op 10'' lijkt mij wel iets waar we aan moeten gaan wennen.
Bedoel de 7'' tablets hebben al 1280x800,...
Je ziet de concurrentie nu al richting FullHD (of hoger) gaan, dus ja, dan verwacht je dat Samsung in datzelfde prijssegment ook zoiets biedtquote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1024x768/1280x800 is weinig?
The fuckquote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je ziet de concurrentie nu al richting FullHD (of hoger) gaan, dus ja, dan verwacht je dat Samsung in datzelfde prijssegment ook zoiets biedt
Vandaag trouwens even in de mediamarkt met die Galaxy Note (of tab) ziten spelen (ik pas graag even de font aan, maar ik zal hem volgende keer voor de gein eens even helemaal op Japans ofzo zetten omdat ik een vervelende eikel ben...), maar het demo-model had wat problemen met het registreren van mijn touch.
Nu hoor ik vaak dat ik heerlijk zachte 'vrouwelijke' handen hebben (ik gebruik dagelijks schapensperma als moisturizer), maar ik moest soms wel meerdere keren drukken voordat hij mijn input pakte...
Ik hoop niet dat dat een bekend probleem is bij de Samsung tablets, en misschien puur en alleen bij dit demo-model.
BTW maakt echt niet uit hoor,China tabs zijn gewoon goedquote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef BizzyBlook het volgende:
kruidvat met een aardige aanbieding voor een 10 inch. Met die specs is china bijna net zo duur, zeker als je er BTW overheen krijgt.
De chinezen moeten met de prijzen naar beneden, of de dollar moet stevig inleveren.
Wat gaat de Ramos W30HD doen, kennie wachten.....
De Ramos W30HD krijgt ook een groterer batterij, hoe groot precies is alleen nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef marco_sire het volgende:
iedereen heeft het over de Ramos W30 maar wat te denken van onderstaande tablet:
http://lightake.com/detai(...)K3066_1GB_32GB-59303
Enorme batterij, krachtige resolutie en gewoon bluetooth
Tja, bij normaal gebruik zal de RK3066 prima presteren, maar als je naar rauwe specs kijkt is de Samsung 4412 van de Ramos wel beter. Resolutie is wat mij betreft alleen maar een nadeel. Ja een superscherp beeld is leuk om te zien, maar 1920x1200 is ook prima en een stuk beter voor je batterijduur en de algehele soepelheid van het systeem. Zoveel pixels aansturen gaat ten koste van je prestaties en accuduur en dan kies ik liever voor wat soepeler gebruik en langere accuduur.quote:Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!
Een retina displayquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef marco_sire het volgende:
iedereen heeft het over de Ramos W30 maar wat te denken van onderstaande tablet:
Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!
Als 2e tablet?Benchmarks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die tablet van Kruidvat is wel een mooi verjaardagscadeau
Kwam dit in de mail tegen, niks voor jou?quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Zo'n Samsung lijkt me wel wat ivm dat touch-sensitive pennetje, zodat ik fatsoenlijk kan tekenen op zo'n kreng (hopelijk zal het ooit wacom-niveau benaderen, en dan is het natuurlijk een lekker alternatief voor zo'n peperdure Cintiq), maar de resolutie van de huidige Samsungs vind ik nog een beetje karig.
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef marco_sire het volgende:
Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!
Ramos W30HD eerst uitkomen en dan kijken we verderquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.Ik ben niet enthousiast te krijgen voor 9.7" 4:3 AR tablets.
Voor minder heb je ook wel RK3066 tabs, alhoewel die je noemt dan 'retina' is. Nou whooptie friggin' doo.
Neuh, de W30HD ziet er momenteel het aantrekkelijkst uit, maar eerst eens zien wat nu daadwerkelijk de specs zijn, want dat verschilt ook nog afhankelijk van waar je kijkt.
GODDANGIT, had weer eens niet door dat ik niet editte maar met een nieuwe quote bezig was.
Wat ben je dan in totaal kwijt. lijkt niet erg goedkoop...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Janesh het volgende:
Ik wacht al weken op deze 8 inch quadcore Teclast P88, en kon me vanavond niet beheersen de 8 inch Ployer momo8 IPS te bestellen , eens kijken of die net zo goed is als de Teclast P85HD.
Erg benieuwd naar de nieuwe quadcore die in de P88 zitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Janesh het volgende:
Ik wacht al weken op deze 8 inch quadcore Teclast P88, en kon me vanavond niet beheersen de 8 inch Ployer momo8 IPS te bestellen , eens kijken of die net zo goed is als de Teclast P85HD.
Nouja dit is even t zelfde merk..quote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs vind ik niet meteen dag/nacht.
echter zie ik er bij lightake 3 gelistquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef Janesh het volgende:
[..]
Dit is een heel leuke, nog slechts even 140 usd.
Ik heb zelf al een paar maand de "gewone" Window N70 met 1024*600, in mijn beleving een van de beste 7 inchers in china van dit moment na de update vorige week naar JB.
vreemde is dat dus overal die 16 Gb versie kan vinden van de N70..quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat niemand non-IPS zou overwegen en de HD 1280x800 zal het niet zijn als het om de normale gaat.
Fixedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs+verzendkosten vind ik wel belangrijk.
Bestel maar onderste, met JB4.1 en IPS(is maar ~125 euro)quote:Op woensdag 21 november 2012 11:31 schreef Downstar het volgende:
Van verschillende mensen hoor ik nu dat de Window tablets wel van goede kwaliteit zijn..
zoals ook hier onder van janesh..
[..]
echter zie ik er bij lightake 3 gelist?:
RK3066+1GB - 8 GB versie, android 4.1, batterij 3700 mah, resolutie 1024 x 600px , kijkhoek 160 graden , geen ips? 105$
RK3066+1GB - 16 Gb versie, android 4.0.4(vast te updaten naar 4.1) batterij 3000 mah, resolutie 1024 x 600px, IPS, kijkhoek 180 graden 131$
RK3066+1GB - 16 Gb HD versie, android 4.1 batterij 3500 mah, resolutie 1280 x 800px, IPS, kijkhoek 170 graden 160$
Die laatste is dus de HD versie en valt buiten mijn budget..
maar vind het zo vreemd dat tussen naar mijn weten de 8 gb en 16 gb van de normale versie
nog verschil zit in scherm(ips?) en de grote van de batterij ?
welke versie heeft janesh dan?
Allemaal,zolang ze maar voldoen aan je eisen en wat je er mee gaat doen.Bij meeste kun je kiezen voor extra spullen inbegrepen(i.e de options, zoals :hdmi cable,stylus,screen protector,extra TF/MicroSD card,PU leather/keyboard case etc )quote:Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef Guul het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd nogmaals een Chinese tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?
Dat window-apparaat van ¤125 heeft GEEN bluetooth.....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fixed
Ik kijk ook naar aantal bestellingen en feedback!Waar zie je productiedatum?
[..]
Bestel maar onderste, met JB4.1 en IPS(is maar ~125 euro)
[..]
Allemaal,zolang ze maar voldoen aan je eisen en wat je er mee gaat doen.Bij meeste kun je kiezen voor extra spullen inbegrepen(i.e de options, zoals :hdmi cable,stylus,screen protector,extra TF/MicroSD card,PU leather/keyboard case etc )
Tablets met vooral Rockhip RK3066(e.a 2/4 core ARM Cortex-A9 MPCore SoC) +7"/9.7"/10.1"+ IPS,HDMI,GPS +krachtige batterij +Jelly Bean 4.1 e.d zijn heel populair en worden veel besteld!
Je kan zelf bij Kruidvat en Blokker kopen/bestellen,met garantie uiteraard.
deze heeft het WELquote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Dat window-apparaat van ¤125 heeft GEEN bluetooth.....
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
deze heeft het WEL
Sommige Window n70 tablets lijken Bluetooth te missen of worden niet erbij gemeld
Dilemma: Cube U30GT met 4.0.4 ICS of of 4.1.1 JB?![]()
Kan kloppenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..
daarnaast heeft het geen IPS SCHERM!.. toch wel een must have dezer dagen..
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..
daarnaast heeft het geen IPS SCHERM!.. toch wel een must have dezer dagen..
Benchmarks?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Janesh het volgende:
[..]
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.
Ik heb de "gewone " Window N70, dus geen S, die geen IPS heeft en geen HD, die 1200*800 heeft.
Mijn N70 had met ICS af en toe last van ghost touches, irritant, maar na de update naar JB helemaal verdwenen en maakt het nu in mijn ogen een top apparaat.
Ook heb ik nog de cube mini U30GT die met JB ook heel goed is, maar de brightness van het scherm is een stuk minder, en dus buiten niet goed te gebruiken zoals de meeste tablets incl. de nexus 7.
Dat laatste vind ik een groot voordeel van de Window N70, die kun je ook heel goed buiten gebruiken.
Een voordeel van de cube mini zou zijn extra camera zijn, maar die vind ik niet veel waard.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Janesh het volgende:
[..]
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.
Ik heb de "gewone " Window N70, dus geen S, die geen IPS heeft en geen HD, die 1200*800 heeft.
Mijn N70 had met ICS af en toe last van ghost touches, irritant, maar na de update naar JB helemaal verdwenen en maakt het nu in mijn ogen een top apparaat.
Ook heb ik nog de cube mini U30GT die met JB ook heel goed is, maar de brightness van het scherm is een stuk minder, en dus buiten niet goed te gebruiken zoals de meeste tablets incl. de nexus 7.
Dat laatste vind ik een groot voordeel van de Window N70, die kun je ook heel goed buiten gebruiken.
Een voordeel van de cube mini zou zijn extra camera zijn, maar die vind ik niet veel waard.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm+ meer accucapaciteit toch beter?
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 19:35:28 ]
Gewoon N70 tablet aansluiten op je HDTV.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?
dat had ik dus ook met mijn huidige tablet als hij aan de lader lag, had ff nieuwe lader gehaald en nu lijkt het probleem te zijn verholpen..
Maar de normale N70, hoeveel Mah heeft die ? volgens LT maar 3000
terwijl de N70s 3700 heeft volgens LT.. en de HD 3500 mah?
afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm toch beter?
ahaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Janesh het volgende:
Volgens mij zijn ze verder gelijk
Misschien hebben ze de zelfde accu duur, meer mAh en grotere resolutie t.o.v minder mAh en minder resolutie.
Maar HD dus wel iets duurder, en minder snel t.g.v de 1200*800.
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?
dat had ik dus ook met mijn huidige tablet als hij aan de lader lag, had ff nieuwe lader gehaald en nu lijkt het probleem te zijn verholpen..
Maar de normale N70, hoeveel Mah heeft die ? volgens LT maar 3000
terwijl de N70s 3700 heeft volgens LT.. en de HD 3500 mah?
volgens deze pic, heeft de HD dus 4000 mahMag wel in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm+ meer accucapaciteit toch beter?
![]()
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Janesh het volgende:
Volgens mij zijn ze verder gelijk
Misschien hebben ze de zelfde accu duur, meer mAh en grotere resolutie t.o.v minder mAh en minder resolutie.
Maar HD dus wel iets duurder, en minder snel t.g.v de 1200*800.
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.
Jajahquote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?
ik denk even snel, alleen zal hij bij games wat minder presteren neem ik aan?
had die review al gezien, zag dat er iemand aan het klagen was over de onvolledige appstore..
heb jij hier ook last van met de normale N70 ?
@blue.. ik zie nu pas dat hij het 1 plaatje is, ipv allen lossen foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, denk het niet bij de stock firmware van de N70.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?
ik denk even snel, alleen zal hij bij games wat minder presteren neem ik aan?
had die review al gezien, zag dat er iemand aan het klagen was over de onvolledige appstore..
heb jij hier ook last van met de normale N70 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |