Tis voor mij nu dikke twijfel gewordenquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt er eigenlijk niets op aan, maar op Ramos-sale staan een paar interessante dingen:
[..]
Standaard 2GB Ram of optie van 2GB. (ik heb ook gelezen namelijk dat 2GB misschien standaard kan worden.)
[..]
Dat zou erg mooi zijn.
[..]
Nice!
Want er staat vervolgens ook:
[..]
5400 it isquote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In de Lightake-mail kwam een Pipo voorbij, 8 inch... http://lightake.com/detai(...)_Tablet_PC_8GB-59307
(Hmm, maar dan misschien beter eerst ff langs Chinaprices checken, Banggood (b185f7) lijkt goedkopur)
Heeft zelfs een fullsized USB-port erop. Of 't verder wat is moet je ff op Slatedroid checken.
De Ramos klinkt wel gaaf, maar heb alleen nog maar witte gezien en las dat de accu maar 5400mAh is, elders weer 6800mAh. Hoe dan ook... da's wel heel weinig.
De cube mini is ook nicequote:Op maandag 5 november 2012 19:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Pipo U1! Alleen jammer dat bluetooth ontbreekt.
Serieus? Weet je dat zeker? (Ik weet de precieze data van nieuws niet meer)quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tis voor mij nu dikke twijfel gewordenbatterij is maar 5400Mah. Maar 2GB ram is wel fijn
!
[..]
5400 it is. Maar ik heb ook wel eens een 2800Mah 7'' gehad die het lang volhield dus daar troost ik me maar aan
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .quote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Serieus? Weet je dat zeker? (Ik weet de precieze data van nieuws niet meer)
Want bijvoorbeeld de Cube U30GT heeft een accu van 7200mAh en is al zwak qua batterijduur (misschien lossen firmware updates nog wat op, maar veel valt daar uiteindelijk ook niet te winnen). Dus deze Ramos met vergelijkbare specs (en in het geval van de HD versie zelfs met zwaardere specs = lagere batterijduur) maar 5400mAh, dat is wel een zeer tegenvallend iets![]()
Als ik het met de Cube mag vergelijken moet er minstens 7200mAh en nog liever zo'n 8-9000mAh. Zeker ook vanwege de premiumprijs én componenten.
10800mAh zou wel bijzonder mooi zijn; dat wordt 'm niet. Hopelijk gaat Ramos die accu dan nog veranderen ofzo, want zo'n bijzonder kleine accu is gewoon nee. Dan hoef ik 'm ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .
Als het nou 2x 5400mAh = 10800mAh was, dan begreep ik het en was alle twijfel weg.
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!
Ga je mond spoelen, gek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef nodig het volgende:
Is er al iets meer bekend over de Ramos W30HD die gister gereleased is?
EDIT: Hoe staan jullie trouwens tegenover Windows 8 tablets?
Gadverdamme. Ipads.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar het ipad-topic, gek.
Maar even on-topic, neem aan dat je het over W8 had, wat is daar mis mee dan? Lijkt mij wel aardig werken op een tablet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ipads.
Edit: nogmaals gadverdamme.
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar het ipad-topic, gek.
''Zucht''quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ipads.
Nog niks, het schijnt een week uitgesteld te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef nodig het volgende:
Is er al iets meer bekend over de Ramos W30HD die gister gereleased is?
EDIT: Hoe staan jullie trouwens tegenover Windows 8 tablets?
Het is niet andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .
Als het nou 2x 5400mAh = 10800mAh was, dan begreep ik het en was alle twijfel weg.
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!
Lijkt me een goede koop voor dat geldquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef SuperChips het volgende:
Heb de gok genomen en die pipo smart s2 gekocht op banggood met de 5% off coupon voor 90 euro, voor een 8 inch ips 1 gb ram rk3066 tablet, het is toch geen geld
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ipads.
Troll much?quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 07:44 schreef Klonk het volgende:
en toen zaten we in huize klonk met twee ipads van een half jaar oud die liggen te verstoffen
vriendinlief heeft sinds gisteravond ook een nexus 7
het kost wat tijd en geld maar ik heb haar weg kunnen krijgen van the dark side
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.quote:
[Chinese Webshops] Topic #229 Mama, just found a 1-cent-deal!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.
Maar haar telefoon was een ouder android model, zo traag als dikke stront door een trechter en daar basseerde ze haar hele mening over android op''nooit meer een android'' Tot ik thuiskwam met een S3 en haar fijntjes op dingen ging wijzen die op iOS niet konden.Een maandje was voldoende, nu heeft zij ook een S3
En ik was eigenlijk ook wel uitgekeken op mijn iPad, zwaar, lomp en had al langer naar de nexus 7 zitten kjken, maar beroerd verkrijgbaar, tot ie laatst ineens bij de MM lag daarna was ik mij nexus 7 steeds vaker kwijt en vond hem terug in de buurt van vriendinlief
Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig
Gebeurd vaker(zeker met Linux distro e.d)quote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.
Maar haar telefoon was een ouder android model, zo traag als dikke stront door een trechter en daar basseerde ze haar hele mening over android op''nooit meer een android'' Tot ik thuiskwam met een S3 en haar fijntjes op dingen ging wijzen die op iOS niet konden.Een maandje was voldoende, nu heeft zij ook een S3
En ik was eigenlijk ook wel uitgekeken op mijn iPad, zwaar, lomp en had al langer naar de nexus 7 zitten kjken, maar beroerd verkrijgbaar, tot ie laatst ineens bij de MM lag daarna was ik mij nexus 7 steeds vaker kwijt en vond hem terug in de buurt van vriendinlief
Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig
Mwha dat is nog geen complete oplossing. Beter even wachten op de Ouya of zoiets; http://www.j1nx.nl/crowdfunding/quote:Op woensdag 7 november 2012 11:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[Chinese Webshops] Topic #229 Mama, just found a 1-cent-deal!
In dit topic vindt je vast wel iets, zo'n android stick voor op je tv bijv.
Ik heb op kickstarter een Ouya besteldquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Klonk het volgende:
samsung heeft iets wat er in de buurt komt, all share heet dat ding volgens mij
met de ouya kijk ik de kat nog ff uit de boomquote:Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb op kickstarter een Ouya bestelddie komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
OUya is toch met ARM A8 Cortex?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb op kickstarter een Ouya bestelddie komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
Tegra3quote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
OUya is toch met ARM A8 Cortex?
Hij komt helaas pas in maartquote:Op woensdag 7 november 2012 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de ouya kijk ik de kat nog ff uit de boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |