abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 20:57:33 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118865852
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt er eigenlijk niets op aan, maar op Ramos-sale staan een paar interessante dingen:

[..]

Standaard 2GB Ram of optie van 2GB. (ik heb ook gelezen namelijk dat 2GB misschien standaard kan worden.)
[..]
Dat zou erg mooi zijn. O-)
[..]
Nice!
Want er staat vervolgens ook:
[..]
:P
Tis voor mij nu dikke twijfel geworden :'( batterij is maar 5400Mah. Maar 2GB ram is wel fijn :D!
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

In de Lightake-mail kwam een Pipo voorbij, 8 inch... http://lightake.com/detai(...)_Tablet_PC_8GB-59307
(Hmm, maar dan misschien beter eerst ff langs Chinaprices checken, Banggood (b185f7) lijkt goedkopur)
Heeft zelfs een fullsized USB-port erop. Of 't verder wat is moet je ff op Slatedroid checken. ;)

De Ramos klinkt wel gaaf, maar heb alleen nog maar witte gezien en las dat de accu maar 5400mAh is, elders weer 6800mAh. Hoe dan ook... da's wel heel weinig. :o
5400 it is :'(. Maar ik heb ook wel eens een 2800Mah 7'' gehad die het lang volhield dus daar troost ik me maar aan :P

quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Pipo U1! Alleen jammer dat bluetooth ontbreekt.
De cube mini is ook nice :D, het is maar net wat je wil.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 5 november 2012 @ 21:19:00 #77
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118867214
Pipo s2 is genoteerd de voorkeur gaat op dit mpment uit naar die p85(hd) op aliexpress staat die voor 145 usd inc dhl maar dat wil ik niet dus ga ik proberen te onderhandelen voor singapore shipping met 10 usd korting :+
Say whaaaat?
pi_118873937
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tis voor mij nu dikke twijfel geworden :'( batterij is maar 5400Mah. Maar 2GB ram is wel fijn :D!

[..]

5400 it is :'(. Maar ik heb ook wel eens een 2800Mah 7'' gehad die het lang volhield dus daar troost ik me maar aan :P
Serieus? Weet je dat zeker? (Ik weet de precieze data van nieuws niet meer)
Want bijvoorbeeld de Cube U30GT heeft een accu van 7200mAh en is al zwak qua batterijduur (misschien lossen firmware updates nog wat op, maar veel valt daar uiteindelijk ook niet te winnen). Dus deze Ramos met vergelijkbare specs (en in het geval van de HD versie zelfs met zwaardere specs = lagere batterijduur) maar 5400mAh, dat is wel een zeer tegenvallend iets :N

Als ik het met de Cube mag vergelijken moet er minstens 7200mAh en nog liever zo'n 8-9000mAh. Zeker ook vanwege de premiumprijs én componenten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 05-11-2012 23:25:18 ]
pi_118902097
Is er al iets meer bekend over de Ramos W30HD die gister gereleased is :D?

EDIT: Hoe staan jullie trouwens tegenover Windows 8 tablets :P?

[ Bericht 33% gewijzigd door nodig op 06-11-2012 19:57:01 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:09:45 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118911422
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Serieus? Weet je dat zeker? (Ik weet de precieze data van nieuws niet meer)
Want bijvoorbeeld de Cube U30GT heeft een accu van 7200mAh en is al zwak qua batterijduur (misschien lossen firmware updates nog wat op, maar veel valt daar uiteindelijk ook niet te winnen). Dus deze Ramos met vergelijkbare specs (en in het geval van de HD versie zelfs met zwaardere specs = lagere batterijduur) maar 5400mAh, dat is wel een zeer tegenvallend iets :N

Als ik het met de Cube mag vergelijken moet er minstens 7200mAh en nog liever zo'n 8-9000mAh. Zeker ook vanwege de premiumprijs én componenten.
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .

Als het nou 2x 5400mAh = 10800mAh was, dan begreep ik het en was alle twijfel weg.
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:21:57 #81
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118912653
Heb de gok genomen en die pipo smart s2 gekocht op banggood met de 5% off coupon voor 90 euro, voor een 8 inch ips 1 gb ram rk3066 tablet, het is toch geen geld :9~
Say whaaaat?
pi_118912774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .

Als het nou 2x 5400mAh = 10800mAh was, dan begreep ik het en was alle twijfel weg.
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!
10800mAh zou wel bijzonder mooi zijn; dat wordt 'm niet. Hopelijk gaat Ramos die accu dan nog veranderen ofzo, want zo'n bijzonder kleine accu is gewoon nee. Dan hoef ik 'm ook niet.

Als de tablet alleen in wit uitkomt vind ik nog niet zo'n groot probleem; dat went wel en doe er hoogstwaarschijnlijk toch een hoesje om (toch wat prettig gevoel om wat bescherming om zo'n ding te hebben welke gegarandeerd door het hele huis gaat slingeren) en zie je dus niet zo. Kleur wen je aan, prestaties/accuduur niet...
pi_118913457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef nodig het volgende:

Ga je mond spoelen, gek.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118913734
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen, gek.
Ga jij maar terug naar het ipad-topic, gek.
pi_118914038
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef nodig het volgende:

[..]

Gadverdamme. Ipads.
Edit: nogmaals gadverdamme.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118914409
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Gadverdamme. Ipads.
Maar even on-topic, neem aan dat je het over W8 had, wat is daar mis mee dan? Lijkt mij wel aardig werken op een tablet.

Kom nou niet aan met het argument dat hier alleen android tablets mogen worden besproken, dit is geen tweakers ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:44:31 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118914493
Hij heeft het in ieder geval bij het juiste uiteinde: 'tegenover Windows 8 staan we' (nog). :P

All joking aside. Eerst maar eens afwachten hoe dat zich settled. Zal zeker beter zijn en worden als RIMs Playbook OS, maar in het begin zal het nogal beperkt zijn. Juist Android-mensen zouden geen vooroordelen moeten hebben en iets pas afkraken of juist prijzen zodra er gegronde redenen voor zijn, want Android-mensen zijn vaak toch meer van de specs en mogelijkheden op logische basis en Apple-mensen bijvoorbeeld eerder gevoelsmatig, onbeargumenteerd en impulsief.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:44:49 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118914518
quote:

[..]

Ga je mond spoelen, gek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef nodig het volgende:

[..]

quote:

[..]

Gadverdamme. Ipads.
''Zucht''

En dit soort dingen heeft zin omdat?! - Nee op deze reactie hoef ik geen antwoord terug :')!.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef nodig het volgende:

Nog niks, het schijnt een week uitgesteld te zijn.

Surface lijkt wel mooi te zijn maar ik wacht nog even ;)! Sta er in ieder geval voor open :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het is niet anders :P Kans dat hij hier heen komt is zeer goed aanwezig :P.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef SuperChips het volgende:
Heb de gok genomen en die pipo smart s2 gekocht op banggood met de 5% off coupon voor 90 euro, voor een 8 inch ips 1 gb ram rk3066 tablet, het is toch geen geld :9~
Lijkt me een goede koop voor dat geld :D!
pi_118924316
quote:

[..]

Gadverdamme. Ipads.
quote:

[..]

Ga je mond spoelen, gek.
Troll much? :+
  woensdag 7 november 2012 @ 07:44:28 #90
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118924405
en toen zaten we in huize klonk met twee ipads van een half jaar oud die liggen te verstoffen :D

vriendinlief heeft sinds gisteravond ook een nexus 7 _O-

het kost wat tijd en geld maar ik heb haar weg kunnen krijgen van the dark side :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118925161
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 07:44 schreef Klonk het volgende:
en toen zaten we in huize klonk met twee ipads van een half jaar oud die liggen te verstoffen :D

vriendinlief heeft sinds gisteravond ook een nexus 7 _O-

het kost wat tijd en geld maar ik heb haar weg kunnen krijgen van the dark side :P
Hoe dan? :P
  woensdag 7 november 2012 @ 10:59:53 #92
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118928200
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe dan? :P
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.

Maar haar telefoon was een ouder android model, zo traag als dikke stront door een trechter en daar basseerde ze haar hele mening over android op :') ''nooit meer een android'' Tot ik thuiskwam met een S3 en haar fijntjes op dingen ging wijzen die op iOS niet konden.Een maandje was voldoende, nu heeft zij ook een S3 :P

En ik was eigenlijk ook wel uitgekeken op mijn iPad, zwaar, lomp en had al langer naar de nexus 7 zitten kjken, maar beroerd verkrijgbaar, tot ie laatst ineens bij de MM lag daarna was ik mij nexus 7 steeds vaker kwijt en vond hem terug in de buurt van vriendinlief :P

Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig (8>
pi_118928463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.

Maar haar telefoon was een ouder android model, zo traag als dikke stront door een trechter en daar basseerde ze haar hele mening over android op :') ''nooit meer een android'' Tot ik thuiskwam met een S3 en haar fijntjes op dingen ging wijzen die op iOS niet konden.Een maandje was voldoende, nu heeft zij ook een S3 :P

En ik was eigenlijk ook wel uitgekeken op mijn iPad, zwaar, lomp en had al langer naar de nexus 7 zitten kjken, maar beroerd verkrijgbaar, tot ie laatst ineens bij de MM lag daarna was ik mij nexus 7 steeds vaker kwijt en vond hem terug in de buurt van vriendinlief :P

Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig (8>
[Chinese Webshops] Topic #229 Mama, just found a 1-cent-deal!

In dit topic vindt je vast wel iets, zo'n android stick voor op je tv bijv.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118928789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

Gebeurd vaker(zeker met Linux distro e.d) :P
  woensdag 7 november 2012 @ 11:21:02 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118928796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[Chinese Webshops] Topic #229 Mama, just found a 1-cent-deal!

In dit topic vindt je vast wel iets, zo'n android stick voor op je tv bijv.
Mwha dat is nog geen complete oplossing. Beter even wachten op de Ouya of zoiets; http://www.j1nx.nl/crowdfunding/

Er lijkt nu wat schot in te komen maar het is nog verre van ideaal.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:27:54 #96
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118929024
samsung heeft iets wat er in de buurt komt, all share heet dat ding volgens mij :P
  woensdag 7 november 2012 @ 11:39:53 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118929456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Klonk het volgende:
samsung heeft iets wat er in de buurt komt, all share heet dat ding volgens mij :P
Ik heb op kickstarter een Ouya besteld :P die komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:44:19 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118929588
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb op kickstarter een Ouya besteld :P die komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
met de ouya kijk ik de kat nog ff uit de boom :P
pi_118929863
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

OUya is toch met ARM A8 Cortex? :9
  woensdag 7 november 2012 @ 11:59:58 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118930107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

OUya is toch met ARM A8 Cortex? :9
Tegra3 ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

met de ouya kijk ik de kat nog ff uit de boom :P
Hij komt helaas pas in maart :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties